Gå til innhold

Prins

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

Hei. Hva tror dere det er med Svein O Høiby, når han mener at lille Marium skal bli prins. For min del synes jeg dette høres merkelig ut. Kan han virkelig gå ut slik i media uten å snakkke med sin datter. På meg virker det rart. icon_eek.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Missuganda den 2002-03-18 12:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva det er med Svein Høiby? Mannen er pr-kåt. Synes nesten litt synd på MM pga alt faren går ut i media med (selv om jeg ikke har sansen for henne). Ikke rart det ble røre i helgen...

Men ellers synes jeg ikke at lille Marius skal ha prinse-tittel. Finnes ikke enig med Svein Høiby12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er nok PR-kåt, ja. Og plutselig får han masse oppmerksomhet bare han åpner munnen, i kraft av å være kronprinsessens far. Selv realitystjerner har mer rett til kjendisstatus enn ham! icon_wink.gif

Jeg synes ikke Marius skal bli prins. Hvorfor skulle han det? Han er jo ikke kronprinsens uekte sønn. I så fall hadde man hatt et lite krav om det, men det hadde jo vært en stor skandale! Skal man gi ut prinsetitler for at ikke ungen skal ertes eller føle seg utenfor? Nei. Tror Marius får et glimrende liv, jeg, uten prinsetittel.

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes førøvrig hele ideen om et kongehus burde vært gjenstand for folkeavstemming.

disse folkene koster mer enn de smaker for å si det sånn. noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Faktisk enig med Svima jeg også. Og jeg synes ikke at Marius bør bli prins. Grunnlaget som hr. Høiby gir er jo helt banalt. Den gutten der blir priviligert og har fordeler som mange andre barn ikke har. Gutten har jo en biologisk far også - har inntrykk av av folk glemmer ham.

Nei få folkeavstemming og bestem om NOrge skal være monarki eller republikk.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg synes d er MM som driter på draget når hun ikke er istand til å holde fred m sin far.Hun skal jo nå være ett forbilde for oss andre så d burde være minstekravet.Synes synd på faren hennes.Og Marius SKAL/BØR IKKE bli prins.

På tide vi avskaffer monarkiet nu.La kong Harald bli vår siste konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Helt enig med Svima om det.Kongehus passer seg ikke inn i landetsstyreform som er et demokrati,så er det avlags at de skal arve en tittel.Fra begynnelsen var det en haug med små konger som sloss om lender.Greit at Haakon tok Mette Marit men han burde vært voksen nok og gi avkall på tronen.Ville han være *Jonny fra Stovner* så kunne han få vært det med å betale skatt som alle oss andre folk.Ikke bare få i pose og sekk slik som det er nå.

Hilsen fra

Indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, på meg virker Mette Marit som om hun er blitt litt høæy på pæra, litt for bra for sin borgerlige familie ?

Forøvdrig bør IKKE Marius bli prins, han eier jo ikke "blått blod" i det hele tatt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugh glemte å få med at det etter grunnloven ikke er mulig at marius blir prins, så det er nok helt uaktuelt om ikke våre folkevalgte forandrer grunnloven..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

MM er nok blitt litt likere enn sin familie ja,men når sannheten om hennes forrige liv kommer frem i lyset så blir d vel ett spørsmål om hun er god nok for familien sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høiby er pr.kåt til langt ut i fingerspissene. icon_cool.gif

Det er tåpelig at han må ut i media med alle sine meninger. Jeg begriper ikke at avisene engang GIDDER og skrive om ham!

Høiby bør snart lære seg og holde kjeft,og heller sitte hjemme med Six-packen sin...

Kan godt skjønne at Mette-Marit må holde en viss avstand til denne mannen.

Når det gjelder Marius,så skal han selvfølgelig ikke bli prins!! icon_eek.gif

Hva blir det neste da? At også Høiby forlanger å få en kongelig tittel??

icon_wink.gif Ismen icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er helt forkastelig at MM ikke gidder å prate til eller hilse på faren sin når de sitter noen få meter unna hverandre i flere timer under en middag.

OK, så er faren veldig spesiell og PR-kåt, men burde ikke hun som vår fremtidige dronning være "stor nok" til ihvertfall å hilse på ham?

Jeg har også foreldre som gjør meg flau innimellom, men likevel vedkjenner jeg meg dem.

Nå må MM vokse opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må da ikke tro på den ensidige versjonen man får i VG og SE & Hørmurvegg.gif Jeg vet ikke hva det er, men det er helt sikkert mye mer i dette enn det de velger å gi oss. Tenk hvordan det ville vært å få hele familiekonflikten smurt utover sjuskete tabloider. Hun er voksen MM, for hun er for seriøs til å føre denne debatten i avisene.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Tusenfryd, jeg respekterer dine meninger vanligvis, men nå jeg faktisk uenig.

Klart at MM ikke kan debattere familien i avisene, - hun er nå en del av kongefamilien! Dessuten er det veldig få fornuftige mennesker som velger tabloidpressen som arena for å diskutere familieproblemer, - kjendiser eller ikke. Dessverre har ikke faren hennes vett til å holde seg borte fra tabloid-pressen og synd er det.

Men det er nå engang slik at man ikke kan velge sine foreldre. Jeg hadde håpet at MM var moden nok til ihvertfall hilse på faren sin når hun først møtte ham. Hun er tross alt en mor i tillegg til at hun har giftet seg med Norges kjendis nummer 1. Man skulle tro at hun klarte å opptre en smule voksent, - men nei. Enda godt at Haakon er fornuftig nok til å holde kontakten.

Håper hun etterhvert lærer av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Klart Marius ikke skal bli prins! Han blir neppe mobbet av den grunn.

Hr. Høiby er nok litt ute å sykler her ha icon_smile.gif.

Det er forresten også datteren hans. Det får da være måte på barnslighet å ikke hilse. Helledussen, når skal hun bli voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Faren til MM er jo journalist selv av yrke, men kansje litt for ustabil.

At Marius skal bli prins, nei nok er nok.

Det får være grenser, ikke snakk om at han skal bli prins.

Norge har ett Monarki i forfall :| .. Sonja har holdt en stilren rolle når hun gikk i ekteskap med Harald.

Harald og Sonja = Norges siste Konge og Dronning.... Kan ikke tynne ut denna suppa lengre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært faren min som gikk ut i media og slengte ut av seg en hel haug med tull hadde jeg også blitt sur. Og jeg tror kanskje også at jeg heller enn å ha en diskusjon med ham om det i all offentlighet, f.eks under en middag der pressen er til stede, ville prøvd å unngå å snakke med ham der og heller snakket med ham ved en senere anledning. Det er ikke sikkert Mette-Marit mente å være demonstrativ, det kan hende hun rett og slett prøvde å unngå en scene. Hun kjenner jo faren sin og vet hva han er i stand til, mye bedre enn oss.

Vi vet heller ikke hva slags forhold Mette-Marit hadde til faren sin før hun giftet seg. Hvis de fra før av ikke hadde et spesielt godt forhold, er det veldig unaturlig at hun skal late som om de har det for å slippe negativ omtale fra pressen. Det har ikke nødvendigvis noe med snobberi å gjøre, det kan rett og slett ha noe med et far-datter-forhold som ikke er av de aller beste å gjøre. Og det er vel fremdeles lov å ikke ha verdens beste forhold til sin far? Eller?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...