Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er akkurat ferdig med Bienes Hemmelige Sang...Likte den i grunnen godt.

Nå leser jeg krim - Jeffrey Deaver med "Garden of Beasts."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkuratt lest ps! Jeg elsker deg av Cecelia Ahern, og bok nr 1 og 2 i Philip Pullmans triologi(the norhern lights og the subtle knife). Skal se om jeg ikke får tak i nr 3, the amber spyglass.

Så må jeg også lese Missed Abortion av Kerstin Norborg og Teppehandleren av Meg Mullins. Starter på Missed Abortion i kveld:)

(siden jeg har fått purring på de.. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Løvekvinnen, av Erik Fosnes Hansen. Jeg hadde lave forventninger om at det skulle være en kjedelig bok, men hittil er jeg blitt positivt overrasket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte legge fra meg Fakta om Finland av Erlend Loe, den ble rett og slett for kjedelig for meg.

Nå tenkte jeg å starte på Jan Guillo - Veien til Jerusalem. Har lyst til å lese den før jeg evt. ser filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat ferdig med Bienes Hemmelige Sang...Likte den i grunnen godt.

mener du Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd? Den boken er virkelig flott, men jeg skjønte ikke hvor flott før i etterkant. Den gjorde inntrykk, mer og mer etterhvert som tiden gikk. Samme opplevelse har jeg hatt med to andre bøker; Veronika vil dø av Coelho, og Vill lavendel.

Nå ble jeg nettopp ferdig med Faldbakkens Maud danser. ikke noe jeg vanligvis leser, men artig å få et avbrekk i de mer moderne bøkene.

har også begynt på Amerika fra dag til dag Av Simone Beauvoir, men den klarer jeg bar ikke å komme meg gjennom! Noen som har klart det? jeg syns den er usigelig kjedelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiger Garté - Burnout. Jeg nappet den tilfeldigvis med meg på biblioteket. I starten virket den veldig lettsindig og fantastisk morsom. Ikke noe litterært mesterverk, men morsomt tidsfordriv tenkte jeg. Den blir bare tristere utover da, men fremdeles en god bok.

Endret av Filur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt på Berlinerpoplene av Anne B Ragde, og liker den veldig godt så langt. Oppfølgerene Ermittkrepsene og Ligge i grønne enger sitter å venter i bokhylla så det er bare å lese i vei. :tommelopp: :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i beit for bøker, så jeg fant en favoritt fra tenårene:

"Geralds lek" av Stephen King.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Genanse og verdighet" av Dag Solstad. Grei nok, men jeg kjenner litt glede over at jeg snart er ferdig med den og kan begynne på en annen ... :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...