Gå til innhold

Goth?


Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Grunnen til at du får forskjellige svar utifra hvem som svarer er jo også fordi "gother" ikke har noen generell definisjon.

Dessuten hives begrepet rundt ganske så fort; håret mitt er langt og sort, og jeg går kledd litt "alternativt". Går jeg en tur i sentrum så kan du vedde på at jeg får høre slengbemerkninger som "satanist" og "j***a gother". Veldig lite morro å bli dømt for klessmak, men det er da slik verden er dessverre. Gother er i alle fall ikke et ord jeg vil erkjenne meg selv ved, uansett hvor mye det kan se slik ut, fordi det har fort blitt et veldig negativt begrep i samfunnet, i alle fall slik jeg har oppfattet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njaaa, det kommer veldig ann på hvor i landet du er tror jeg. Her i Oslo er det ikke så ille lenger. Men det var ikke lett å være "alternativ" her for noen år siden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

gothere er ikke triste og deprimerte, er ikke det emoene som er det? ekte gothere liker goth musikk sånn som the sisters of mercy, og er fasinerte av drager, vampyrer,magi, mørke og sånt. og man trenger heller ikke og kle seg i svarte klær for og være gother.

og goth har heller ikke noe med satanisme og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...