Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pizza tofu med stekte grønnsaker og speltpasta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frosk
Skrevet

Fersk pasta med en eller annen tomatbasert saus :)

Skrevet

I går hadde vi ovnsstekte potetskiver med sesamolje og sesamfrø og en grønn yoghurtsaus med egg, gressløk og persille.

I dag skal vi ha enchiladas.

Skrevet

I går hadde vi fylte, stekte egg, asparges og tomatsalat.

I dag skal vi ha marinerte grillspyd med røkt tofu, sopp, paprika og squash og urtecouscous.

Gjest Catwoman
Skrevet

Igår spiste jeg salat: masse hjertesalat, agurk, squash, lycoplustomater, oliven og litt nøtter. Og en skive rugbrød.

Kaldpresset rapsolje som dressing.

Skrevet
Couscous & kikert-salat

Edit: oppskrift og bilde ligger på bloggen min, her :) : http://norwayveggie.blogspot.com/2008/05/c...cous-salad.html

Fin blogg! Den må jeg se nærmere på en dag. :)

I går ble det forandring i planene og vi endte opp med veggeburgere med grovt brød, ketchup (økologisk ;) ), grønn salat med tomat og maiskolber.

Skrevet

I går hadde vi grov speltpasta med "kjøttstykker" og grønnsaker i tomatsaus.

Gjest Frosk
Skrevet

Takk :)

Her ble det grillet i dag - maiskolber, grillspyd med gourmetbullar ananas cherrytomater paprika og småløk, hjemmelaget potetsalat, og grønn salat. :smilbla:

Skrevet

Jeg også!

I dag hadde vi potetpai, som ble veeeldig god, med tomatsalat med frisk basilikum.

Skrevet

I går hadde vi chana masala, curry med grønne bønner og basmatiris.

I dag ble det salat med puylinser, rødløk, persille, ovnsbakte tomater og brød med chili.

Skrevet

I dag blir det grønnsaksuppe med tomater, purre, pastinakk, brokkoli, gulrøtter og poteter.

Skrevet

I dag hadde jeg... ja, hva skal jeg kalle det? Grønnsaksragu? Ratatouille? Tomatbasert grønnsakslapskaus? :fnise:

Gjest Frosk
Skrevet

I dag hadde jeg egentlig tenkt å lage risotto med fennikel og erter...men i denne varmen? Neh... tror jeg tar meg en is i stedet, jeg :briller:

Skrevet

I dag blir det rotgrønnsakssuppe. :)

Gjest Yoghurt
Skrevet
I dag hadde jeg egentlig tenkt å lage risotto med fennikel og erter...men i denne varmen? Neh... tror jeg tar meg en is i stedet, jeg :briller:

Skjønner deg! Samtlige middagsplaner denne uka har blitt byttet ut med salat, eneste jeg har orka. Men i kveld troor jeg at jeg skal prøve meg på calzone.

Skrevet

I går hadde vi ikke tid til å handle, så det ble en rask couscoussalat med tomat, agurk, paprika, harissa, persille og en veggekake på toppen.

I dag ble det salat med ovnsbakte grønnsaker, feta og gresk rispasta.

Skrevet

Falafel med salat til.

Gjest Frosk
Skrevet

"Middag" på jobb i dag; kveldens matpakke inneholder falafel, salat (grønn salat, cherrytomater, vårløk, agurk), rømme & gressløk-dip, masse cantaloupemelon og et par jordbær (som ikke smaker noenting! Gleder meg til de norske kommer :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...