monja Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg bare lurer jeg. Hva slags shampo bruker dere, og hvilke erfaringer har dere med de ulike merkene? Selv bytter jeg mellom Fructis og Define, og begge dem funka godt på håret mitt. Jeg liker fructis best da :D Elvital fra L'Oreal, Clairols herbal Essences og Clairols Daily Defense funka ikke for meg. Så lenge jeg finner shampoer som er bra for håret mitt på dagligvarebutikken har jeg ikke avansert til frisører enda. Der kjøper jeg derimot hårkurer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Shampo og hårkurer virker jo forskjellig fra person til person. Selv har jeg erfart at det til og med virker forskjellig alt etter hvor jeg er i "syklusen" min eller hvordan livsstil/sinnsstemning jeg har. Sverger imidlertid Redken sine produkter. Dyre - men drøye i bruk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Nå har jeg nettopp begynt å bruke Biotherm sin Hair Resource. Den er jo bare helt knall. Den skummer så deilig og lukter godt også. Men viktigst av alt passer den til hårtypen min. Og det er viktig å huske på: Shampo er nesten like individuelt som parfyme. Du må bare lete til du finner akkurat den som passer hårtypen din. Brukte define en liten periode og, men den var altfor tung til håret mitt. Samme med Clinique sin og andre frisør shampo jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 Forrige innlegg var fra meg, glemte å logge meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg bruker System Professional fra Wella, men i perioder burker jeg også billigshampoer. Har ikke prøvd shampo fra Biotherm, men produktene deres ellers er jo flotte så kanskje jeg skal gjøre et forsøk der...Andre med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 4. desember 2002 #6 Del Skrevet 4. desember 2002 Akkurat nå bruker jeg en shampo fra Goldwell for farget hår(kjøpt hos frisør). Er fornøyd med den. Jeg pleier stort sett kjøpe shampo hos frisør, men har ikke noe fast merke. Iblant (når lommeboka er litt slank) kjøper jeg hårprodukter hos body shop, synes de er greie og hakket bedre enn hos dagligvaren. PS: Synes også at Biotherm hørtes spennende ut, kanskje det må prøves neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. desember 2002 #7 Del Skrevet 4. desember 2002 Bruker nå Amplify (tror jeg det var) volum shampoo og balsam. Kjøpt hos frisøren, og funker super på mitt nordiske hår :-) Lukter godt gjør den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. desember 2002 #8 Del Skrevet 4. desember 2002 Selv bytter jeg mellom Fructis og Define' date=' og begge dem funka godt på håret mitt. [/quote'] Død over Define- verdens verste shampoo. Tigi's Catwalk serie er min favoritt. Jeg har farget hår som krever god pleie og denne serien er super. Anbefaler den til alle med farget hår. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 4. desember 2002 #9 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har også farget hår, bruker en shampo og balsam fra Trevor Sorbie... Husker ikke hva de heter men... Er fornøyd med de! Har hatt de siden august, vasker håret annenhver dag, og har hår ned til skuldrene, og de er enda ikke tomme!!... Han er jo kåret til verdens (?) beste frisør...så de må jo duge for noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2002 #10 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvorfor selges Define ennå da hvis den er så grusom? Ikke at jeg bruker den etter alle skrekkhistoriene jeg har hørt, men..ja? Bruker litt forskjellig jeg. Av og til frisørprodukter, av og til ikke. Prøvde sjampo og balsam fra Palm Shine-serien til Body Shop (tror det var det den het) og ALDRI MER!! Funka ikke på mitt hår hvertfall, ble tungt og livløst. Av stylingprodukter, bare for å nevne det, så har jeg funnet ut at de kjøper jeg helst ikke andre plasser enn hos frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. desember 2002 #11 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvorfor selges Define ennå da hvis den er så grusom? Jeg aner virkelig ikke hvorfor den fortsatt er i salg- men kan likegodt vaske håret i Zalo. Define er for vattnisser som faktisk tror man kan få en "Frisørshampoo" til 29.90. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 4. desember 2002 #12 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har prøvd Wella SP, men håret ble tørt som gress. Likevel anbefaler frisørene de samme produktene for håret mitt hver gang jeg klipper meg... Hydro-ett-eller-annet fra Wella. Til slutt fant jeg ut at det eneste som duger for mitt hår er Kérastase. Bain satin, lait vital protéiné og oléo relax som kur. Resultat: Silkemykt, luftig og velduftende hår. Jeg så lyset med Kérastase! Det verste jeg har vært borti er Fructis. Etter et par vask var det som om jeg skulle hatt vaselin i håret... Det var stivt og fett, jeg måtte gå med lue inne!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. desember 2002 #13 Del Skrevet 4. desember 2002 KMS. Heter den ikke det ennå da? Kjøper den hver gang jeg er hos frisøren. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleVille, ikke innl Skrevet 4. desember 2002 #14 Del Skrevet 4. desember 2002 Jaja, jeg har prøvd både frisørshampoo og billigshampoo, og merker faktisk ingen forskjell ! Define har jeg heller ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. desember 2002 #15 Del Skrevet 4. desember 2002 Blå Pantene Pro-V :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2002 #16 Del Skrevet 4. desember 2002 Bruker Sheer Blonde, helt genial til blondt hår. Har også prøvd Kanebo sin, den er veldig bra, men jeg er ikke helt fornøyd med lukten på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 4. desember 2002 #17 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg bruker matvarebutikk-shampoo alltid. ,men unner meg en frisør shampo i bland. Den jeg har brukt i et halvt år nå er sånn Gul Elvital Shampo, med frisk appelsin lukt. Håret mitt blir mykt, glansfult og blir aldri fett. (dysjer det annen hver dag) Det var veldig mangen som snakka om Define , og syntest den var helt super. Men mitt hår ble helt tørt av det. Enig Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. desember 2002 #18 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg bruker en knallbra shampoo fra Redken! Men, når lommeboka svikter går jeg for Vivality fra Wella :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanilla Skrevet 5. desember 2002 #19 Del Skrevet 5. desember 2002 Har prøvd frisørshampoo i det siste, og ble endelig overbevist etter å ha prøvd Matrix Amplify Volumizing System Color XL Shampoo (tror jeg den heter, langt navn!) Helt genial - volumshampoo og fargebeskyttende i ett! Og det virker! Kjøpte den i England, men den finnes sikkert her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 5. desember 2002 #20 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg bruker Wella SP Volum Shampho, og en gang i uken bruker jeg Energy Shampo fra samme merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå