Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Gjest Solsikke
Skrevet

Grønnsakssuppe og hvitløksbaguetter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gresskarsuppe med chili-semuleballer i

Gresskaret var dessverre blitt dårlig, så vi tar morgendagens middag i stedet, dvs. bakt potet med godt krydret fyll av røde bønner, paprika, mais og kesam.

Endret av salsera
Skrevet

salsera: å så kjedelig! Jeg hater når det skjer! :klem:

I dag har jeg vært alene til middag og trøtt og sliten, derav; varme ciabatta med speilegg og tomatbønner. Veldig enkelt og greit (og godt) :)

Skrevet

Rainbow Brite: Ja, det var litt dumt, for det var en oppskrift som jeg gledet meg til å prøve. Jeg får se om jeg snart kommer over gresskar igjen.

I dag blir det da bare en salat til lunsj; salat, paprika, mais, tomat og røde bønner og en enkel vinaigrette. Sannsynligvis spiser vi ute i kveld.

Skrevet

Pastaputer med tomatsaus, blir enkel middag i dag, tror jeg har fått den møkka-influensaen... :sur::sur:

salsera: så på Sagene Torg for ikke så lenge siden i hvertfall! :blunke:

Skrevet

Salat og blingser med godt pålegg måtte duge som middag i dag.

Skrevet

I dag gjør jeg et nytt forsøk på å lage gresskarsuppe med chili-semuleballer i. :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Veggispølser og potetmos med gressløk på torsdag.

I går ble det pizza med tomatsaus, ost, pinjekjerner, mais, squash, champignon og cherrytomater. :)

Skrevet

Økologisk potet og brokkoli + bønner. Trenger ikke så mye annet når det er økologisk, det smaker så mye. :)

Skrevet

Vegetarlasagne i dag.

Gjest Solsikke
Skrevet

Basilikumboller i pitabrød med salat i går.

Omelett med paprika, squash og tofu-biter, og salat på siden i dag.

Skrevet

I går hadde vi hurtigstekte grønnsaker med marinert tofu og i dag skal vi ha fullkornpasta med med linse-"bolognese".

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg har spist veggispølser og potetmos mens jeg har sittet her og lest :sjenert:

Skrevet

I dag overrasket den stupsyke mannen min meg med fullkornsspagetti med spagettisaus av vegetarkjøttdeig, løk, hvitløk, gulrøtter etc + salat med agurk og reddik! :hjerter_rundt:

Skrevet

Tortilla lefser med salat, ost og ulike type bønner. Rislunsj -beger til dessert.

Skrevet

Pannekaker og ertesuppe.

Skrevet

I går hadde vi rødbetrisotto med salat til. :)

I dag skal vi ha fullkornpasta med saus av sopp, cottage cheese og tomater.

Gjest Solsikke
Skrevet

I dag lagde jeg lasagne med spinat, tofu, champignon, paprika, løk, pinjekjerner og soltørkede tomater, med hvitløksbaguetter til :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...