Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi kokte dem, men kommer aldri til å lage igjen, for jeg har ligget og spydd sjokkrosa hele natten.. Helt sikkert ikke noe med maten egentlig, for mannen ble ikke dårlig, men har fått nok av den lukten for en livstid! :forvirret:

Så idag blir det aspargessuppe til middag, for det har jeg alltid lyst på når jeg er syk :forkjola:

Huffda - god bedring til deg :klemmer:

Forresten, har ikke tenkt på middag enda... I'll be back

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi kokte dem, men kommer aldri til å lage igjen, for jeg har ligget og spydd sjokkrosa hele natten.. Helt sikkert ikke noe med maten egentlig, for mannen ble ikke dårlig, men har fått nok av den lukten for en livstid! :forvirret:

Så idag blir det aspargessuppe til middag, for det har jeg alltid lyst på når jeg er syk :forkjola:

Huff da. Håper du føler deg bedre nå?

Vi får snart besøk og skal lage porsjonspizzaer med diverse fyll.

Skrevet

I dag spiste vi nachos med bønner, mais, paprika, vårløk og cheddarost. Rømme på toppen! Helgemat...

Skrevet

I dag skal vi ha byggrynsrisotto med diverse sopp og litt rødvin.

Skrevet

'Alle' er så mye mer avansert enn meg... I dag blir det barnevennlig - soyapølser med potetstappe!

Gjest milkyway
Skrevet

i dag blir det fyllesjukemat, altså sjokkiskake. Og litt ikkevegetar; mannebein!

Skrevet

Basilikapuckar i tomatsaus til fullkornsspaghetti her.

Skrevet

I går hadde vi kikert- og couscoussalat med cherrytomater, vårløk og harissa. Restene er lunsj i dag. :)

Til middag skal vi ha enchiladas med spinat og feta.

Skrevet

Å, så gode dere er som :klemmer: meg når jeg var syk! :klem::) (Bedre nå! :jepp: )

Middag i dag: Linsesuppe med potet, squash, røde linser, løk, hvitløk, ingefær, brennesle + div krydre, veldig godt :sikle:

Skrevet (endret)

I dag skal vi ha en gryte av røde bønner, gulrot, paprika og løk med kokosmelk og cashewnøtter og basmatiris som tilbehør.

Endret av salsera
Skrevet
Middag i dag: Linsesuppe med potet, squash, røde linser, løk, hvitløk, ingefær, brennesle + div krydre, veldig godt :sikle:

:jepp:

Skrevet

Potetpletter og ratatouille. :sikle:

Skrevet

I går - nachos pizza

I dag - brun ris og karri

Skrevet

"Quinoa-otto" med løk, champignon og parmasan :sikle:

Skrevet

Urteomelett, litt ratatouille fra i går og hjemmebakte rundstykker.

Skrevet

Fylt squash og fylt paprika med brun ris til.

Skrevet

Fullkornpasta med brokkoli, soltørkede tomater, valnøtter og chili.

Skrevet

I dag skal vi prøve oss på lasagne med soaymince, laget fra bunnen av. Gleder meg!

Skrevet
I dag skal vi prøve oss på lasagne med soaymince, laget fra bunnen av. Gleder meg!

Det er kjempegodt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...