Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det cous cous med kikertgryteting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fredag hadde vi småretter. Veldig godt. I går bestilte vi pizza fra Domino's - hadde tomatsaus, ost, løk, grønn paprika og tomat på min halvdel)

I dag vet jeg ikke ennå hva vi skal ha.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Noen som har en oppskrift på grønnsaksuppe? Det må være relativt enktelt, er ikke noe særlig til kokk enda ;)

Skrevet

I dag har vi spist ute, og jeg hadde 2 quesadillas med ost, og guacamole, rømme, og enkel salat til.

Skrevet

I dag blir det pai med poteter, tomater og fersk basilikum. Med en salat til selvfølgelig. Kanskje jeg baker noen grove rundstykker til også hvis jeg gidder ;)

Skrevet

I dag har jeg lyst til å lage sataysaus. Med tofu og grønnsaker og ris, kanskje?

Skrevet

I går laget samboeren min pizza med røkt tofu, små paprika fra glass, sopp, rødløk og tomat. I dag blir det ovnsbakte potet- og søtpotetbåter, salat og enten tofukaker eller bønneburgere.

Skrevet

i dag hadde vi pastaskruer med squash og pesto (en gjenganger her i heimen)

Skrevet (endret)

I dag skal vi ha tomater og squash fylt med quinoa, linser og feta.

Endret av salsera
Skrevet

I dag skal vi ha pitabrød med falafel, tzatziki, salat, tomat, agurk, mais...

I morgen skal vi ut og spise vietnamesisk

Skrevet

Rødbetesuppe med geitostdipp og brød.

Skrevet

I dag hadde vi en gryte med ris, kikerter, paprika, cashewnøtter, buljong, tomatpure, karri, salt og pepper.

Skrevet

I dag blir det falafel! Kosemat :)

Gjest Vegetarkokk
Skrevet

Noen her som er vegetarkokker? Jeg elsker å lage mat og har vært lacto vegetarianer i 7år. Men bare egen lært og slikt.

Trenger man utdanning for å kalle seg vegetarkokk? Må man ta kurs og utdanning? Hvordan får man tatt det?

Skrevet
Noen her som er vegetarkokker? Jeg elsker å lage mat og har vært lacto vegetarianer i 7år. Men bare egen lært og slikt.

Trenger man utdanning for å kalle seg vegetarkokk? Må man ta kurs og utdanning? Hvordan får man tatt det?

Jeg vet ikke, men jeg tror ikke det fins noen egen utdanning for vegetarkokker. Du kan kanskje ta kontakt med en vegetarrestaurant for å høre med dem som jobber der?

I går hadde vi squash-and-barley-salad-with-balsamic-vinaigrette til middag. I dag blir det løkkake/flammkuchen med rødløk og vanlig løk.

Skrevet

I går lagde jeg risnudler med en småspicy peanøttsaus og lettstekte grønnsaker (sukkererter, rødløk, brokkoli, gulrot, paprika).

I dag... mulig det blir linsesuppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...