Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg betalte rundt $30 for en øyeskyggeduo og kanskje $25 for en blush på Sephora i New York. Leppestiftene er litt billigere.

I Stockholm tror jeg det meste kostet rundt 250 kroner. Litt usikker på hvor det selges nå - de hadde det både på Åhléns, NK og c/o Stockholm før så vidt jeg vet, men jeg lurer på om de sluttet å selge det på i allefall Åhléns. Det har de i allefall gjort i Göteborg, dessverre.

I Stockholm selges Nars bare på C/O Stockholm på Söder (t-banestasjon: Slussen). Tror jeg betalte 260-270 kr for en rouge der i høst. Men den er veldig drøy i bruk.

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:) Nars kan kjøpes hos Paris Texas i Pilestræde 35, København (tlf  er XX XX XX XX)  :)

Yes, jeg skal til København neste uke! :) Da skal jeg sannelig kjøpe litt Nars-sminke! Hvis den fortsatt selges der, da. Så etter butikker i Danmark som solgte Narssminke på hjemmesiden til Nars, men der sto det ingenting om utsalgssteder i Danmark. Men på den andre siden sto det ingenting om at det selges på C/O Stockholm heller, og der har jeg jo selv venninner som har vært og kjøpt div produkter fra det merket.

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...