Gjest King James Skrevet 12. mai 2006 #61 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg kaller meg for King James. Det har bare blitt sånn Endret 12. mai 2006 av King James
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #62 Skrevet 12. mai 2006 De fleste nickene mine var opptatt. Så det ble en blanding av gammelt nick og en del av navnet mitt
LilleMy Skrevet 12. mai 2006 #63 Skrevet 12. mai 2006 Jeg var relativt nybakt småbarnsmor da jeg ble medlem - og Lille My var en av favorittene i barnebøkene, hun minnet meg rett og slett om meg noen ganger...
Gjest Emera Skrevet 12. mai 2006 #64 Skrevet 12. mai 2006 Jeg het Emeraldine før. Det kommer av det engelske ordet for smaragd, som er min månedssten. Og grønn er dessuten yndlingsfargen min. Så syntes jeg at jeg ville forenkle det litt. Skulle på KG-treff og vill ha et kortere nick å presentere meg med. Men omtrent alle naturlige forkortelser var opptatt (Em, Emme, Emm osv. ). Derfor klippet jeg helt enkelt bort noen bokstaver, og så ble det Emera. Puh, for en forklaring...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå