Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Igår ble det en asiatisk inspirert gryte med blomkål, sikori, fennikel og vårløk - med kokoskrem, litt søt chillisaus, karri og spisskummen. Og frisk ananas til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nevdulinen: Å, nå er jeg spent!! Likte du? :) Gourmetbollene var også veldig gode, men ikke så gode som nuggetsene! Hvilke soyapølser er det du kjøper, for de vi har prøvd synes jeg ikke var noe gode... Husker du hvilket merke du prøvde?

I går glemte vi rett og slett hele middagen!! :ler:

Gjest Solsikke
Skrevet

Nuggetsene var kjempegode! Hadde pommes frites og salat på siden. I dag spiste jeg restene :) Hadde sikkert vært godt med en slags dip også, men det hadde jeg ikke.

Jeg liker ikke de små soyapølsene som de har i "plastinnpakning" men de lange soyapølsene som er i en eske med 5 stk er veldig gode!

Skrevet

I går hadde vi purre- og kikertsuppe.

I dag skal vi ha lasagne, med bl.a. cottage cheese og spinat.

Skrevet

I går var det vegeburgere med pommes frites og salat, i dag vet jeg ikke enda. :)

Skrevet

Nachos med bønnestuing og ost i ovnen (glemte visst jalapenosen... :klø: )

Faller vel egentlig mer i snackskategorien, men det var raskt og det jeg hadde ingredienser til + har dårlig tid! lol:

Gjest Solsikke
Skrevet

Falafel i tortillas i dag, med salat, paprika, cherrytomater, dressing, mais, agurk, løk og fetaost til.

Skrevet
Falafel i tortillas i dag, med salat, paprika, cherrytomater, dressing, mais, agurk, løk og fetaost til.

Ikke lov til å skrive ting som høres så godt ut når jeg er så sulten!!!!!! :fy_fy:

( :klem: )

Skrevet

I dag ble det hamburger i brød (gourmetburger) med pommes noisettes.

Skrevet

Sesam nuggets, potetmos + babyasparges :-D

Skrevet (endret)

I går hadde vi lasagnerester til lunsj og foliestekte rødbeter med grønn salat, valnøtter og valgfritt parmesan/chevre til kvelds.

I dag skal vi ha peanøttkaker med en rikholdig salat til.

Endret av salsera
Skrevet

I dag blir det curry med blomkål, poteter og linser.

Skrevet (endret)

Dessverre gikk det ikke etter planen...

Endret av salsera
Skrevet (endret)

På onsdag rakk vi ikke å spise ute, så det ble en enkel blomkålsuppe med rundstykker til.

I går hadde vi wokede grønnsaker med røkt tofu og nudler.

I dag skal vi ha gresskarsuppe med villris, gresskarkjernefrø og gresskarkjerneolje til middag og foliestekte grønnsaker med litt fetaost som kveldskos.

Endret av salsera
Skrevet

Det hørtes veldig godt ut salsera! :sikle:

I går ble det resten av sesamnuggetsene fra sist med resten av aspargesene fa sist og hjemmemekka potetstappe :sikle:

Har ikke bestemt hva det blir i dag enda... Noe enkelt!

Skrevet

Det ble veldig enkelt! Tomatsuppe med fullkornsmakaroni! Godt og enkelt :rosasmil:

Gjest Solsikke
Skrevet (endret)
Ikke lov til å skrive ting som høres så godt ut når jeg er så sulten!!!!!! :fy_fy:

( :klem: )

Hehe :)

Nå har jeg vært uten internett en uke og klarer ikke en gang å huske hva jeg har spist den siste uka. :sjenert: Sikkert ikke så mye spennende.

Hmm.. spiste den beste vegetarlasagnen jeg har smakt på cafe på tirsdag. Den var helt nydelig. Var blant annet spinat og soltørkede tomater i den. :sikle:

I morgen blir det hjemmelaget pizza med ost, tomatsaus, paprika, champignon, purreløk, mais og squash. :)

Endret av Nevdulinien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...