theamoren Skrevet 26. februar 2008 #1921 Del Skrevet 26. februar 2008 prøver meg på John Irwings En bønn for Owen Meany igjen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 26. februar 2008 #1922 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er akkurat ferdig med Bienes Hemmelige Sang...Likte den i grunnen godt. Nå leser jeg krim - Jeffrey Deaver med "Garden of Beasts." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1923 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje ikke en bok, men kjøpte en stor bok på outland med Lewis Carol's samlede verker. Så er noen bøker og en del dikt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 27. februar 2008 #1924 Del Skrevet 27. februar 2008 "Livstid" av Liza Marklund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mars 2008 #1925 Del Skrevet 3. mars 2008 Gunnar Stålesen - Som i et speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bris Skrevet 3. mars 2008 #1926 Del Skrevet 3. mars 2008 Roten av minus en - Atle Næss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 3. mars 2008 #1927 Del Skrevet 3. mars 2008 Livsarven, bok nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 3. mars 2008 #1928 Del Skrevet 3. mars 2008 Har akkuratt lest ps! Jeg elsker deg av Cecelia Ahern, og bok nr 1 og 2 i Philip Pullmans triologi(the norhern lights og the subtle knife). Skal se om jeg ikke får tak i nr 3, the amber spyglass. Så må jeg også lese Missed Abortion av Kerstin Norborg og Teppehandleren av Meg Mullins. Starter på Missed Abortion i kveld:) (siden jeg har fått purring på de.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. mars 2008 #1929 Del Skrevet 4. mars 2008 Interiørboka "Styling"(av 2 norske damer eg ikkje huskar navnet på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. mars 2008 #1930 Del Skrevet 5. mars 2008 Frognerfitter. En skuffelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. mars 2008 #1931 Del Skrevet 5. mars 2008 Løvekvinnen, av Erik Fosnes Hansen. Jeg hadde lave forventninger om at det skulle være en kjedelig bok, men hittil er jeg blitt positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 5. mars 2008 #1932 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg måtte legge fra meg Fakta om Finland av Erlend Loe, den ble rett og slett for kjedelig for meg. Nå tenkte jeg å starte på Jan Guillo - Veien til Jerusalem. Har lyst til å lese den før jeg evt. ser filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. mars 2008 #1933 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er akkurat ferdig med Bienes Hemmelige Sang...Likte den i grunnen godt. mener du Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd? Den boken er virkelig flott, men jeg skjønte ikke hvor flott før i etterkant. Den gjorde inntrykk, mer og mer etterhvert som tiden gikk. Samme opplevelse har jeg hatt med to andre bøker; Veronika vil dø av Coelho, og Vill lavendel. Nå ble jeg nettopp ferdig med Faldbakkens Maud danser. ikke noe jeg vanligvis leser, men artig å få et avbrekk i de mer moderne bøkene. har også begynt på Amerika fra dag til dag Av Simone Beauvoir, men den klarer jeg bar ikke å komme meg gjennom! Noen som har klart det? jeg syns den er usigelig kjedelig........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 5. mars 2008 #1934 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå leser jeg Carl Frode Tiller "Skråninga". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 5. mars 2008 #1935 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Tiger Garté - Burnout. Jeg nappet den tilfeldigvis med meg på biblioteket. I starten virket den veldig lettsindig og fantastisk morsom. Ikke noe litterært mesterverk, men morsomt tidsfordriv tenkte jeg. Den blir bare tristere utover da, men fremdeles en god bok. Endret 6. mars 2008 av Filur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 5. mars 2008 #1936 Del Skrevet 5. mars 2008 Livsarven, bok nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evenstar Skrevet 5. mars 2008 #1937 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har akkurat begynt på Berlinerpoplene av Anne B Ragde, og liker den veldig godt så langt. Oppfølgerene Ermittkrepsene og Ligge i grønne enger sitter å venter i bokhylla så det er bare å lese i vei. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 7. mars 2008 #1938 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå leser jeg; "Den lukkede bok" av Jette A. Kaarsbøl. Fornøyelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnhild83 Skrevet 7. mars 2008 #1939 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg var i beit for bøker, så jeg fant en favoritt fra tenårene: "Geralds lek" av Stephen King. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 7. mars 2008 #1940 Del Skrevet 7. mars 2008 "Genanse og verdighet" av Dag Solstad. Grei nok, men jeg kjenner litt glede over at jeg snart er ferdig med den og kan begynne på en annen ... :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå