Gå til innhold

God flass-shampoo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som kan anbefale meg en flass-shampoo som er skikkelig bra. Tror nesten jeg er nødt til å begynne med dette, men vet ikke helt hvilket merke jeg skal velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes å huske at Björn Axèn har en bra flass-shampo.

Brukte den for noen år siden og tror jeg kjøpte den i et parfymeri a la Estetique. Fredrik & Louisa har den kanskje også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Henger meg på Fungoral anbefalingen.

Flass skyldes ofte soppinfeksjon i hodebunnen.

Og Fungoral brukes som kur. Annenhver dag i en måned. Deretter ca en gang i uka i en måned.

Den er ganske dyr, men du trenger bare en mengde tilsvarende et kronestykke. Masser inn i håret og la virke i tre til fem minutter.

Kan vaske håret med annen shampo i tillegg hvis det er behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget av flass i mange år, og det eneste som fungerer for meg er Bio+ serien! Den får du kjøpt hos frisøren, koster rundt 90 kr, og den er ganske drøy. Dette er den eneste som fungerer rimelig kjapt, og som faktisk holder det i sjakk en god stund etter du har sluttet også!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker matrix essentials jeg, den er kjempedrøy og relativt rimelig.

Ellers er jeg også fornøyd med bio+ vannet som blir nevnt ovenfor her, dey fikk faktisk håret mitt til å vokse fortere :) jeg masserte det i hodebunn annenhver dag :) (hodebunn blir jo stimulert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si det samme som Pulverheksa. Fungoral er det mest effektive jeg har benyttet. Jeg hadde vært plaget med flass i lengre tid og snakket med min fastlege om dette, og hun sa at jeg eksem i hodebunnen og derfor burde benyte meg av Fungoral shampoo, samt kremen til ansiktet. Dette har hjulpet kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...