Kahlan Skrevet 7. mars 2008 #1941 Del Skrevet 7. mars 2008 filosofihistorien på 200 minutter (lydbok) Zona Frigida av Anne B Ragde Alphabet of thorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2008 #1942 Del Skrevet 7. mars 2008 En bok om menensker som er mentalt syke..Eller totalt Koko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 8. mars 2008 #1943 Del Skrevet 8. mars 2008 I dronningens grep av Jan Chr. Jørgensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. mars 2008 #1944 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) H Endret 2. april 2008 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 8. mars 2008 #1945 Del Skrevet 8. mars 2008 I går begynte jeg på "Stardust" av Neil Gaiman, og den fikk meg umiddelbart fascinert, så den varer nok ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La_Reina Skrevet 8. mars 2008 #1946 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg leser Dans Dans Dans av Haruki Murakami. Den er en fortsettelsen av Sauejakten som jeg likte kjempegodt. Anbefales! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 8. mars 2008 #1947 Del Skrevet 8. mars 2008 Livsarven, bok nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 8. mars 2008 #1948 Del Skrevet 8. mars 2008 Myrren's Gift av Fiona McIntosh, The Bloody Chamber av Angela Carter, og Witches Abroad av Terry Pratchett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. mars 2008 #1949 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har akkurat begynt på Jo Nesbøs Frelseren. Min første bok i serien om Harry Hole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midus Skrevet 9. mars 2008 #1950 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg leser De besatte av Dostojevski. Overraskende lite tung å lese, men jeg måtte jammen lage meg en liste over karakterene. Mange av dem endrer totalt navn avhengig av hvem som omtaler dem og i hvilken situasjon de er i. Forvirrende før man får taket på det, men historien er veldig vittig skrevet og verdt tiden det tar å lese den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 9. mars 2008 #1951 Del Skrevet 9. mars 2008 Ble akkurat ferdig med Snømannen av Jo Nesbø, og nå har jeg begynt på Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 9. mars 2008 #1952 Del Skrevet 9. mars 2008 Akkurat nå leser jeg tredje bok i serien om Arn av Jan Guillou, Riket ved veiens ende. Måtte bare lese bøkene etter at jeg så filmen på kino Anbefales! (om du ikke allerede har lest de) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 10. mars 2008 #1953 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal begynne på Flukt av Lisa Gardner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemor Skrevet 11. mars 2008 #1954 Del Skrevet 11. mars 2008 Er nå ferdig med "Der Gud gråter" og "Samira og Samir" av Siba Shakib. Kan anbefales begge 2. Nå har jeg gått igang med "Saabys Circus", som alltid veldig bra av Christensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1955 Del Skrevet 11. mars 2008 "Tusen strålende soler" av Khaleid Husseini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 11. mars 2008 #1956 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg leser De besatte av Dostojevski. Overraskende lite tung å lese, men jeg måtte jammen lage meg en liste over karakterene. Mange av dem endrer totalt navn avhengig av hvem som omtaler dem og i hvilken situasjon de er i. Forvirrende før man får taket på det, men historien er veldig vittig skrevet og verdt tiden det tar å lese den Enig, og samme her, jeg måtte skrive liste. Men jeg syntes det med navnene er ok. Jeg får nesten inntrykk av at Dostojevskij er spenningslitteratur? Men han er iallefall syntes jeg, veldig flink til å lage levende situasjoner og inntrykk. Og jeg liker at det er mye snakking.. Men jeg tok en pause inni siden jeg blir litt lei av all fordervelseslitteraturen hans. Jeg er ferdig med Symposion, Theatetos og Lysis av Platon(hvis noen overhode leser det her? O_o). En del korthistoerier av Tolstoi, de er veldig fine og poengterte("Hvor meget jord en mann må ha"(James Joyce mente det var den beste historien i det 19 århundre, mens Tolstoi selv sa at Opptegnelser fra de dødes hus av Dostojevskij var best, heh) er veldig stilig mot slutten...). Jeg leser Chekhov nå, han virker også veldig bra syntes jeg, hverdagslig, spekket og poengtert. Pushkin virket litt for ordinert? Forran meg ligger også kanskje Dragons of a fallen sun(lenge siden jeg har lest fantasy nå) og Alkymisten, den virket koselig og morsom til og begynne med.. Endret 11. mars 2008 av pace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. mars 2008 #1957 Del Skrevet 12. mars 2008 Fiolsteinen(pocketserie), bok nr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 14. mars 2008 #1958 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg holder på med Midvintersblot av Mons Kallentoft, i påsken skal jeg også lese Svart som ravnen av Ann Cleeves og Levende begravet av Peter James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1959 Del Skrevet 15. mars 2008 Om det gode og det slette av Schopenhauer (utdrag fra Parega og Paralipomena). Interessante saker, han må være en av mine få yndlingsfilosofer til tross for kvinnesynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 17. mars 2008 #1960 Del Skrevet 17. mars 2008 Siden jeg tar en pause fra pensumbøkene nå i påskeferien har jeg begynt å lese på Snømannen av Jo Nesbø. Det er så mange som har anbefalt denne boken så det er på tide å få lest den Vanligvis får jeg ikke tid til å lese noe annet en skolebøker, så det er deilig å lese en "vanlig" bok til en avveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå