Gå til innhold

Prins


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kjære deg anonym - jeg d ..... i HVEM du er - og uansett om du har universitetsutannelse eller ei...... DET gir deg ingen rett til å dømme andre grunnet sin fortid. Det burde du forstå med din høyere utdannelse.

Min 9 årige universitetsutdannelse lærte meg bl.a. at man skal respektere andre mennesker UAVHENGIG av ens fortid.

Tror du at jeg tar av meg hatten for deg fordi du "tør si hva du mener"? Ærlig talt - jeg synes uttalelsene dine vitner om at du slett ikke har noen utdannelse i det hele tatt - det er nok en fantasi du har. Dessuten, meningene dine om MM er jo meningen de fleste andre i Norge har - så du er jo ikke akkurat "kjerringa mot strømmen"....

Nei, dette blir for dumt - case closed for min del.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hvorfor i all verden tar ikke kongehuset og henter han dusten Høiby og plasserer han i et kott med en kasse pils og kaster nøkkeln! jeg fatter og begriper ikke at ikke kongehuset griper inn i dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Usaklighetsnivået når nye høyder!

Hvorfor i all verden skal Ponita og 10na få lov til å rakke ned på de som har andre meninger enn dem? Trodde personangrep var forbudt her jeg.

Argumentasjonsteknikken her er helt på barnehavenivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med siste taler her (som burde registrere seg...). Vær så snill å holde dere på et saklig nivå, jenter. Hold dere til saken uten personangrep på hverandre og personer tilknyttet saken, så slipper vi å slette noe...

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-21 20:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Personangrep?!?!?!? Jeg har da ikke kommet med personangrep mot noen i denne debatten - kun kommet med påstander og tolkninger - er det ikke lov det?

En annen ting - det forekommer da vitterlig personangrep mot meg på samme nivå...... uten at jeg henger med hodet og skriker om hjelp av den grunn.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er dette en spesiell tråd for annyme innlegg??

Jeg bare spør, er det her vi diskuterer med oss selv??

Litt greit åværeanonym, da er det ikke så dumt å drite seg ut, dette vil jeg også gjøre flere ganger....

Beklager, men følte behov for en utblåsing etter sååå mange anonyme innlegg, ikke en gang en liten "signatur" hos andre enn 10na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

On 2002-03-22 21:01, anonym wrote:

Er dette en spesiell tråd for anonyme innlegg??

Jeg bare spør, er det her vi diskuterer med oss selv??

Litt  greit å være anonym,  da er det ikke så dumt å drite seg ut, dette vil jeg også gjøre flere ganger....

Beklager, men følte behov for en utblåsing etter sååå mange anonyme innlegg, ikke en gang en liten "signatur" hos andre enn 10na.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten har fjernet seg langt fra det opprinnelige temaet og tråden lukkes.

Tusenfryd - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-22 23:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...