Pnin Skrevet 20. april 2007 #581 Skrevet 20. april 2007 I dag har mannen lagt svarte bønner til bløtt, men jeg er ikke helt sikker på hva han har planlagt. ← Det ble nudler med svarte bønner i går. I dag skal vi ha hjemmelaget pizza.
salsera Skrevet 27. april 2007 #582 Skrevet 27. april 2007 (endret) Noe av det vi har spist i det siste: Risotto med grønn asparges. Speltpasta med grønn asparges og grillet paprika. Fullkornpasta med brokkoli (stilkene stekt lenge på svak varme i oljen fra soltørkede tomater, sammen med noen av tomatene, hvitløk og chili, og bukettene kokt kort sammen med pastaen) med noen tynne, smeltende skiver chevre over. I dag skal vi ha grønne bønner i surret i litt urtesmør, servert med potetkaker laget av revne poteter og salvie. Endret 27. april 2007 av salsera
Gjest Alou Skrevet 27. april 2007 #583 Skrevet 27. april 2007 Grove pannekaker med hel boghvete, fruktose på.
salsera Skrevet 29. april 2007 #584 Skrevet 29. april 2007 I går hadde vi en salat med puylinser, rødløk marinert i sitron, soltørkede tomater, grillet paprika og basilikum.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 30. april 2007 #585 Skrevet 30. april 2007 Hjemmelagde vegetarkaker med ovnsstekte rotgrønnsaker, grønn salat m/pinjekjerner og hjemmelaget dressing.
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #586 Skrevet 30. april 2007 Hjemmelagde karbonadekaker, pommesfrites og salat.
billie Skrevet 30. april 2007 #587 Skrevet 30. april 2007 (endret) Deilig salat med indrefilet av svin og pasta i. Jordbær med krem til dessert. ups..postet denne visst feil. Endret 30. april 2007 av billie
Gjest Solsikke Skrevet 30. april 2007 #588 Skrevet 30. april 2007 I helga lagde jeg grønnsakspai med tomatbønner, brokkoli, squash, champignon, purreløk, mais, paprika, tomater og ost. I dag ble det enkelt, potetbåter og veggispølse.
salsera Skrevet 2. mai 2007 #589 Skrevet 2. mai 2007 Surret brokkoli, salat og rosmarinbrioches. Pizza med brokkoli, tofu og rødløk. Pasta med grillet aubergine og squash. I dag skal vi prøve å lage en hirsotto med sopp og røkt tofu. Tidligere i uken har vi hatt: Surret brokkoli, salat og rosmarinbrioches. Pizza med brokkoli, tofu og rødløk. Pasta med grillet aubergine og squash.
Tabris Skrevet 2. mai 2007 #590 Skrevet 2. mai 2007 Enkelt i dag. Spaghetti med spaghettisaus og vegetarisk mince.
salsera Skrevet 3. mai 2007 #591 Skrevet 3. mai 2007 Hirsottoen ble veldig god, selv om jeg kom hjem så sent at jeg bare fikk restene som hadde stått ganske lenge. I dag skal vi ha en gryte med aubergine, squash og paprika servert med urtenaturris.
salsera Skrevet 4. mai 2007 #592 Skrevet 4. mai 2007 Auberginen ble byttet ut med sopp i går. I dag hadde vi daal med potetraita og salat.
Tabris Skrevet 4. mai 2007 #593 Skrevet 4. mai 2007 I dag hadde vi daal med potetraita og salat. ← Hva er dette? Har ikke hørt om hverken daal eller potetraita. Ellers høres det ut som om dere har mye spennende mat ofte - prioriterer dere matlaging? Høres veldig fristende ut det meste. I dag hadde vi cowboy-middag - vegetarversjonen. Stekt egg (økologiske, selvsagt!), potetbåter bakt i ovnen, tomatbønner og potetstappe.
salsera Skrevet 6. mai 2007 #594 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hva er dette? Har ikke hørt om hverken daal eller potetraita. Ellers høres det ut som om dere har mye spennende mat ofte - prioriterer dere matlaging? Høres veldig fristende ut det meste. ← Daal (mulig det skrives med bare en a på norsk :klø: )er en indisk linserett, og raita en slags yoghurtsaus som man kan lage i utallige variasjoner. Jeg er glad i matlaging, og vi er glade i mat, så vi forsøker ofte nye oppskrifter. Noen ganger ser det mer fristende ut på papiret enn det er i virkeligheten, men slik oppdager vi stadig nye favoritter. Det er mange gode ideer å få her inne. I går hadde vi en lun kikertsalat med rødløk, hvitløk, vårløk, chili, koriander og persille til lunsj. Lettvint, og veldig godt. I dag skal vi ha paprika og tomater fylt med hirse og feta. Endret 6. mai 2007 av salsera
salsera Skrevet 8. mai 2007 #595 Skrevet 8. mai 2007 I går hadde vi risotto med rødbeter. I dag skal vi egentlig ha ovnsbakte potetbåter, veggekaker, hvitløkskesam og salat, men jeg siden vi må spise hver for oss i dag, blir det nok heller kokte poteter (greiere å varme opp) og brokkoli. Salaten får vi ta til kvelds.
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #596 Skrevet 8. mai 2007 Haha. Så først nå at dette er en veggistråd. Dere får unnskylde min forrige post.
Tabris Skrevet 9. mai 2007 #598 Skrevet 9. mai 2007 Daal (mulig det skrives med bare en a på norsk :klø: )er en indisk linserett, og raita en slags yoghurtsaus som man kan lage i utallige variasjoner. Jeg er glad i matlaging, og vi er glade i mat, så vi forsøker ofte nye oppskrifter. Noen ganger ser det mer fristende ut på papiret enn det er i virkeligheten, men slik oppdager vi stadig nye favoritter. Det er mange gode ideer å få her inne. I går hadde vi en lun kikertsalat med rødløk, hvitløk, vårløk, chili, koriander og persille til lunsj. Lettvint, og veldig godt. I dag skal vi ha paprika og tomater fylt med hirse og feta. ← Ah, takk for svar. Vi har drevet med oppgaveskriving og hjemmeeksamen så middagene har vært veldig enkle i det siste. Pasta og tomatsaus med squash, løk, hvitøk og gressløk er en slager.
Latee Skrevet 10. mai 2007 #600 Skrevet 10. mai 2007 Wok med grønnsaker og sorte bønner + buffalo wings ved siden av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå