*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #21 Del Skrevet 26. juli 2003 Faen Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. august 2003 #22 Del Skrevet 2. august 2003 Men Waco skriver jo ikke her :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 1. november 2003 #23 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg vil så , , ,,, ,,,,,, mye glem det ser ikkkkke................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #24 Del Skrevet 6. desember 2003 ************************** *********( Kikker bare )******* *********( innom og)******* *********( legger igjen)****** **********( en hilsen )******* ************()************ ***********()************* **********()*************** *,,,,,(>?< ) *,,,,, ( ?o? ) *==(,,)=(,,)== Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 8. desember 2003 Tidligere var angsten nokså forbigående... nå har den besatt seg som mer eller mindre konstant. Man lærer å leve med angst. Angsten min har for det meste gått ut på at andre mennesker skal bestemme over meg og mitt liv. Altså jeg som kjenner meg selv best skal høre meg selv av andre.... Alle skjønner vel til slutt at slikt narreri ikke fungerer i lengden? Man må kunne forholde seg til seg selv. Men etterhvert har jeg forstått at alle samfunns overlevelseinstikt går ut på å tråkke noen ned. Vi mennesker som er på kvinneguiden er like mye med på å bygge murer rundt verden med å ikke bemerke at man er egoistisk av natur. Denne "gjøre-seg-selv-så-forbilde-som-mulig" som mange har på kg er bare skammelig og trist. Vi er jo ikke mennesker, bare figurer som prater kun om ting som interesserer oss mer eller mindre meningsløst.... Vil man lære av andre, eller vil man egentlig diskutere? Man må ha en rolle i samfunnet. Føle seg til rette, legge merke til at man er til et sted... men hva når alt fortoner seg formålsløst? Grunnen til at jeg ikke har funnet noen plass er nok kanskje fordi jeg heller ikke har letet noe særlig godt... men vil man like seg i et maskineri man ikke kan fordra? En annen ting som kan gjøre meg blå av redsel er tanken på at mitt sted for øyeblikket bare har vært av resultat av så mange tilfeldigheter at Rubriks kube blir en enkel ball i sammenligning. Hva kommer det av en særlig uten noen anstrengelser kommer seg gjennom livet...? Bare gå som en robot hver eneste dag ut og dag inn, - la andre tenke over deg og bestemme over deg, lage lover som plager noen og beriker andre.... Forskjeller her i verden... La det være forhåndsbestemt hva det er lov å diskutere og snakke om.... La oss belære oss på historier om prostitusjon uten å tillatte linker, da lager man en falsk diskusjon. Dersom moderatorene svar har vært innom moderatorforumet er det like mye et falskt svar... fordi den må godkjennes av andre. Hvorfor er det så enkelt å dressere mennesker? Plante frø i hodene deres slik at det vokser planter av ideer som er formet etter frøet? Er ikke det ganske angstfremkallende å vite at man bare er et produkt skapt av tilfeldigheter og omstendigheter? At det ikke finnes noe som fri vilje...? Man har jo bare sin tilmålte plass her på jordkloden.... hva om den ikke er lykkelig...? Jeg har noen ganger tenkt over hvorfor man lærer at man skal dø? Hva er vitsen liksom? Hvorfor ikke fortelle folk at de skal få et evig liv...? Gjøre dem til slaver mentalt ved å lure dem historier om at det finnes noe mer i det hinsidige.... forferdelig at slikt er tillatt. Et tankeeksperiment jeg gjør på meg selv før jeg skal sove er som følger. La oss anta at man skal leve som man hadde tre måneder igjen, dvs akkurat som før. Hva er forskjellen med at verden visste at den hadde tre måneder igjen? Ville den forholde seg likt? Mest trolig nei... det ville blitt kaos og krig.... nød og elendighet..... Ergo, lar man verden seile sin egen sjø mens man konsentrerer seg om seg selv og sine tre måneder. Det er jo det vi alle gjør her på jorda... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #26 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #27 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 2. oktober 2004 #28 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ojojojoj, hvor har jeg forvillet meg? Er herren fortsatt i live? Nuvel, nuvel. En liten hilsen fra meg til deg for gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 8. november 2004 #29 Del Skrevet 8. november 2004 Skulle skrive en hilsen, men er litt trett og falt i tanker her jeg sitter, og husker ikke lenger hva jeg skulle skrive... men kommer sikkert på det når jeg våkner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2004 #30 Del Skrevet 15. november 2004 Heia, siden æ ikke har nån dagbok å skriv godnatta til lenger :cry: så stikk æ innom di å sir hei å god natt på samme tid. Håpe du får en fin dag i morra Hadde ikke nå fornufti å svar dæ i sted, e trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #31 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #32 Del Skrevet 30. januar 2005 bLir jo litt nysgjerrig jeg også nå, siden jeg huskr deg og siden du aldri er mer her.... Men da - er konklusjonen; du har fått kjerring og unger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. august 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 1. august 2005 rastløs angst hva kan man gjøre med en angst som kommer snikende utenifra og som føles innenifra? Det er nesten en lidelse det og nikke gjenkjennende til udefinerbar angst, skammerlig og trist at man kan ha empati og forståelse for slike spøkelser som angsten er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 20. oktober 2005 For en dag... Jeg skulle ønske jeg kunne skrevet noe positivt her, - noe som letter hverdagen. Idag har jeg kjørt bil fra Gjøvik, R4 over Einafjorden, lynga, grua, lunner, roa, hadeland, nittedal, stovner og R4, helt ned til sinsen, deretter taxifeltet på trondheimsveien, og rett hjem i parkeringsgarasjen. Og hva har jeg på hjernen? en sang jeg hørte som liten gutt,- kveldssang for laffen, - jeg lagde en egen verisjon til hu jeg bor med, - enkle noter klarer selv waco på et enkelt piano vi har her i stua.... "du linn vil du vær snill å høre på meg, så skal jeg forklare det hele for deg, det rotet stua det kom av seg selv, det æ'kke så my' som det ser ut tel. det kom seg av det, jeg skulle bære ved, og kubbene skulle forståes være med. jeg glapp av meg selv, det var som et skjelv, med huet ramla waco med ettersmell." aah, hvilkene botemidler eksisterer ikke mot kjedsomheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 21. oktober 2005 #35 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lurer på hva du hadde fått ut av det om du hadde fått et tv program jeg. Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 2. februar 2007 #36 Del Skrevet 2. februar 2007 Waco har fått dame (mobbe), men det er bra bare hun er snill. Han kan jo likevel stikke innom i allfall dagboka si, og si hei eller noe sånt. Jeg vet hvorfor han ikke er her, tror jeg. Det er fordi kg er kjøpt av Orkla og at ting ble for strengt her. Er du nervevrak, må du slå av pcen, er du nybegynner blir du helt sjokkert over hvilke tråder som spinnes og hysjes ned. Men waco. Du er kanskje her som gjest og da vil jeg spørre deg om noe, dvs. jeg oppfordrer deg til å lage en analyse av hele kg og kg`s framtid. Det ender opp i en ensrettet retning. Kanksje ikke gjære det da, men ... kg kan leve sitt liv, du og prinsessa di deres osv. Jeg har vært her under et annet nick, men det er lenge siden. Men du - hva skal du med en dagbok, når du bare er og sjekker om noen har skrevet i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå