Gjest Thea-trekant Skrevet 2. desember 2002 #1 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har møtt en herlig gutt som jeg stoler fullt og fast på. Tror det kan bli oss to livet ut! Men, I fjor, mens jeg ennå var single, hadde jeg et par sex eventyr med to gutter på én gang. Det var ved to forskjellige anledninger, og med forskjellige gutter. Første forsøk gå slik mersmak at jeg bare MÅTTE ha det en gang til ;-) Gutten min har aldri opplevd trekantsex. Greit nok at vi har hatt en del elskere begge to. Vi er begge 30 år. Jeg har kanskje hatt litt mere sex en han har. Tror han murte seg inne i noen år med sine harde studier. Han er ganske misunnelig på mine erfaringer, spesielt med trekantsex. Vi har et åpent forhold, og jeg har ingen problemer med å fortelle ham at jeg satte pris på disse opplevelsene. Men da var jeg jo single. "Problemet" nå er at jeg tror han har VELDIG lyst på at jeg skal ta initiativ til en ekstra jente i senga, slik at han også kan få oppleve trekantsex på litt av samme måten. Han sier det ikke rett ut, men jeg vet at han nok ville sette pris på det. Nå er vi jo ikke single lengre, og det er mitt problem. Jeg har alltid gjort hva jeg ville når jeg var single. Har ikke nektet meg noe jeg har hatt lyst på når det gjelder sex (Ca 30 menn). Men i forhold har jeg aldri vært sammen med noen andre enn kjærestene mine. OK, jeg har jo (kanskje) litt lyst til å prøve sex med en annen jente. Men jeg vet ikke om jeg fikser å se på at han ha det deilig sammen med en annen... -Kanskje jeg blir sjalu? Er det noen som har erfaringer med trekantsex i et parforhold, og kan gi noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bitten242002 Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er jo opp til dere.Noen sier at forholdet blir enda bedre,det vet jeg ikke,for jeg har aldri prøvd.Men jeg synes at dere må være trygge på hverandre.Hvor lenge har dere vært sammen?Men det høres ut som om han ikke har bedt deg om å gjøre det,er d du som vil ha sex med en jente eller tror du bare at han vil det. Uansett lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea-trekant Skrevet 2. desember 2002 #3 Del Skrevet 2. desember 2002 Vi har vært sammen i et år, og er helt trygge på hverandre. Jeg har ikke sagt noe om min nysgjerrighet på jentesex. Det betyr ikke noe for meg heller. Det er hans ønsker jeg lurer på om jeg skal/bør oppfylle eller ikke. Han er misunnelig, og kanskje litt sjalu, fordi jeg har hatt deilige trekanter med to gutter flere ganger. ALtså at jeg har vært midtpunktet i sex'en. Så lurer jeg på om det kan bli litt lettere for ham og akseptere det hvis han får oppfylt "alle menns store drøm", nemlig sex med to jenter samtidig?! Og så vet jeg jo ikke helt hvordan jeg vil reagere da... Går kanskje bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Man4U Skrevet 2. desember 2002 #4 Del Skrevet 2. desember 2002 Tenk deg tanken at han har fått oppfylt den drømmen du tror han har (de fleste menn har den drømmen...). Dere har hatt trekantsex -Dere to pluss en kvinne til. Kanskje ble det en god opplevelse - Kanskje ble det ikke det. Kanskje bare en god opplevelse for den ene. Hva så ? Hva tror du kan skje da ? Og hva vil dere tenke om det om 10 år ? Tenk over dette og vær helt sikker på at du vil det før du "frister" ham (som sagt nesten alle menn drømmer om to damer på en gang). Og dere må selvsagt snakke mye sammen om det på forhånd - alle tre eventuelt. Selv om jeg ikke ha opplevd det kan nok sex mellom flere være fint og morsomt. Men rammen og tillit må være tilstede. mvh Man4U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea-trekant Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Hmmm! Men tenk dere at jeg IKKE blir med på dette da? JEG er jo i tvil om jeg klarer å se min gutt ha sex med en annen jente ! Men hva med han? Tor han tenker MYE på at jeg har hatt ganske mye vilter, uhemmet og deilig sex med andre.... Og han tenker nok spesielt mye på de to trekantene jeg hadde i fjor, rett før jeg traff han. Vil ikke dette gnage på han? Leser at mange men ikke takler det når det er jenta i et forhold som har hatt mest sex med andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 3. desember 2002 #6 Del Skrevet 3. desember 2002 Men du behøver vel ikke unnskylde det livet du har levd?!? :o Gjør det hvis du virkelig har lyst til det selv og mener nå jeg. Hvordan det vil gå er det ingen som vet.. Har ikke prøvd trekant selv, men har tenkt tanken..om det blir med tanken eller ei får tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 4. desember 2002 #7 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva du har gjort før du møtte ham, er vel din sak? Det pleier jo ikke være sånn at "jammen det har jo DU gjort, da må JEG også gjøre det!" Jeg synes det er vanskelig å blande inn andre mennesker i mitt sexliv når jeg er i et forhold, hvis jeg var single gjelder det litt andre regler. Jeg ville ikke tatt sjansen på å ødelegge et godt forhold ved å ha trekant, selv om jeg jo ser at andre her på forumet har gode erfaringer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #8 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvis du har tvil, så bør du ikke gjøre det. Jeg ville ikke likt å se min kjæreste drive på med en annen jente, i close-up ! Da tror jeg vi hadde viklet oss inn i mye konflikt-styr og sånt er slitsomt å greie ut gang etter gang. Jeg ville ha blitt sjalu også, og sikkert fått problemer med å stole på ham når vi er ute og han snakker med andre jenter. Jeg hadde nok blitt mye vanskeligere å ha hatt et forhold til da, og sorry, men da får trekant-opplevelsen ofres. Jeg er veldig glad i ham, og vil ikke dele. Heldigvis føler han på samme måte ! Han vil slett ikke dele meg med en annen mann i en trekant. Vi foretrekker å ikke tjomse med forholdet slik. Og hvis han har murt seg inne i studietiden og ikke testet mye sex, så er jo det hans valg! Og slik får han da leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #9 Del Skrevet 6. desember 2002 jeg kan ikke for det, men jeg forstår ikke de menneskene som er i parforhold som vil ha trekantsex, i og med at seksuelt begj¿r til andre mennekser ikke h¸rer hjemme i et forhold... jeg ville blitt kvalm av å se min kj¿reste i sengen med en annen kvinne, råpule henne og st¸nne av begj¿r, og ikke vite etterpå om han kommer til å dr¸mme om andre damer i stedet for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 6. desember 2002 #10 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Støtter de andre her som sier at du nok bør tenke deg veldig godt om før du foreslår trekant. Ihvertfall hvis du er så sikker på at dette er en man du ønsker å dele livet ditt med. da er det liksom ikke verdt å ta en slik sjanse, spør du meg. uansett. hva du gjorde før dere møttes er din sak, og omvendt. som andre har sagt her før meg: de fleste gutter drømmer om trekant sex, men jeg er sikker på at de som ikke får det ikke dør av den grunn. Prøv heller å finne på andre ting som ingen av dere har prøvd før, og nyt det sammen. på den måten kan du la kjæresten din gjenvinne noe av selvtilliten sin, særlig hvis du husker på å fortelle ham at det var fantastisk og at du aldri har prøvd det før. (har ingen forslag på hva du kan gjøre, siden jeg ikke vet hva dere har gjort før). Hadde jeg vært deg så ville jeg bare latt saken ligge. la ham fantasere litt, og skulle han ta det opp kan du (hvis du fremdeles er usikker på om du vil gjøre det) forklare at han betyr alt for mye for deg til å risikere noe slikt. lykke til klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå