Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #21 Skrevet 11. mai 2006 Jøss, så mange freaks vi var her da Gruer meg til sommeren selv, jeg. Arrene på armene har riktignok bleknet, men har nok igjen på ben og mage til å sky bikinisesongen. Særlig fordi jeg har med meg barn på stranden.... Min største frykt er at noen vil si at jeg ikke er skikket til yrket mitt fordi jeg jobber innenfor helsevesenet, men jeg ville ALDRI gått på jobb hvis jeg følte jeg ikke hadde kontroll der. ← Heldigvis forstår nok de fleste at arrene er der av personlige grunner, og at man kan fungere fint på jobb for det. Hehe, da arrene på armene mine var ganske ferske og veeeeldig synlige, jobbet jeg hele sommeren på en fancy uterestaurant, og arbeidsantrekket var... kortermet bluse Folk stirret og stirret, og jeg smilte tilbake. De får tenke hva de vil!
Gjest Trådstarter:D Skrevet 11. mai 2006 #22 Skrevet 11. mai 2006 Godt å se det er fler som meg. Greit å ikke være eneste freak. Jeg har jobbet en del innenfor psykiatri, og der har jeg kun opplevd skryt fra kollegaer så jeg er ganske sikker på at problemet mitt ikke påvirker min arbeidssituasjon. Jeg stortrives på jobb, og oft har det vært den som har holdt meg oppe. Virker tøff du, gjest!!!
Gjest Little me Skrevet 11. mai 2006 #23 Skrevet 11. mai 2006 Kanskje jeg skal slutte å skjule identiteten min også... Altså jeg som har startet tråden Jeg har ikke et helt avslappet forhold til arra mine, men dette er kanskje en begynnelse for å bli mer åpen om dem. Det er lenge sia jeg har kutta meg, men veit at trangen kommer hvis det skulle skje noe dramtisk rundt meg. Men heldigvis ser jeg nå at jeg faktisk er verdt noe, og det er det over 20 år siden jeg har gjort. Det at jeg nå kan si at jeg er verdt noe kan være akkurat det som skal til at jeg ikke velger kniven neste gang. Jeg har dessuten kommet inn i et nettverk som gjør at jeg kan få hjelp hvis jeg trenger det. Nå om dagen har jeg et helt fantastisk liv, og nyter det i fulle åndedrag!! Og nok en gang, tuuuuusen takk for all respons!!!
Gjest Little me Skrevet 11. mai 2006 #24 Skrevet 11. mai 2006 Rhiakath: Jeg er snart ferdig sykepleier jeg så du misforstod nok... Men uansett skal vi begge inn i et yrke med mange mellommenneskelige utfordringer, og jeg tror vi blir flinke jeg!!!
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2006 #25 Skrevet 12. mai 2006 Misforsto litt ja Syns det er fint å høre at du har det så bra som du har det nå, gir jo litt håp til oss andre som ikke har klart å kjempe oss ut av det helt ennå.
LadyInRed Skrevet 12. mai 2006 #26 Skrevet 12. mai 2006 Gjett hvem som har vært ute i stroppejole!!! Jeg er superfornøyd med det... Grunnen til at jeg turte er vel at jeg visste at jeg ikke kom til å møte kjentfolk, men det var da en begynnelse. Det er nemlig ikke alle vennenne mine som vet om dette her, og kun mamma og pappa i familen. ← Så bra at du hadde en positiv førsteopplevelse av stroppekjole dessuten er det som oftest en selv som kvier seg utan at andre egentlig legger så mye merke til det. Jeg har problemhud, og har derfor ikke likt å kle med i singlet etc. Men nå driter jeg i det, for det er bare jeg selv som TROR at alle andre kikker. Men folk bryr seg mindre enn en tror. Så drit i andre, kle deg som du vil og merk at få egentlig stirrer og lager seg opp egne meninger. Så derfor unner jeg deg en bra førsteopplevelse av stoppekjolen, for nå blir det MYE letter å gjenta det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå