Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går ble det vegetarlasagne med gresk salat til.

I dag blir det salatrester fra i går, hummus og hvitløksbaguette.

I morgen blir det falaffel med salat, tzatziki og godt brød. Foccacia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag hadde jeg løk, hvitløk, tomat og chili frest på panne med pastasaus på glass til spaghetti.

Gjest Gjest
Skrevet

Satser på at det blir grateng med soyamelk, amerikansk blanding, grov pasta og brokkoli :)

Skrevet

Fylt paprika servert med hvit asparges. :)

• 2 uker senere...
Gjest Solsikke
Skrevet

I dag hadde jeg grønnsakspai med squash, mais, tomat, ost, paprika, pinjekjerner, purreløk og en blanding av egg og fløte.

Skrevet

Brokkolig og blomkål suppe med grove scones til.

Skrevet

Hjemmelaget puretomatsuppe med grove pannekaker og blåbærsyltetøt. Yoghurt naturell på "toppen" av suppa.

Skrevet

Champignonsandwich :sikle: (Lager champignonstuing, og legger det på brødskiver, strør ost og oregano over og steker i ovnen, veldig enkelt og veldig, veldig godt :) )

Skrevet

Det har vært litt hektisk i det siste. Slik var den siste uken.

Onsdag: Artisjokkrisotto

Torsdag: Salat med artisjokker, poteter, egg, grønne bønner, tomater, oliven, urter og div. salatblader.

Fredag: Pastasalat med pesto rosso, grønne bønner, paprika, reddiker, tomat og gulrot.

Lørdag: Tomater fylt med et fyll av sopp og pinjekjerner, en enkel salat med agurkdipp med mynte ved siden av.

Søndag: Halvgrove speltpiroger fylt med et kremet fyll med sopp, squash og paprika.

Mandag: Røde bønner på indisk vis, med gul blomkål og ris.

Tirsdag: Salat av røde linser, tomater og karse. Brød.

I dag tror jeg vi dessverre bare rekker en enkel salat sammen med restene av naanbrødet fra i går.

Skrevet

I dag blir det hjemmemekka pizza med aubergine, kalamataoliven, cherrytomater, løk, champignon, pesto, oregano, mozarella og fersk basilikum :)

Skrevet

salsera: har du oppskrift på deigen til pirogene dine? har hatt så lyst på det i det siste :)

Gjest Catwoman
Skrevet

I går ble det en salat - rapidsalat, agurk, aromatomat, avokado og sikori - sikroien var usrret litt i stekepanna, den er ikke noe god rå. Og en skive grovbrød til.

Skrevet

Hjemmemekka bønnekaker sammen med poteter, asparges, brokkoli og bernaisesaus :)

Skrevet

Det ble impulsgrilling på stranden, så gjorde det beste jeg kunne ut av lunsj restene; surdeigsbrød, masse kremost, cherrytomater, pepper og potetsalat i dobbeldekker lagt på grillen. KJEMPEGODT!!!!! :sikle:

Skrevet

I dag er det lett sommermat - squash- og løkomelett (av økologiske egg, naturligivs) med salat til.

Skrevet

Glemte rent bort middagen i dag, det var så deilig på stranda og plutselig var klokken veldig mye :lol:

Det nærmeste jeg kom middag var lunsj nr 2, brødskiver med kremost, cherrytomater og pepper, veldig god strandmat (hvis man ikke har noe i mot litt klin...)

Skrevet

Vegetarlasagne med blant annet sopp, gulrot, tomater, asparges og vegetar "kjøttdeig" med ostesaus. Serveres med varme grove rundstykker.

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her. I dag skal vi ha lasagne med knuste sojabiter, sopp, paprika og cottage cheese. I morgen blir det enchiladas.

Skrevet

Middagen i dag var ikke ren vegetarisk, men nå lager jeg meg spaghetti og gourmetburger som kveldskos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...