Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sirkusbarn av John Irving.

Nettopp begynt - kommet ca femti sider inn i handlingen - men den begynner allerede å fenge, så det ser lovende ut :)

Elsker John Irving sine bøker - men noen av de er utrolig langtekkelige og kjedelige i starten.

Så når jeg har lest denne har jeg lest alle - da er det på tid ehan kommer med noe nytt synes jeg.

Jeg har en Bønn for for Owen Meany liggendes. Har forsøkt noen ganger å begynne på den men kommer aldri helt inn i den.

Har hørt at en må lese et stykke før det begynner å bli interessangt.

Akkurat nå leser jeg Døden og Pingvinen av Andrej Kurkov :)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...2989&rom=MP

Endret av Løpegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere bøker liggende, både Rut Maiers dagbok, Noen John Irving og endel svensk krim.. Vet ikke hvor jeg skal begynne, men veldig bra og ha lesestoff til å fylle vinterferien med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Jeg har en Bønn for for Owen Meany liggendes. Har forsøkt noen ganger å begynne på den men kommer aldri helt inn i den.

Har hørt at en må lese et stykke før det begynner å bli interessangt.

Akkurat nå leser jeg Døden og Pingvinen av Andrej Kurkov :)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...2989&rom=MP

En bønn for Owen Meany er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Så du bør absolutt gi den en ny sjanse, bare du kommer gjennom det som er litt tregt i starten - så er den fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Fredagskvelden leste jeg "Høyt spill i Bagdad" av Fredrik Græsvik.

Tidligere i dag leste jeg "En kort historie om traktoren i Ukraina" av Marina Lewycka.

Nå har jeg akkurat startet på "Dr. Zhivago" av Boris Pasternak.

Første inntrykket lover bra- forsetter dette ligger det ann til å bli en fantastisk leseopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bønn for Owen Meany er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Så du bør absolutt gi den en ny sjanse, bare du kommer gjennom det som er litt tregt i starten - så er den fantastisk. :)

hmmm. kanskje jeg må tvinge meg selv til å fullføre den da :klø:

jeg holder på med "Drageløperen" og ingen flere tårer av Joy Fielding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også med denne, måtte gi meg etter knapt 50 sider, holdt på å sovne. Men den står i hylla her ennå, kanskje jeg skal gi den en ny sjanse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På lydbok til og fra jobb hører jeg "Eremittkrepsene" av Anne B. Ragde

Ellers leser jeg

"Confessor" av Terry Goodkind

"Mange Liv mange mestere" av Brian L Weiss

"Dracula" av Bram Stoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...