Gjest Elastika gidder ikke å logge seg Skrevet 13. oktober 2006 #41 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vil gjerne reise til: Island (og ri på islandshester) USA og besøke mine slektninger der borte. Forhåpentligvis klarer jeg det til sommeren. Kjøre route 66, det har min mann og jeg planer om når barna våre blir så store at de klarer seg en måned uten oss. Dvs om ca 13 år. Australia Egypt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 #42 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) - Japan - England (har vært der, men vil gjerne bo der også) - Island - Italia - Frankrike - USA - Kina - Sør-Afrika - Egypt - New Zealand - Australia - Østerrike - Kroatia - Sveits - Nederland - Finland - Russland - Irland - Brasil - Argentina - Thailand - Maldivene - Dubai - Palestina - Israel - Chile - Cuba - Mexico - Canada - Fiji - Mauritius - Indonesia - India Mvh Yvonne Endret 15. oktober 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 27. april 2007 #43 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg vil besøke alle verdensdeler. Det er mitt feriemål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå