Gjest splæsj Skrevet 8. mai 2006 #1 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som har gjort det? Kan tenke meg at det vil bli problematisk etterhvert når han jobber kveld/natt og hun jobber dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har vært bartender og datet menn som jobbet dagtid. Det fungerer ikke. Livet som "bransjemenneske" er for sært for vanlige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har ikke gjort det selv, men jeg hadde ei venninne som datet en bartender. Det fungerte ikke i det hele tatt, mye på grunn av at de aldri møttes..når den ene er på jobb hele tida blir det vanskelig. Han jobbet kun kveld og helg, nesten hver helg jobbet han til halv seks om morran - og hun har en liten sønn som hun må opp med. Det sier seg selv at de to ikke er lett å kombinere. Men det betyr jo ikke at det ikke kan fungere, det betyr vel at man bør være obs på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #4 Del Skrevet 11. mai 2006 Et annet problem, som desverre kan oppstå hvis man er litt sjalu av natur, er tanken den som sitter hjemme har; om at partneren, som er på jobb i en bar, kan og blir omsvermet av folk som er på sjekkern. Da er det viktig at man stoler fullt og helt på partneren, og ikke lar mistenksomheten ta overhånd.. Personlig har jeg ikke vært i et forhold med noen som har en slik jobb, men jeg vet med meg selv - siden jeg er kanskje litt av den typen jeg beskriver - at jeg ikke ville ha likt den flørten som muligens oppstår (selv om det fra partnerens side bare er "hyggelig servicesnakk"). Men, det går vel på selvsikkerhet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #5 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg datet en bartender som jeg nå har bodd sammen med i 3 år. Hvorfor det funker? Han sluttet som bartender og fant en vanlig jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er vel en kjennsgjerning at folk fra bransjen ofte finner seg partnere som også er i bransjen! Er nok en egen rase, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. mai 2006 #7 Del Skrevet 18. mai 2006 Eksen min var bartender i flere år mens vi var sammen. Fungerte greit det, men litt vanskelig å planlegge helgeturer og slikt. Ellers no prob. (og så fikk jeg mye gratis øl ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #8 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjenner til et "bartenderpar" som nettopp splittet opp også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 18. mai 2006 #9 Del Skrevet 18. mai 2006 (og så fikk jeg mye gratis øl ). ← Det avgjør jo hele saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. mai 2006 #10 Del Skrevet 18. mai 2006 Det avgjør jo hele saken! ← Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 20. mai 2006 #11 Del Skrevet 20. mai 2006 om at partneren, som er på jobb i en bar, kan og blir omsvermet av folk som er på sjekkern. ← Om? Bartendere får tilbud hele kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 20. mai 2006 #12 Del Skrevet 20. mai 2006 Nåja, det er jo bare et kompliment, det betyr at fyren er kjekk og sjarmerende. Er minimalt sjalu. Men jeg tror jeg dropper dette likevel, pga forskjellige døgnrytmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå