Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #21 Skrevet 2. juni 2006 Jeg betalte rundt $30 for en øyeskyggeduo og kanskje $25 for en blush på Sephora i New York. Leppestiftene er litt billigere. I Stockholm tror jeg det meste kostet rundt 250 kroner. Litt usikker på hvor det selges nå - de hadde det både på Åhléns, NK og c/o Stockholm før så vidt jeg vet, men jeg lurer på om de sluttet å selge det på i allefall Åhléns. Det har de i allefall gjort i Göteborg, dessverre. ← I Stockholm selges Nars bare på C/O Stockholm på Söder (t-banestasjon: Slussen). Tror jeg betalte 260-270 kr for en rouge der i høst. Men den er veldig drøy i bruk.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #22 Skrevet 21. september 2006 (endret) Nars kan kjøpes hos Paris Texas i Pilestræde 35, København (tlf er XX XX XX XX) ← Yes, jeg skal til København neste uke! Da skal jeg sannelig kjøpe litt Nars-sminke! Hvis den fortsatt selges der, da. Så etter butikker i Danmark som solgte Narssminke på hjemmesiden til Nars, men der sto det ingenting om utsalgssteder i Danmark. Men på den andre siden sto det ingenting om at det selges på C/O Stockholm heller, og der har jeg jo selv venninner som har vært og kjøpt div produkter fra det merket. Endret 21. september 2006 av lillesky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå