Gå til innhold

Dumdirian toturuo toro... tutu...tata da....

waco

Anbefalte innlegg

Man leker med ord, deler dem i to, sagende på bruk, sittende på huk, og ikke skjønne noenting. Dette er ganske vanlig skulle du tro, man er ikke alene om det, forklaringen er enkel, man tar bare noe man ikke kjenner, bryter det sammen og klemmer, og slik har man vunnet tillit med å kløyve språket i to, en for hann og en for hunn, hannene bestemmer og hunnene i do, de som ikke forstår noe av denne tekst er det glimrende eksempel på hva jeg mente i konteks.

Har akkurat vært hos modern og hun skvetter like høyt hver gang det ringer på døren. Hun tror nemlig det kan være nrk-tv-lisens inspektører og med skatteklasse i spania passer det seg ikke at hun bor her. Har prøvd å forklare henne, men som kjent tilegner ikke kvinner seg vett, - slik at den begynnende paranoiaen hun har, - ser ut til å forsterke seg hver gang dørklokken bjeller.

Det kan ikke være sunt det der, å oppfostre livet sitt slik at man har de rykninger og spenninger som irriterer en ellers forholdsvis sjeldent. Jeg kan innrømme og faktisk tilstå at den smule sosiale angst jeg besitter skyldes en del uheldige omstendigheter, - og i terapivirksomhet la seg nyttiggjøre å skrive en enkel dagbok fri for annet enn referater fra de ulike besøkende som ofte dukker opp i Waco's leilighet.

Har rigga kamera fortalte en kompis meg. Vi kaller ham Karl. En kvinne hadde igangsatt et drama forsatte ham, og jeg skal være mellommann og ordne i denne tvisten. Det hadde seg nemlig sånn, at ei jente vi kaller CC hadde krush på Karl mens hun beriket seg på en vi sier heter Ole. Ole var forelsket han stakkars uheldige i den kald beregnete CC, selvsagt hadde Ole aldri fått smake eller sett så mye på innsiden av skjørtet hennes. Det var nok de seks millioner Ole hadde arvet som tiltrakk seg denne lurendreiersken, noe annet enn diamantkjeder til trettifemtusen og floridatur til hundretusener kan ikke skyldes annet enn at hans gavmildhet, vekket visse "følelser" hos ham.

Hvilkene følelser? Sikkert følelsene for penger sa Karl, men det gjør ikkeno Ole er jo idiot med vitende og er villig til å bevise at alle damer er horer. Hvorfor skal ikke Karl ha sin del av kaka? Det var rett og rimelig syntes han, og han benyttet anledningen til å skaffe kamera og vente på en annen anledning, hvor CC puttet en hypper i munnen på Karl, for at Karl senere skulle filme denne akten. For roens skyld og for å unngå unødvendige komplikasjoner, - valgte han å tie om filmbruken for CC. - Det ække vits å skaffe unødvendige bekymringer mente Karl.

Så langt var jeg enig, men det var den senere deltagelse jeg var mer urolig for, - jeg hadde fått som oppgave, å bare spre det budskapet om at det fantes en film som viste CC in action.

Jeg kaller det helst tungeglipp, men det var jeg som nevnte denne videokasetten for Ole. Har man sett slik vredelse og galskap noengang før? Han ville paye tyvetusen kroner blankt. Og jeg kunne i min villeste fantasi forstå at noen er villig til å betale så penger for å lide seg gjennom et helvete. Først da forsto jeg hvor forelska han var.

Dette ville jeg ikke være en del av, jeg driver ikke video-Nova og holder meg mest mulig unna filmbransjen med mindre det er mine egne selvlagde filmsnutter med gangbang og prøysens teddybjørnsvise som lyd,- fordelt på verdens internettbrukere med kaaza som effektiv distribusjonskanal.

Det er min moralske plikt å hindre denne filmoverdragelse, å betale tyvetusen for et videoklipp grenser til vannvidd og svindel, ingen sex er værdt å betale for.

Waco reddet situasjonen med benekte filmens eksistens, sorry Ole den er spilt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Siden dagboken blir oppgradert fire ganger i året er det vanskelig å fortelle om dagens hendelser uten å nevne et par nevrotiske anfall som kommer av ikke ukjente mennesker som finner den glede å dele sine historier med en stakkar som selv føler seg ganske lite kreativ og fattslig åndelig.

Det er tre faktum, befinner det seg sjukere folk i leiligheten enn deg selv føler man seg normal.

Dagen begynte litt lesning om gamle barndomsvenner av meg som er beskrevet som svindlere ifølge aftenposten.... vestkantsvindlerliga svindlet rikmanssønner, - og svaret fra Asterup, dette må se'es i et større fattig-rik perspektiv, glupt svar forresten, men synd for Asterup er svindlerne like så velstående som Asterup selv.

Det siste faktumet må jeg vente med fordi jeg fordi jeg skal se ferdig simpsons først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Embla s

..men er det en ting vi kvinner er mannen overlegen på, så er det når det kommer til å skrive jevnt og trutt i dagboken vår!!

Ha en fin uke, Waco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Embla s

Hei - hvorfor forsømmer du dagboken din, waco? Er det liksom meningen at vi kvinner skal gjøre hele jobben eller? Nei, nå må du skjerpe deg :wink:

Og god sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco har så mye viktigere ting fore, skjønner du, Embla.... :ler:

Han har ikke tiiiid til å henge her, han....... :briller:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe:

YESSSS, care!! :sjarmor:

Forresten så har denne daboka korte nok innlegg til at du orker å lese gjennom heeeeele.... :wink:

*raserer vilt*

:sjarmor:

:briller:

Lillian :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe::hoppe:

YESSSS, care!! :sjarmor:

Forresten så har denne daboka korte nok innlegg til at du orker å lese gjennom heeeeele.... :wink:

Yass, sant nok. :lol:

Rassere

rassere

rassssssseeeeerrrrrreeeeeee :sjarmor:

Uffda, jeg får slutte mens leken er god.

*care has left this side*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei - jeg vil også være med!

*rasere, rasere, med tungen i munnviken, innbitt, rasere, rasere* Sånn! *børster av raseringsstøvet*

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rasere litt i natt også*

:hoppe:

........................... :briller:

:hoppe:

................................................................. :sjarmor:

Natta da, waco :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har waco dagbok..... :o

He he det er jo litt morsomt da, men kanskje han kunne skrive litt i den i mellom også.... :roll:

Lykke til med dagbokskriving Waco!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...