LilleBille Skrevet 2. desember 2002 #1 Del Skrevet 2. desember 2002 Kanskje giver (mottaker) legger noe helt annet i gavene enn hva du gjør .... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...627&item=244340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Dersom han gir: kjøkkenutstyr Sier han: jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle deg dette, men jeg er ikke tiltrukket av deg lenger. Fint at jeg fikk sambo bort fra tanken om å kjøpe vaffeljern til meg, da... :o Selv om han lider mer av dårlig fantasi enn av tapte følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 2. desember 2002 #3 Del Skrevet 2. desember 2002 Vet ikke helt om dette stemmer jeg da...fikk parfyme av min mann i fjor...og jeg er hans eneste kjæreste Det har ikke vært noen før meg...så hvordan tolke den da?? Men i år har vi bestemt at vi ikke skal kjøpe julegave til hverandre men en sammen ....som begge har bruk for.... *klem* koldbruna :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå