Gå til innhold

Omvendt sexpress

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Voksen Mann

Håper dere ikke har imot et innslag fra en mann som søker etter råd.

Problemet mitt er sikkert noe mange menn drømmer om, men for meg er det blitt et problem. Jeg er sjef for en større organisajon og opplever sex press fra en av mine ansatte. Kvinnen er 33 år, gift og med små barn. Selv er jeg 43 og skilt for 2 år siden. Jeg spiller tennis med hennes mann, men omgår dem ellers ikke. På jobben flørter hun veldig mye rett som det er, og det kunne jeg altids levet med :-? . Men på årets julebord gikk hun mye lenger og ble skikkelig ivrig. La til og med hånden mellom bena mine under bordet :evil: . Trakk den til seg da jeg sa fra at det ikke passet seg, men fortsatte med flørtingen selv etter det noe jeg regner med flere kolegaer la merke til. Jeg har aldri vært i noe forhold med mine ansatte , og ønsker heller ikke komme i den situasjonen. Ønsker egentlig ikke noe forhold før jeg er ferdig med skilsmissen, noe som ser ut til å ta sin tid :cry:

Kvinnen det gjelder jobber noenlunde tett med meg til hverdags og det er ikke lett å bare overse. Tenker også på hva andre sier. Har enda ikke konfrontert henne direkte men vil gjøre det snart. Har noen av dere seriøse kvinner et forslag til hvordan dette bør gjøres ? Vi (jeg) menn er ikke så vant til å hanskes "omvendt" sex press og jeg trenger gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Det er klart at du må ta en prat med henne hvis dette er plagsomt for deg.

Du kan kanskje si at du synes å merke at hun flørter med deg - og spørre om du har oppfattet dette riktig? Hvis hun bekrefter det, kan du jo gå videre og fortelle at du ikke liker det, og at du ikke ønsker et forhold til henne. Det er klart at stemningen nok kan bli litt "dyster" etterpå, men det er kanskje prisen du må betale?

Alternativt kan du jo alliere deg med en god venninne som dukker opp på kontoret sånn i tide og utide og rundkysser deg, så du signaliserer at du ikke er ledig... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nytter ikke å gå til retten i så fall.

Der gjør de bare noe med det hvis det er sexpress som gjelder.. og ikke omvendt sexpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvit løgner

Kjære deg. Jeg hadde sagt at selv om hun virkelig er en kjekk og pen kvinne, så er faktisk saken den at du er glad i en annen.... En pen og grei måte å få fred på, selv om det ikke er sant... Det er det som kalles en kvit løgn... Lykke til! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...