Gå til innhold

Hjelp, janta mi er alltid våt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi er at par på 27 og 28 år spm nå har vært sammen i ca 1 års tid. Vi har det bra sammen, og et godt sex-liv så langt.

Men det jeg etterhvert begynner å undre litt på er hvor vanlig det er at jenter er våte så ofte.

Akkurat når det gjelder samleie kan det jo til tider være litt "plagsomt" også men det er vel et luksusproblem. Da får man bare stoppe og tørke litt en gang i mellom :).

Det er mer til "hverdags" jeg lurer på.

For rett som det er når jeg har vasket klær og da trusene hennes har de noen ganger vært skikkelig våte, som når vi koser litt og skal ha sex.(Hun har nettopp tatt dem av selvfølgelig).Og det er snakk om vanlig "musesaft" :)

Til og med buksa hennes var våt en gang. Poenget er at hvis hun f.eks. dagdrømmer på jobben e.l. er det da vanlig at det faktisk renner "musesaft" ut.Eller kan det være slik at hun faktisk er "kåt" for å kalle det det, hele dagen? På en måte kanskje litt opphissende å tenke på, men det er heller et slags problem for meg.

Jeg har jo prøvd å spørre henne om dette da, men selv om vi ellers har et veldig åpent forhold, spøker hun bare vekk dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er ei jente med samme problem som dama di.... Tror nok at grunnen til at hun tøyser det bort når du spør er at det kan være ganske så flaut.... :oops: Nå må jeg vel også si at jeg fantaserer mye gjennom dagen (har kjedelig jobb) og er sånn småkåt...

Du må nok bare lære deg og leve med det, er ikke så mye hun kan gjøre med det. Og om hun blir altfor våt under sex, så har jeg funnet på et lite trix som funker for oss. Ta en OB, stapp den opp, la den "virke" i 20-30 minutter før sex... :blunke:

Trøst deg med det at de fleste kvinner "tørker" ut dess eldre de blir.... Kos deg, hils dama di og si at hun ikke er alene om problemet!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heldiggriser.

Jeg blir aldri våt nok og må fukte med spytt hver gang jeg skal ha sex. :cry:

Det betyr jo ikke at jeg ikke er kåt. Jeg får nemlig lett orgasme.

Det er tydelig at dette er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normalt faktisk. Man trenger ikke være kåt fordi en er våt i trusa! Det skjer ofte med unge kvinner! Noen syntest faktisk det er ganske irriterende av og til, og når det er et problem, er det litt flaut når noen spørr hvorfor en er alltid våt i trusa/buksa.

Hvorfor starter du med "Hjelp...." ?

Dronninga: Jeg håper for guds skyld at du ikke bruker ob for å hindre at du er for VÅT. :o :blunke: :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
:) Du har ingenting å bekymre deg over! Jenter kan være våte uten at de er kåt i det hele tatt! Da er det vanskelig å forklare det til deg for henne.. Og om hun har vært kåt, hvis dere har et godt forhold er det nok deg hun fantaserer om! Men som sagt, selv er jeg ofte veldig våt, uten at tanken på menne eller sex har streifet meg i det hele tatt! Faktisk er jeg ofte tørr sår jeg skal ha sex, selv om jeg er kåt, sp dette trenger ikke å henge sammen! Men det er bedre å være våt enn ikke våt, så bare la vær å bekymre deg! Dette er helt normalt! :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er at par på 27 og 28 år spm nå har vært sammen i ca 1 års tid. Vi har det bra sammen, og et godt sex-liv så langt.

Men det jeg etterhvert begynner å undre litt på er hvor vanlig det er at jenter er våte så ofte.

Akkurat når det gjelder samleie kan det jo til tider være litt "plagsomt" også men det er vel et luksusproblem. Da får man bare stoppe og tørke litt en gang i mellom :).

For rett som det er når jeg har vasket klær og da trusene hennes har de noen ganger vært skikkelig våte, som når vi koser litt og skal ha sex.(Hun har nettopp tatt dem av selvfølgelig).Og det er snakk om vanlig "musesaft" :)

Til og med buksa hennes var våt en gang. Poenget er at hvis hun f.eks. dagdrømmer på jobben e.l. er det da vanlig at det faktisk renner "musesaft" ut.Eller kan det være slik at hun faktisk er "kåt" for å kalle det det, hele dagen? På en måte kanskje litt opphissende å tenke på, men det er heller et slags problem for meg.

Jeg har jo prøvd å spørre henne om dette da, men selv om vi ellers har et veldig åpent forhold, spøker hun bare vekk dette.

Hmmmmm...

Er det ditt eller hennes problem?

Klarer ikke helt å se hvilke problemer du skulle ha med dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale truseinnlegg som noe "varig" løsning iallfall... Det som befinner seg inne i et truseinlegg er faktisk plastikk. Innestengt og null tilgang til luft = stinke som faen og et eldorado for soppinfeksjoner.

No way!!

Nelle :briller:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut ifra at en mann på 27/28 år vet at de aller fleste kvinner normalt har en større eller mindre mengde sekreter fra skjeden som kalles utflod. Utflod er et resultat av skjedens selvrensing. Utfod får man altså uten å være seksuelt opphisset.

Normal utflod kan være både blank og slimaktig - og hvit, noe fastere og mer kremaktig (altså musesaft som ligner kukost, for å bruke vokabularet som er tatt i bruk i startinnlegget). Normal utflod kan komme i forskjellige mengder igjennom en kvinnes syklus. Noen kvinner har utflod igjennom hele sin syklus, andre bare noen dager av syklusen. Normal mengde utflod kan også øke ved bruk av f.eks. p-piller.

Om det bare er utflod i trusene til kjæresten din, eller et skjedesekret som et resultat av seksuell opphisselse, er det bare hun som er den rette til å svare på.

Men ja, det er helt normalt å ha "våte" truser uten å være seksuelt opphisset. Det er også fullstendig normalt for kvinner å tenke på erotikk/sex/ting som virker seksuelt opphissende - opptil flere ganger daglig; og for noen kan dette ende med våte truser som i truser tilhørende en kåt kvinne - forvekslende lik en truse med utflod mange ganger.

Jeg for min del kan ikke fatte problemet med at kjæresten din skulle gå rundt å tenke tanker som gjør henne kåt - om det er det som er grunnen til musesaften i trusene. Du har vel helt sikkert dine egne tanker en gang iblant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

[quote="anonym]Vi er at par på 27 og 28 år spm nå har vært sammen i ca 1 års tid. Vi har det bra sammen, og et godt sex-liv så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...