Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg og mamma spist saag paner! Kjempegodt!! :sikle:

Nevdulinien: Det er en egen middagstråd for fiskemåltider her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble en liten forandring i dag. Vi hadde tofukaker, salat og en yoghurtdressing til.

Skrevet

I dag ble det sesam nuggets (NAM!!), potetmos med gressløk og babyasparges :sikle:

Gjest Solsikke
Skrevet

I dag ble det bare en enkel salat med litt pasta, agurk, tomat, feta ost, brokkoli og dressing.

Skrevet

I går hadde vi polentapizza med grillede grønnsaker og litt fetaost.

I dag skal vi ha en indisk grønnsaksgryte med dill og enten chapati eller en annen type indisk brød til.

Gjest Solsikke
Skrevet (endret)

Nå skal jeg til å spise vegetarlasagne med squash, sjampinjong, løk, paprika, gulrot og brokkoli + tomatsaus og lasagneplater. Brødskiver på siden, siden jeg glemte å kjøpe hvitløksbaguetter.

Endret av Nevdulinien
Skrevet

Å, det hørtes godt ut Nevdulinien! Elsker vegetarlasagne! :)

Her gikk det i sesamnuggets, potetmos og asparges i dag også gitt! Veldig gode greier! :)

Gjest Solsikke
Skrevet
Å, det hørtes godt ut Nevdulinien! Elsker vegetarlasagne! :)

Her gikk det i sesamnuggets, potetmos og asparges i dag også gitt! Veldig gode greier! :)

Ja, vegetarlasagne er kjempegodt!

Er sesamnuggets sånne som de selger på helsekosten? Har aldri prøvd de, så kanskje jeg skulle kjøpt de en dag til uka! :)

Skrevet

Linsesalat med tomater og karse med indisk hvitløksbrød.

Gjest Solsikke
Skrevet

Pasta med ostesaus, som selvfølgelig brente seg siden jeg "bare skulle" lese litt her... :sjenert:

Skrevet

Hehehe, har havnet i den situasjonen selv en eller to ganger selv ja :ler:

I dag: Fullkornspagetti med tomatbasert grønnsakssaus :sikle:

Nevedulinen: Jepp, det er dem, de er faktisk fantastisk gode! Ble skikkelig overrasket! :enig:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Er ikke sikker. Kanskje pasta med ostesaus eller fløtesaus. Har lyst på noe man kan ha hvitløksbrød til.

Gjest Solsikke
Skrevet

Sitter her og gumler wokede grønnsaker med tikka masala saus, naan brød og ris. :sikle:

Skrevet

Piafs provencalske grønnsakssuppe med byggryn og linser

Skrevet

Gourmetboller med peppersaus, poteter og ertestuing :sikle:

Gjest Solsikke
Skrevet

I dag har jeg handlet nuggets, og tilbehøret blir hmm... potetmos? eller kanskje pommes frites/stekte potetbåter? og så må jeg ha noe salat til. :)

Er de gourmetbollene gode Rainbow Brite? Holdt på å kjøpe de også i dag... (Holdt meg i stedet til soyapølsene, vegefarsen og basilikumpuckar - som jeg er veldig fornøyd med)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...