Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg orker ikke lage meg noe, så middagen i dag besto av hamp-proteinpulver blandet i jus.

Endret av Pax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risotto med fennikel og tomat. :)

Skrevet

I dag ble det en salat med spelt, kikerter, grillet paprika, agurk, vårløk og gulrot til lunsj.

Skrevet

Kosemiddag i dag - vegetarburger med pommes frites og bønner.

Gjest Frosk
Skrevet

En curry-greie med kikerter og blomkål, servert med ris og salat.

Skrevet (endret)

Innebakte grillede grønnsaker.

Endret av salsera
Gjest Frosk
Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe til lunsj. Kanskje fajitas med bønnestuing seinere i kveld?

Gjest Yoghurt
Skrevet

Ris, urtesjampinjonger med spinat, salat og chiabatta.

Gjest Frosk
Skrevet

I dag blir det god gammeldags søndagsmiddag: gourmetbullar med kokte poteter, brun saus, ertestuing, gulrøtter, blomkål og brokkoli.

Skrevet (endret)

Var på Mogul India i Stavanger og spiste i går. Fantastisk mat der!!!

Jeg hadde aloo gobi og mannen min spiste tarka daal. Kunne gjerne tenkt meg det samme igjen i dag :)

I dag skal vi spise hos svigermor. Gleder meg. Hun lager alltid fantastisk mat til oss!

(Alle sønnene hennes er vegetarianere så hun har litt erfaring :))

Endret av cilipili
Skrevet
I dag blir det god gammeldags søndagsmiddag: gourmetbullar med kokte poteter, brun saus, ertestuing, gulrøtter, blomkål og brokkoli.

Det er kjempegodt og utrolig koselig :)

Skrevet

I går ble det "speltotto" med asparges, gulrøtter og vårløk.

Skrevet

I dag skal vi ha pasta med grønnsaker i hjemmelaget tomatsaus.

Gjest Yoghurt
Skrevet
Gourmetboller i hjemmelaget tomatsaus. Servert med fulkornpasta og revet parmesan.

Må bare uttrykke at jeg digger Twin Peaks, og særlig Audrey, så med tanke på nick, avatar og at du er i vegetartråden regner jeg med du er kul B)

Forøvrig er jeg i et svært uinspirert humør og skal liksom planlegge middager for uka, så prøver å finne noe her.. Uff det skal ikke være enkelt å måtte ta hensyn til seg selv og resten av den kjøttetende familien som blant annet fordrar smaken av alle belgfrukter..

Skrevet

I går hadde vi varm salat med fennikel, paprika og kikerter og i dag skal vi ha pannekaker fylt med ratatouille.

Skrevet (endret)

I går hadde vi fullkornpasta med erter, vårløk, grønne bønner, gulrot, squash og tomater. I dag skal vi ha gulrotsuppe med bl.a. linser og kokosmelk.

Endret av salsera
Skrevet

Spise på Mogul India igjen :)

Må feire huskjøpet vårt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...