Gå til innhold

Hender og negler

Lula

Anbefalte innlegg

Det var en lengre debatt her for ikke så lenge siden rundt håndkremer. Mange bra tips der for så vidt, men mitt problem er to-delt:

Om vinteren har jeg tørre hender, og neglene flaker seg og jeg klarer ikke å holde dem så pent som jeg gjør om sommeren (da er det sjelden et problem).

Noen som har et tips til en virkelig GOD krem som både beskytter hendene og bygger opp og styrker neglene??

Skulle så gjerne klart å holde neglene mine fine også i vinterhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Christian Dior's håndkrem er fin, dessuten dufter den herlig! :-)

Er du ute etter ett litt rimeligere alternativ derimot, kan jeg anbefale håndkrem fra Body Shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv håndkremen Hemp fra Body Shop, den er litt fet og klissete, men funker garantert for å lindre tørre og sprukne hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv håndkremen Hemp fra Body Shop' date=' den er litt fet og klissete, men funker garantert for å lindre tørre og sprukne hender.[/quote']

Skulle akkurat til å anbefale den selv! Den er virkelig god og gir deg myke hender. Koster vel litt over 100kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter :-)

Hemp kremen fra Body Shop har jeg i skuffen på kontoret. Har akkurat smurt inn hendene mine!

Synes den er bra for hendene, og huden blir myk og fin. MEN, det jeg lurer på om noen av dere kan anbefale en krem som styrker neglene også? De er nemlig like sprø som før :-(

Vet at Vaseline har en Hand & Nail lotion, men virker den????

Andre tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som negldesigner vil jeg si: Prøv olje! Det er best for negler, trekker bedre inn enn det kremer gjør - de blir bare liggende på overflaten. Oljen binder fuktigheten i neglen og hjelper mot tørre og flisete negler (i tillegg tørre neglebånd). Du kan få kjøpt neglolje hos negldesignere, eller du kan kjøpe mandelolje. En dråpe på hver negl om kvelden, så den kan få virke uforstyrret i løpet av natten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!

Skal prøve meg på Solar Oil, og være flink til å påføre både morgen og kveld :-) (og så kan jeg kanskje ha en Hand&Nail i vesken til bruk i løpet av dagen dersom behovet skulle melde seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Som negledesigner vil jeg også si bruk olje...olje trekker besre inn, og bedrer også boldsirkulasjonen.....masser rundt neglebåndene...bruk en olje enten en fra negldesigner, men du kan også bruke noe så enkelt som olivenolje...ha gjerne på olivenolje på både negler og hender før du legger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...