Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekte rotgrømmsaker og tofukaker. Frukt til dessert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsikke
Skrevet

Har vært lat på middagssiden de siste dagene. :sjenert:

I går var vi ute å spiste nydelig indisk mat; fish tikka og chana masala (kikerter, tomater og div. i saus) og deeeeilige naanbrød til.

I dag kjøpte jeg falafel på gatekjøkkenet...

Gjest Catwoman
Skrevet

Igår prøvde jeg meg på rispasta - aldri smakt det før - sammen med diverse tilbehør.

Rispasta var igrunn ikke spesielt godt. Den ble så seig - og jeg hadde kokt den lenge nok. Så den skal vel være sånn? Eller så gjorde jeg noe helt galt?!

Skrevet

I går hadde vi rødvinrisotto med cocktailtomater og soltørkete tomater.

I dag skal vi ha quesadillas med bønnemos og salat til. (Tror jeg fant en oppskrift i denne tråden for en stund tilbake?)

Skrevet

I går hadde vi tortellini i tomatsaus

salsera: mistenker at det er en oppskrift jeg la ut? Det er kjempegodt! Kos dere! :)

Skrevet
Sliten og lei av å lage mat i dag, så det ble veldig enkelt: Nudler.

mm.... nudler er godt det.... nam nam

Skrevet

salsera: mistenker at det er en oppskrift jeg la ut? Det er kjempegodt! Kos dere! :)

Det kan hende. :) Jeg lagrer ofte spennende oppskrifter og ideer som jeg kommer over, men jeg er ikke så flink til å notere kildene. Det ble veldig godt, men den ble litt annerledes enn din, tror jeg. Jeg hadde ikke sopp, så jeg brukte stangselleri og paprika. Salsa hadde jeg heller ikke, men chilien jeg brukte var sterk, og så brukte jeg litt malt koriander og spisskummen i tillegg.

Skrevet

I går hadde vi dal av røde linser, rødbeteris og brokkoli.

I dag skal vi ha falafel med couscoussalat til. :)

Skrevet

Tomatsuppe med ost

Skrevet (endret)

*slettet, postet feil...* :sjenert:

Endret av Karamba
Skrevet

Piafs rødbetesuppe, Nilmas geitostdip og brød.

Gjest Solsikke
Skrevet

Rask middag før trening i dag: Omelett med purreløk, paprika, gulrot og ost + godt krydret :)

Skrevet

Fullkornpasta med squash, aubergine, tomater og oliven

Gjest Solsikke
Skrevet

Hørtes godt ut Salsera, fikk lyst på pasta jeg og. Mulig det blir det, men skal ikke ha middag før senere i kveld.

Nå skal jeg til å lage meg et lite "venter-på-middag-måltid": En halv baguett stekt i ovnen med fersk mozarella og cherry tomater og usj, pesto har jeg glemt å kjøpe :(

Skrevet (endret)

Jeg drar på ferie i morgen, og har derfor ikke handlet inn på nytt, men spiser opp det lille je har. Det blir derfor bittelitt risrester, en kvart brokkoli, noen tofubiter og tomatsuppe. :)

Endret av Succubus
Skrevet

Pasta, pesto, oliven, små-tomater og parmesanost.

Skrevet

Ovnsbakte potetbåter, urtekesam og salat.

Skrevet (endret)

I går spiste jeg taco, og i dag blir det vel kanskje pizza. Eller kanskje fylte horn?

Endret av Pnin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...