Gjest Frosk Skrevet 20. november 2008 #1581 Skrevet 20. november 2008 I går ble det tacosuppe til lunsj, med bønner, purre, gulrot, tomat, mais.. krydret med cayennepepper, spisskummen, koriander... og i dag blir det rester av tacosuppe.
cilipili Skrevet 20. november 2008 #1582 Skrevet 20. november 2008 Blir visst pizza i dag. Mannen min har operert minisken for noen timer siden, og hadde veldig lyst på pizza
Gjest Frosk Skrevet 21. november 2008 #1583 Skrevet 21. november 2008 I dag har jeg lyst på fajitas med bønnestuing, og hjemmelaget salsa og guacamole og diverse grønt! (Ikke så lenge siden jeg oppdaget at Santa Maria har en økologisk tacokryddermiks, som er uten natriumglutamat og andre tvilsomme tilsetningsstoffer - anbefales!)
cilipili Skrevet 25. november 2008 #1585 Skrevet 25. november 2008 Potet- og purresuppe Tror jeg også prøver den i dag!
salsera Skrevet 29. november 2008 #1586 Skrevet 29. november 2008 I dag startet vi med en grønn salat med cherrytomater. Deretter hadde vi søtpotetgnocchi med salviesmør og et dryss parmesan. Egentlig skulle vi ha dessert, men det får bli en annen dag.
cilipili Skrevet 1. desember 2008 #1587 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hjemmelaga tomatsuppe (ble vel egentlig pizzasaus ) og rundstykker. Var i London i helga. Vegetarianerhimmelen!!! Spiste en fantastisk god kikertburger på en pub. Ble så glad at jeg nesten satt og hoppa i stolen. Endret 1. desember 2008 av cilipili
CocoPiaf Skrevet 1. desember 2008 #1588 Skrevet 1. desember 2008 Fylt paprika! Kjøp litt store røde paprika (eller annen farge om du vil) og skjær av toppen slik at det grønne stilken kommer bort. Fjern alt unødvendige som er inni. Kok ris, og legg det i buljong og sopp og andre grønnsaker du ønsker. Fyll opp fyllet i paprikaen, så ta noen osteskiver på toppen, legg de i ovnen til osten blir gylden brun. Serveres gjerne med en frisk salat! Utrolig deilig! Er en favoritt hos meg.
cilipili Skrevet 3. desember 2008 #1589 Skrevet 3. desember 2008 Hadde kikertburgere i går. Første gang jeg prøvde å lag det, og ble positivt overraska! I dag skal vi ha potet- og purrepai.
salsera Skrevet 3. desember 2008 #1590 Skrevet 3. desember 2008 I dag hadde vi enchiladas. I går ble det bønneburgere, laget med en rest pesto rosso og noen soltørkede tomater, og servert med rundstykker og salat.
Gjest Frosk Skrevet 5. desember 2008 #1591 Skrevet 5. desember 2008 Her ble det tøm-kjøleskapet-middag, siden jeg reiser vekk i morgen og ikke er tilbake før i januar: løksuppe (som i grunnen er veldig godt, og som jeg burde huske på å lage oftere!)
Gjest Frosk Skrevet 5. desember 2008 #1592 Skrevet 5. desember 2008 ...og i morgen, da må jeg nok spise middag på Gardermoen (siden jeg skal sitte der i fem timer..) Hurra. Der har de jo fryktelig masse bra vegetarmat.....
Gjest Ludovie Skrevet 5. desember 2008 #1593 Skrevet 5. desember 2008 (endret) ...og i morgen, da må jeg nok spise middag på Gardermoen (siden jeg skal sitte der i fem timer..) Hurra. Der har de jo fryktelig masse bra vegetarmat..... Du får trøste deg med at det ikke akkurat er så veldig mye god ikke-vegetarisk mat å få heller, så jeg ville også sett veldig mørkt på å skulle spise der. Hellstrøm burde definitivt tatt seg en tur! God tur! Endret 5. desember 2008 av Ludovie
cilipili Skrevet 5. desember 2008 #1594 Skrevet 5. desember 2008 ...og i morgen, da må jeg nok spise middag på Gardermoen (siden jeg skal sitte der i fem timer..) Hurra. Der har de jo fryktelig masse bra vegetarmat..... Har prøvd det. Ender alltid opp med en muffins. Utrolig mettende Ha en fin tur, Frosk!
Gjest Frosk Skrevet 5. desember 2008 #1595 Skrevet 5. desember 2008 Takker! (Skal til Riga i to uker, ikke akkurat en by som er kjent for god vegetarmat (!) - men jeg har vært der ørten ganger før så vet i allefall hvor jeg skal gå og spise! )
venus_ Skrevet 5. desember 2008 #1596 Skrevet 5. desember 2008 En av de baguettecafeene har vel noe vegetarisk å få?
cilipili Skrevet 6. desember 2008 #1597 Skrevet 6. desember 2008 En av de baguettecafeene har vel noe vegetarisk å få? Hadde ingenting sist jeg var der.. Ingen av gangene jeg har vært der faktisk!
venus_ Skrevet 6. desember 2008 #1598 Skrevet 6. desember 2008 Det er jo dårlig. Men den smører sikker om dere spør?
Gjest Frosk Skrevet 6. desember 2008 #1599 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det er jo dårlig. Men den smører sikker om dere spør? *reporting live from Gardermoen* Det varierer - en gang foreslo en hyggelig svensk dame at hun kunne smøre en veggisbaguett, jeg slapp til og med å spørre. Men er ikke alltid de vil / har tid / gidder. (Edit: absurde skrivefeil) Endret 6. desember 2008 av Frosk
salsera Skrevet 9. desember 2008 #1600 Skrevet 9. desember 2008 For tiden er det litt hektisk hos oss, så i dag blir det bare ei skive hjemmebakt brød, spinatomelett og litt tomat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå