Gå til innhold

Jeg er blitt en tøffel?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan er egentlig tøfler? Er det de som aldri er er uenige med partneren?

Jeg tror jeg er blitt litt tøffel.

Hvordan skal jeg bli mindre tøffel? Jeg vil være en mellomting, en som har litt utfordring. Hvordan skal jeg da være?

Dette ble kanskje teit skrevet. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er verre enn en tøffel, er de som er uenige med partneren (i ting de egentlig er enige om) bare for å ikke alltid være enig...

Da foretrekker jeg tøfler... :)

PS! En tøffel er vel en som alltid føyer sin partner, ja...(selv om han ikke er enig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oki, og en som gjør alt partnere sier?

Så hvis jeg begynner å si nei, jeg orker ikke, på en hyggelig måte, hvis partneren spør om jeg kan gjøre en ting, så er ikke jeg lenger en tøffel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaken er vel at du sier det du mener, og ikke bare jatter med kjæresten din. Hvis du virkelig er enig med kjæresten, blir det jo bare dumt å protestere fordi du ikke vil være tøffel. Men dersom du sier du er enig bare for å unngå diskusjon, bør du kanskje gjøre noe med saken - da gjør du både deg selv og kjæresten en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg syns ikke du skal gjøre deg til og ikke si nei til ting bare fordi du vil la være å være tøffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Hovedsaken er vel at du sier det du mener, og ikke bare jatter med kjæresten din. Hvis du virkelig er enig med kjæresten, blir det jo bare dumt å protestere fordi du ikke vil være tøffel. Men dersom du sier du er enig bare for å unngå diskusjon, bør du kanskje gjøre noe med saken - da gjør du både deg selv og kjæresten en bjørnetjeneste.

:Nikke:

Helt enig med Ciara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Av med den heldekkende tøffeldrakten, finn frem til dine egne meninger og gjør kule ting, gjerne uten at dama er med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfler er de som aldri har egne meninger, som stort sett svarer "Samma for meg", og er enige i det meste.

Kjedelig og lite utfordrende for et forhold, vil jeg si.

Og ja, jeg har levd sammen med en tøffel, og det var svært frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffel er usexy!

Jeg klarer ikke gutter som ikke utfordrer meg. Med det mener jeg de som sitter og er enig i alt jeg sier/snakker meg etter munnen, selv om de i utgangspunktet mener noe annet - bare for å behage meg (tror de). De som kutter kontankten med sine kompiser og plutselig ikke lenger dyrker sine interesser, men bare meg. Jeg vil ha en selvstendig kar med et liv (som han hadde før vi møttes, ellers hadde jeg aldri falt for han)- ikke en som sitter i sofakroken, logrer og spør hvor høyt han skal hoppe om jeg hadde bedt han om det.

Vær den gutten jeg falt for!

Jeg har vært borti slike gutter, og de kjeder meg. Jeg mister interessen på et øyeblikk.. og kan tilogmed være litt ond bare for å se hvor langt de er villige til å gå, mens jeg håper de skal gjøre motstand.. om de ikke gjør det så er de ikke noe for meg.

Hvordan vil du at din kjæreste skal være? synes du det er spennende at hun/han f.eks kaster alt hun har i hendene om du ber henne om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal jeg spørre partneren min om jeg er for snill? Om jeg skal være en litt mer utfordrer? Eller henger ikke det på greip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna

Nå er det forskjell på å være snill og tøffel da. Man kan fint være snill utenom å være tøffel. jeg foretrekker snille gutter, men ikke tøffler.

Kjenner mange jenter som synes snille gutter er kjedelige, de trenger en utfordring.. Så de skaffer seg en håpløs, utro kjæreste noen måneder, før det er påen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er forskjellen(definisjonen) på en som bare er snill og tøffel da?

Jeg vet at jeg er veldig snill, og det er partneren min også, hun har også sagt at jeg bare er snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piper

Å være snill, er å ville det beste for partneren sin. Å være tøffel, er å gjøre ting man egentlig ikke vil,, men som partneren på en eller annen måte fremtvinger. Som da ender opp med at man velger å gjøre det, for husfredens skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oki, men hvis jeg er alltid positiv til henne, ting hun spør meg om, alltid gjør det, alltid møtes/treffes osv. så kan jeg kanskje bli tolket som å være en tøffel, selv om jeg så absolutt vil gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna
Oki, men hvis jeg er alltid positiv til henne, ting hun spør meg om, alltid gjør det, alltid møtes/treffes osv. så kan jeg kanskje bli tolket som å være en tøffel, selv om jeg så absolutt vil gjøre det?

Om noen "tolker" deg som tøffel hadde jeg gitt beng i om jeg var deg, det trenger ikke være ensbetydende med at du er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Piper
Om noen "tolker" deg som tøffel hadde jeg gitt beng i om jeg var deg, det trenger ikke være ensbetydende med at du er det.

Helt enig :klappe:

Og hva er viktigst for deg: å gjøre det du har lyst til, samtidig som du gleder partneren din. Eller la andre styre og kontrollere deg i hva du skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært lenge sammen ?

Man strekker seg jo gjerne en smule ekstra helt i starten av et forhold enn det man gjør når det har gått en stund og den største forelskelsen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

om gutta skal ut og du egentlig vil bli med, men velger og bli hime og se bigbrother med dama siden det kan være at hun trenger hjelp. ja da er du en tøffel...

om du slipper alt du driver med om hun ringer og ber deg komme, da er du en tøffel(alt er relativt der)

om du glemmer hobyer og venner, brenner ting fra fortiden og går kledd slik hun vil hele tiden, da er du også en tøffel.

om du er snill men klarer og si nei, da er du ikke en tøffel.

"en kvinne tar en mann og former i sit eget bilde, så kvitter hun seg med han siden utfordringen er borte" (sitat jeg leste en gang)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

men burde jeg spørre om dama synes er jeg for snill og gir henne lite utfordring? eller skal jeg kanskje begynne å legge om litt?, sånn gradvis? så kanksje spenningen og utfordringen for henne kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...