Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Gjest Camelia
Skrevet

Steinbitkaker, dampet broccoli, gulrøtter og litt remulade. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steinbitkaker, dampet broccoli, gulrøtter og litt remulade. :sikle:

Vegetarsteinbit? :fnise:

Skrevet

Bakte poteter! Stapp i alt som frister. Namme!

Gjest Solsikke
Skrevet

I går hadde vi Amaranthburgere i grove hamburgerbrød med salat og dressing til. I dag hadde vi veggie masala (linser - pakke fra Santa Maria) med brokkoli og tomat.

Skrevet

Wok! Med risnudler og masse grønnsaker - og så cashewnøtter strødd over til slutt. Digg!

Skrevet

Fiskegrateng, poteter delt i to stekt i ovnen med forskjellig krydder på og en blandet salat.

Skrevet
Fiskegrateng, poteter delt i to stekt i ovnen med forskjellig krydder på og en blandet salat.

Vegetarfiskegrateng??? :fnise:

Skrevet

Falafel (type Spicy falafel fra Nutana, jeg gidder da ikke lage selv! ;) ) og tzatziki og salatgreier i pitabrød.

Skrevet

Det var visst lenge siden jeg har vært innom her.

På lørdag hadde vi pasta med gul, grønn og rød paprika, passata, basilikum og tallegio. Søndag ble det linsekroketter, gulrotcurry og basmatiris. På mandag spiste vi sitronris med grillet paprika og feta og i går ble det en kjapp indiskinspirert eggerøre med tomat og vårløk servert med chapati. I dag skal vi lage hirsekaker og ha brokkoli og potetmos som tilbehør.

Skrevet

Jeg har sagt det før, salsera, men dere lager så mye spennende mat!

I går hadde vi spaghetti med hvitvins- og soppsaus med "kylling"biter fra en ny vegetarmatserie. Sausen var ikke spesielt god (den var fra glass), men bitene var fantastiske. :-D

Gjest Gjest
Skrevet
....med "kylling"biter fra en ny vegetarmatserie.

Hvilken? Hvor? Hva? :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk! Ser de har disse på Kinsarvik, så de skal jeg prøve! :spise:

Skrevet

Ja, jeg så det etterpå - det hadde jo vært en lurere lenke enn den utenlandske jeg ga. ;) Men håper de faller i smak. Vi har kjøpt inn to pakker til, og tenkte å lage en risrett med "kylling" og karri. :-D

Skrevet

Hjemmelaga vegetarlasagne!!!!

Skrevet
Ja, jeg så det etterpå - det hadde jo vært en lurere lenke enn den utenlandske jeg ga. ;) Men håper de faller i smak. Vi har kjøpt inn to pakker til, og tenkte å lage en risrett med "kylling" og karri. :-D

Smaker det kylling? Jeg liker ikke kjøttsmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...