linda83 Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har mange ganger hatt lyst til å barbere meg nedentil, men det her ikke blitt. For jeg er redd for at der skal begynne å klø så mye når det begynner å vokse ut igjen. For jeg har hørt om det. Er det riktig? Vet ikke om dere gutter liker med eller uten hår der?? Det er vel noen som liker det og noen ikke... men kan dere skrive hva dere mener om det? Er nok bedre å ha sex og oralsex.. ikke så mye hår.. Håper på svar! Koz fra "for tiden singel" Linda! (Ps. Ingen hinting nei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvis du gjør et enkelt søk på barbering eller intimbarbering etc. her på denne tråden, så finner du MASSE. Dette emnet har vært diskutert oppad stolper og nedad vegger så lenge KG har eksistert. Du vil finne folk som bastant mener at berbert er best, andre som mener natyrlig er best og de som mener frisert er best. Og det er masse tips om hvordan unngå røde prikker, kløe etc. Les til øyet blir stort og vått, og hvis du etter det fortsatt lurer på noe, så spør. Du vil også finne at folk er kjemperigide på sin mening, her har man nulltoleranse for annet enn eget syn - så endel krangling vil du sikkert også se. Lykke til - og husk - det er DU som skal gjøre det som er riktig for DEG. Egentlig skal du blåse en lang marsj i hva andre synes, det er din kropp, dine hår og din følelse av det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronninga Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg barberer meg jevnlig og regelmessig. Spes like før mensen, blir mindre "gris" da. Synes generelt at det er mer hygienisk. Du har rett i at det kan klø når det vokser ut igjen, du kan også få røde nupper (shavers rash) men jeg har unngått begge deler ved og bruke babypudder i et par dager etter barbering. Det kjøler ned irritert hud og forhindrer at svette og fukt gir deg utslett... 8) Evt kan du bruke maskin som ikke barberer helt ned, da unngår du både kløe og utslett fordi noe av håret er fremdeles igjen. de fleste menn jeg har snakket med dette om foretrekker, om ikke helt barbert, hvertfall en trimmet "dusk" Dessuten synes jeg,personlig at det da blir mye bedre med f.eks oralsex. Mer sensitivt... Men sunes ikke du skal barbere deg bare for gutta, det er noe som må være et personlig valg og fordi du synes det gjør noe for deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg liker også å barbere meg eller frisere, for glattbarbering synes jeg ser helt teit ut. Det er deilig og følsomt, samt hygienisk. Men, ikke glem at det vokser mer og tettere for hver barbering du gjør, så har du først barbert deg noen ganger, så nytter det ikke å stoppe! Når det gjelder kløe og nupper, så synes jeg det gjelper å bruke vanlig barberskum og gjøre det i dusjen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Siden ingen mannfolk har svart enda, så jeg hive meg på . Jeg tror DE FLESTE menn liker at kjønnet er trimmet. Om ikke alt, så i hvert fall trimme litt :blunke: . Det både ser bedre ut, og føles bedre Lykke til! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 4. desember 2002 #6 Del Skrevet 4. desember 2002 Her trimmes det og det glattbarberes. Alt ettersom. Dama trimmer, men jeg får være med å trimme litt selv. Utrolig pirrende. Jeg får mye mer munnsex når det er glattbarbert. Så bare prøv du. "Alle" mannfolk liker det.....vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #7 Del Skrevet 4. desember 2002 Fikk høre at hvis en vasket seg grundig og smurte hudkrem på omerådet, var det mye bedre å barbere seg og huden ble ikke sår. Husk også å bruke ren barberhøvel. Hør også hørt at man kan ha på en mild after shave etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. desember 2002 #8 Del Skrevet 4. desember 2002 Har hørt at man kan bruke hydrokortisonkrem på nuppene dersom de er hissige. Noen som vet om dette er skadelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. desember 2002 #9 Del Skrevet 4. desember 2002 Nei, hydrokortison er ikke farlig i seg selv, men skal brukes med respekt og varsomhet. Jeg ville vært litt obs med å bruke det på et såpass sensitivt sted, men en, to påføringer vil nok kunne kverke nuppene. Bare pass på, klærne dine kan blekes av kremen, og ikke bruk den over lengre tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. desember 2002 #10 Del Skrevet 4. desember 2002 Går sikkert greit da om det ikke er for ofte . Men det babypudderet som noen skrev om - hvordan virker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emine Skrevet 4. desember 2002 #11 Del Skrevet 4. desember 2002 For at det ikke skal klø så veldig, er det veldig lurt å ligge i badekaret med varmt varmt vann. Sånn ca 10-15m. Hvorfor det demper kløen, vet jeg ikke. Men at det funker, det skal være helt klart...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 5. desember 2002 #12 Del Skrevet 5. desember 2002 Klart man må barbere og trimme litt! Jeg smører meg inn med babyolje etterpå og det funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. desember 2002 #13 Del Skrevet 5. desember 2002 har ikke badekar ..ellers ville det vært fristende å prøve for å ungå kløe. :D Men har også hørt at det er viktig med rene høvler....og at høvelbladet ikke er helt nytt og skarpt og heller ikke for gammelt og slitt. Så kanskje det er et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 6. desember 2002 #14 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg blir barbert 2-3 ganger i uken.D klør bare hvis det går for lenge mellom hver gang han barberer meg.Bruker barberskum og go høvel. Deiligt å vere glattbarbert både hygenisk-sexuelt og ellers...... Kommer ikke til å sleppe ut håret nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 8. desember 2002 #15 Del Skrevet 8. desember 2002 Barberer meg alltid i dusjen jeg. Da har nemlig både huden og hårene fått tid til å myke seg opp først. Jeg bruker kun mild såpe når jeg barberer og smører med en mils lotion etterpå. Klør aldri så lenge jeg barberer med hårene og aldri mot... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. desember 2002 #16 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg glattbarberer meg ikke, men jeg tar og både stusser og tar bikinilinja med jevne mellomrom. Men jeg bruker ikke barberhøvel, jeg!! Jeg bruker Veet hårfjerningskrem som har en spesiell variant for bikinilinja. I den pakken er det også med en krem som du smører på etterpå, slik at du blir hverken rød, nuppete eller kløende! Jeg er meget fornøyd med den!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. desember 2002 #17 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg kjører på med sprit... svir noe j*** til å begynne med, men etterpå er det ikke så ille... det hjelper ekstra om man drikker litt ETTERPÅ.... ikke SAMTIDIG.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå