Gå til innhold

En farlig dato


Anbefalte innlegg

Gjest King James

Ta i mot meg så skal dere bli frelst...Glem Jesus.

Jeg er veien lyset livet ingen kan komme til Faderen uten meg.

Jeg er sannheten veien og alt er igjenom meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta imot jesus, nei takk, jesus var en litt småglad fyllikker tror nå jeg, kanskje datiden hippie hehe..

Men tilbake med denne ta imot jesus eller havn i helvette delen..

Ta imot jesus og havne i himmelen, himmelen, altså oppover.. Jo høyre opp jo kaldere, hvite skjortler og glorier som lyser hele tiden (jeg får jo ikke sove med lys på)..

Eller ikke ta imot jesus og havne i helvette hvor man snakker varmegrader hele tiden, jeg liker varmen men ikke sol, og det er jo ganske mørkt der nede..

Nei, hvis jeg noen gang tarimot jesus må jeg være gal, jeg vil ikke være oppe og fryse i skjortler og spise sånn ekkel oste ting de reklmarer for på tv.. Dessuten er det ikke lang veit il solen, og solen liker jeg ikke..

:ler: et veldig reflektert innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fram i mot den store folkefesten det skal bli når datoen kommer.  :klappe:  :Nikke:  :enig:

Ja det är ju dessutom Sveriges nationaldag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristen

*sukk*

det er jammen meg mange misforståelser som er ute og går... og jeg synes det er så trist at alle kristne inngår i en kategori... dvs at folk har det samme bildet på alle oss kristne; de mest fanatiske og de som roper høyest er med på å danne dette. Trist.

Jeg er kristen. Og jeg - som dere - får helt fnatt av sånt som dette.

Skulle ønske at mange flere fikk se hvordan det virkelig er, hvordan vi virkelig er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er spennende er 6 sekunder over 6 minutter over 6 6. juni 2006. Da står det nemlig. 060606060606 på de digitale kokkene.  :sjarmor:

*Stiller vekkerklokka* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg ser fram i mot den store folkefesten det skal bli når datoen kommer.  :klappe:  :Nikke:  :enig:

Jeg ser også veldig fram i mot den store folkefesten :)

:enig::enig::Nikke::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tar man imot Jesus?

Altså, kommer det en som heter Jesus på døra mi vil jeg gå utifra at det er en meksikaner eller no som er ute etter å jobbe svart. Jeg ville ikke tatt imot Jesus av frykt for Kemnerkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har hørt at folk pleier å selge alt de eier billig i tiden før dommedagen, så forbereder meg på shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at folk pleier å selge alt de eier billig i tiden før dommedagen, så forbereder meg på shopping!

Oooh takk for tipset! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær på vakt dommedagen er nær. Datoen 06.06.2006 ( 666 ). Et klart tegn på dommedagen ta i mot Jesus og bli frelst før dommedagen som vil skje 06.06.2006

666 tre ganger 6 et klart tegn.

hmmm...jeg lurer på om bibelskribentene benyttet seg av den gregorianske kalenderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Og jeg lurer egentlig mest på om det er slik at Bibelen ikke er beskyttet av kopieringsloven?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer egentlig mest på om det er slik at Bibelen ikke er beskyttet av kopieringsloven?? :klø:

Jeg tror de fleste forfatterene er daue nå så de blir ikke beskyttet av åndsverksloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er spennende er 6 sekunder over 6 minutter over 6 6. juni 2006. Da står det nemlig. 060606060606 på de digitale kokkene.  :sjarmor:

OOOOOO en digital kokk!! Høres praktisk ut. Hvor får man tak i en slik? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bellatrix
OOOOOO en digital kokk!! Høres praktisk ut. Hvor får man tak i en slik?  ;)

Du får kjøpt dem på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tør innrømme hvem som var den sekshundredeogsekstisjette personen som var innom emnet du djevelens....!#/&!!!

hehehehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...