Gå til innhold

Brukernavnet ditt

Fremhevede innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Virvel er noe jeg ble kalt på videregående (fordi jeg har en ryggvirvel for mye :ler: ). Det er anonymt nok for nettbruk samtidig som det er nært knyttet til den virkelige meg, og folk som kjenner meg godt har ingen problemer med å forstå at det er meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest lumina
Skrevet

hmm, Lumina er fra et spill jeg var hekta på, Harvest Moon :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Ville vel ha noe originalt også hadde jeg vel nettopp vært hos farmoren min og hun er en jævel på syltetøy... ;)

Skrevet

Synes det er et fint navn, og hadde nok kalt min datter det om navnet hadde vært brukt i Norge. Men nå ble det nick i stedet.

Skrevet

Vel - jeg er blek og slapp, liker å brune meg litt. Også smaker jeg jævlig godt da. (Særlig med syltetøy..) :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Er vel for at det reflekterer hvem jeg er da....et lite troll...selv om enkelte nok ville protestert på det...."du er vel ikke noe lite troll" ville de sagt.... "du er et stort et...."

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Jeg valgte det fordi mine venninner sier jeg ligner på Catherine Zeta Jones. En Sexy Cat, som i Cat(herine).

Skrevet

Hei på Dem

Hvordan jeg bruker navnet mitt?

Jeg bruker navnet mitt på all slags måte. Min navn, min bestemming. Jeg sier bare til folkens at jeg heter Uga, men mitt virkelig navn er mer enn Uga. Det er langt. Jeg heter egentlig Ugarir Mpnagayari på fornavnen, plus min etternavn. Det er ganske bra. Ikke så mange fornavner å huske da ;)

Hva tror du? Du tror det er bra brukt?

Yuansett din bestemming hvordamn du bruker din navn.

med vennlig hilsen

Uga

Gjest Gjest
Skrevet

Høh? Regler er jo til for å brytes... :flekke:

Gjest Miloine
Skrevet

Fordi kjærsten min kaller meg for Miloinen min av en spes. årsak :sjenert:

Skrevet

Fordi jeg alltid har hatt sterke og flotte tenner :sjarmor: . Men en annen grunn er også at jeg etter mange år med anorexia, som har ført til et mer eller mindre ikke-eksisterende sex-liv og mangel på lyst osv, på en måte, som kvinne, føler meg litt "nullhull" på den måten også...for å si det litt krøkkete :sjenert: .

Gjest gjesta
Skrevet

Hmm.. det er omskrivning av et nick jeg har hatt et annet sted. Det var en forkortelse av et slagord for australsk sjokoladepulver. Begynnelsen i Tocogo er forkortelsen for et sted jeg bodde et år, mens slutten er slutten av slagordet. Betyr mye for meg og jeg trives med det, men det sier jo ikke så mye om meg for andre enn meg selv da.

Gjest Gjesta
Skrevet
Fordi kjærsten min kaller meg for Miloinen min av en spes. årsak  :sjenert:

JEg trodde rett og slett det var fordi du ikke kunne skrive "million"

Gjest gjest1
Skrevet

Det er et kallenavn jeg har hatt lenge, eller en form av det. Så jeg må nok skylde på dårlig oppfinnsomhet....

Gjest gjest1
Skrevet

Det er navnet på en artist jeg liker veldig godt :)

Gjest Miloine
Skrevet
JEg trodde rett og slett det var fordi du ikke kunne skrive "million"

:ler: åååå det er jo sånn det er også da, er medlem av NRK skjønner du :sjenert:

Skrevet

Fordi at først het jeg Frk Dings som jeg allerede het på et annet forum jeg var aktiv på. Også synes jeg Dings er et morsomt ord.

Men så fikk jeg vita at det var den noen andre på KG som het frk.Dings eller noe sånt. Så da gikk jeg på en norsk-engelsk ordbok og søkte på dings, da kom doodad opp. Så ble det Frk Doodad da :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet
Fordi at først het jeg Frk Dings som jeg allerede het på et annet forum jeg var aktiv på. Også synes jeg Dings er et morsomt ord.

Men så fikk jeg vita at det var den noen andre på KG som het frk.Dings eller noe sånt. Så da gikk jeg på en norsk-engelsk ordbok og søkte på dings, da kom doodad opp. Så ble det Frk Doodad da :sjarmor:

Jeg digger akkurat det nicket! :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

det vil jeg påstå var kreativt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...