Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vær på vakt dommedagen er nær. Datoen 06.06.2006 ( 666 ). Et klart tegn på dommedagen ta i mot Jesus og bli frelst før dommedagen som vil skje 06.06.2006

666 tre ganger 6 et klart tegn.

Du er vel enig i dette KR-øst ? at dette er et tegn på dommedagen når har dette skjedd at det har vert 666 ?

TA I MOT JESUS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. dommedagen kommer vel snart den, men er langt fra overbevist om at det skjer i år.. Men man vet jo selvsagt aldri.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det Jehovas Vitner som har satt enda en dato for verdens undergang?

Jaja, en gang må dere vel få rett, bare dere tipper mange nok ganger ;)

Skrevet

Å hjelpe meg vel for noe tøv.

Hva med disse datoene da

06.06.1906

06.06.1806

06.06. 1706, ...1606,...1506 osv. osv.

Nei, dette var da helt useriøst, finn på noe bedre hvis du absolutt vil forutsi endetiden. :sinna:

Gjest Gjest
Skrevet
Å hjelpe meg vel for noe tøv.

. :sinna:

oooooo så sint........

Skrevet

nyinnspillingen av the Omen kommer ut på den datoen.

Skrevet

kjære vene,..... la nå disse stakkarslige kristne få tro at dommedagen kommer i juni da... de har jo ikke noe annet å drive med stakkars....... sett dere ut på et jorde, selg tinga deres, og bruk opp penga..... hvor mange ganger har dere gjort det???????

prøv heller å snu om tallene..... 6 har "pilen" opp..... mens 9 har "pilen" ned, så det er lenge til den evt dommedagen.....

09/09-2009.... hele tre år til.. da har dere god tid..

hadde det blitt dommedag i år, hadde vi hørt det for lenge siden.. ikke bare nå!

Men kos dere med å tro det.. lykke til med overbevise oss andre!

Skrevet

hva tror du skjer når antall svar eller antall seere på denne linken om dammedag, kommer opp til 666? dør vi da????? blir siden KG nedlagt?

Gjest gjesta
Skrevet

Hva er egentlig dommedag? Der vi alle skal stilles i en lang rekke for å høre vår dom? Jojo. Hvorfor ikke. Håper bare vi lesber slipper køen og kan ta snarveien til helvette.

Skrevet

hehe. det er jaggu sant... hehe, homofile og lesbiske må vente til 09/09-2009 tenker jeg.... så da får dere tre hele år på dere til å leve fritt uten stygge komentarer fra de kristne!

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Det som er spennende er 6 sekunder over 6 minutter over 6 6. juni 2006. Da står det nemlig. 060606060606 på de digitale klokkene. :sjarmor:

Endret av Bellatrix
Gjest gjest1
Skrevet

drit og dra, jeg skal sole meg på stranda hele sommeren. Har ikke tid til sånt dromedarvås!!

Skrevet

det verste med 06/06-2006 er at det blir NULL SEX på oss!

Gjest Bellatrix
Skrevet
det verste med 06/06-2006 er at det blir NULL SEX på oss!

:hakeslepp:

Gjest gjest1
Skrevet
TA I MOT JESUS NÅ...

Ja sleng han over da.

Gjest lurven
Skrevet
kjære vene,..... la nå disse stakkarslige kristne få tro at dommedagen kommer i juni da... de har jo ikke noe annet å drive med stakkars....... sett dere ut på et jorde, selg tinga deres, og bruk opp penga..... hvor mange ganger har dere gjort det???????

prøv heller å snu om tallene..... 6 har "pilen" opp..... mens 9 har "pilen" ned, så det er lenge til den evt dommedagen.....

09/09-2009.... hele tre år til.. da har dere god tid..

hadde det blitt dommedag i år, hadde vi hørt det for lenge siden.. ikke bare nå!

Men kos dere med å tro det.. lykke til med overbevise oss andre!

er alle kristne stakkarslige?

kun et fåtall som er så fanatiske at de tror dommedagen er rett rundt hjørnet

Gjest lurven
Skrevet
Hva er egentlig dommedag? Der vi alle skal stilles i en lang rekke for å høre vår dom? Jojo. Hvorfor ikke. Håper bare vi lesber slipper køen og kan ta snarveien til helvette.

tror du lesber kommer til helvete fordi de er lesber, det tror ikke jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

ALLE KOMMER TIL HELVETE OM DERE IKKE TAR I MOT JESUS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...