^me^ Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) da tenker jeg altså på plasser i verden du ville ha reist til eller opplevd/utforsket før du går vekk i fra denne herlige verden... mine feriemål: - hellas - usa - tyrkia - kina - thailand - på tvers av usa - egypt - india, noe spesiellt og oppleve her? - australia - hawaii (jaja, jeg vet det hører til usa) - spania - italia - frankrike - sør afrika - Kambodsja - Vietnam - Mauritius, Seychellene, Maldivene - cruise i karibien - brazil - cuba hvilke land i verden er dine mål og komme deg til og oppleve før du dør? blir litt endret etter hvert som jeg får inn ideer fra dere her ja... Endret 14. september 2006 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 - Svalbard - Nigeria - Sør-Afrika - Div. andre afrikanske land - Laos - Kambodsja - Vietnam Dette er de stedene jeg har aller mest lyst til akkurat nå, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #3 Del Skrevet 1. mai 2006 -Thailand, igjen. -Australia -Afrika -Tyrkia Og hvor enn vinden måtte føre meg. (ikke veldig spesifisert dette. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 1. mai 2006 #4 Del Skrevet 1. mai 2006 USA har jeg allerede vært i men vender nok tilbake flere ganger seinere i livet. Ellers vil jeg på flere bilferier gjennom Europa. Og på safari i Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #5 Del Skrevet 1. mai 2006 En gang skal jeg tilbake til Australia.....Et fantastisk kontinent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 1. mai 2006 #6 Del Skrevet 1. mai 2006 Japan!!! New Zealand (blir forhåpentligvis om 1,5 år ) Island Rundreise i Italia Australia Sør-Afrika Canada Brasil Cuba Russland (helst før alt blir vestlig....) Kina India Kroatia ...egentlig så har jeg lyst til å se det meste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mai 2006 #7 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) -thailand forhåpentligvis til høsten -australia -kenya/tanzania -italia, spesielt roma -kina -pyramidene i egypt kunne godt tenkt meg å bare reise resten av livet! USA er vel det eneste stedet jeg ikke har noe behov for å reise til/aldri hatt lyst til å reise til/uinteressant. Endret 9. mai 2006 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #8 Del Skrevet 1. mai 2006 Zambia USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. mai 2006 #9 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir med deg på safari, Pudding! New York St. Petersburg Peru (på Inkaferd) Nepal Island Cuba Tallinn Sør-Afrika Marokko Også vil jeg tilbake til Beijing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2006 #10 Del Skrevet 2. mai 2006 - Japan - Australia - Kerela (india) - Et afrikansk land sør for sahara - Laos - Wien - Bilbao - Kina - Burma (hvis det blir bedre der) - Argentina - Norge nord for Trondheim (hurtigruta?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 2. mai 2006 #11 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) ** Thailand (allerede til høsten !!! ) ** Sri Lanka ** Kina ** Russland (først St. Petersburg) ** Island ** Italia (m bil) ** USA (først New York/Boston) ** Polen Ooooops! også Argentina og India!!! ...Og flere steder jeg ikke tenker på i dette øyeblikk... Endret 2. mai 2006 av Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 3. mai 2006 #12 Del Skrevet 3. mai 2006 Disse stedene vil jeg se før jeg dør... : Australia Las Vegas Kambodsja (Angkor Wat) India (Taj Mahal) Cruise i Karibien Safari i Sør Afrika, Tanzania el.l. Tokyo Brasil Bangkok Mauritius, Seychellene, Maldivene Filippinene Moskva Svalbard + mange, mange flere.....håper jeg har god tid på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. mai 2006 #13 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei, den lista blir altfor lang! Jeg kommer vel egentlig ikke på så mange steder jeg ikke vil se før jeg dør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. mai 2006 #14 Del Skrevet 3. mai 2006 Før jeg forlater denne verden vil jeg gjerne ha opplevd: ~Kina ~Australia ~Inka-riket ~Egypt - pyramidene ~Hurtigruta (har ikke vært lenger nord enn Trondheim ) ~Naxos (Hellas) - har alltid hatt lyst til å dra dit, men så har det alltid blitt en annen øy ~Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #15 Del Skrevet 4. mai 2006 Steder jeg har hatt som drøm i alle år, og som jeg har besøkt: - Safari i Afrika - Afrikanske landsbyer - Vietnam - Kambodsja - Store deler av Italia - Paris - Egypt Steder jeg fortsatt har som mål: - Mexico - Kina - Sri Lanka - India Ellers er jeg åpen for de aller, aller fleste reisemål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 4. mai 2006 #16 Del Skrevet 4. mai 2006 Ønsker vel å se det meste egentlig, men har vel noen steder som er høyere på lista enn andre Argentina Å ta orientekspressen Sykkelferie i Irland Vandrerferie i Pyreneene Toscana Kjøre på kryss og tvers i USA Japan (ikke bare Tokyo) Vietnam New Z. Sør-Afrika Og etter å ha lest Agatha Christie-bøker som liten har jeg en drøm om å sitte i sommerkjole og hatt på en båt på Nilen.. Og tar noen stopp på klassiske hoteller underveis hvor jeg kan sitte på verandaen med en sherry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #17 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg vil til Sibir! Utforske de nordøstlige delene av Russland.... Og ned til svartehavet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. mai 2006 #18 Del Skrevet 8. mai 2006 Har ikke så mange mål egentlig, men jeg skal til USA i alle fall. Har masse slekt i California. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 9. mai 2006 #19 Del Skrevet 9. mai 2006 Mine drømmereisemål pr i dag i tilfeldig rekkefølge: Botswana (Okavango-deltaet) Uganda (gorillasafari) Tanzania (Selous og Serengeti) Peru Brasil Argentina Australia Nepal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 3. september 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 3. september 2006 trekker denne opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå