Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går hadde vi en grønnsaksgrateng (bl.a. brokkoli og purre) med lokk av røde linser og poteter

I dag blir det paprika fylt med sopp, ris og chevre, om jeg husker riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I går hadde vi en grønnsaksgrateng (bl.a. brokkoli og purre) med lokk av røde linser og poteter

Nam! :sikle: *putte i oppskriftsboken*

Skrevet

Makaroni med tomatsaus og soyabiter

Skrevet

Glemte å skrive hva vi hadde i går :lol:

veggie masala med fullkornsris

Skrevet

Fyllet ble sopp, løk, hvitløk, en raspet gulrot, ris, soltørkede tomater og chevre.Egentlig var det ferske tomater i oppskriften, men det hadde vi glemt å kjøpe.

I var planen å lage en ovsrett med purre og bulgur, men vi har for lite purre. Jeg tenker det blir ovsstekte grønnsaker og spelt i stedet for.

Skrevet

Nanbrød fylt med salat, agurk, mais, løk, paprika og tomatbønner krydret med tacokrydder, og creme fraise-dressing. Det smakte helt fortreffelig!

Skrevet

Det ble for mye spelt, så i dag stekte vi sopp og løk, blandet inn resten av spelten, krydret og spiste sammen med noen vegekaker vi hadde liggende i fryseren. Perfekt, for vi kom mye senere hjem enn planlagt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Skrevet

En :pisk::regler::kjefte::nei::rope::sinnatagg::sinna::murvegg::kjempesinna: :slåss: :gråte: :fy_fy::frustrert: grønnsakswok med "nudler" :roll: på Tullin's kafé.

Aldri dit i gjen mao...

Skrevet

Grillet halloumi, bondebønner og erter med mynte, couscous.

Skrevet

Couscous med linser, cashewnøtter, pastinakk, løk, mais og sukkererter.

Skrevet (endret)

Tradisjonell fredagsmat: Økologiske speltpannekaker med selvplukket blåbær. Prøver vi oss med noe annet på en fredag blir det hyl og skrik i heimen!

Hmm... steker jeg bacon til blir det vel ikke veggis, da.....

Endret av hera
Skrevet

I dag blir det råkostburgere med villris, hummus og kålsalat. Knallgodt og veldig mettende.

Skrevet

En litt provisorisk pannerett med byggryn, tomatbønner, gulrot, løk, friske tomater og brennesle :)

Skrevet

I dag ble det vegetarburger med stekt løk, chilibønner og potetstappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...