Gjest Talula Skrevet 10. februar 2008 #1861 Del Skrevet 10. februar 2008 "Dødens Codex" av Gert Nygårdshaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løpegutt Skrevet 10. februar 2008 #1862 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Sirkusbarn av John Irving. Nettopp begynt - kommet ca femti sider inn i handlingen - men den begynner allerede å fenge, så det ser lovende ut Elsker John Irving sine bøker - men noen av de er utrolig langtekkelige og kjedelige i starten. Så når jeg har lest denne har jeg lest alle - da er det på tid ehan kommer med noe nytt synes jeg. Jeg har en Bønn for for Owen Meany liggendes. Har forsøkt noen ganger å begynne på den men kommer aldri helt inn i den. Har hørt at en må lese et stykke før det begynner å bli interessangt. Akkurat nå leser jeg Døden og Pingvinen av Andrej Kurkov http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...2989&rom=MP Endret 10. februar 2008 av Løpegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. februar 2008 #1863 Del Skrevet 10. februar 2008 Har flere bøker liggende, både Rut Maiers dagbok, Noen John Irving og endel svensk krim.. Vet ikke hvor jeg skal begynne, men veldig bra og ha lesestoff til å fylle vinterferien med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. februar 2008 #1864 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har en Bønn for for Owen Meany liggendes. Har forsøkt noen ganger å begynne på den men kommer aldri helt inn i den. Har hørt at en må lese et stykke før det begynner å bli interessangt. Akkurat nå leser jeg Døden og Pingvinen av Andrej Kurkov http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...2989&rom=MP En bønn for Owen Meany er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Så du bør absolutt gi den en ny sjanse, bare du kommer gjennom det som er litt tregt i starten - så er den fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 10. februar 2008 #1865 Del Skrevet 10. februar 2008 "Det niende prinsipp" - Gert Nygårdshaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 10. februar 2008 #1866 Del Skrevet 10. februar 2008 Seierherrene - Roy Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. februar 2008 #1867 Del Skrevet 10. februar 2008 Erlend Loe - Fakta om Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 10. februar 2008 #1868 Del Skrevet 10. februar 2008 Fredagskvelden leste jeg "Høyt spill i Bagdad" av Fredrik Græsvik. Tidligere i dag leste jeg "En kort historie om traktoren i Ukraina" av Marina Lewycka. Nå har jeg akkurat startet på "Dr. Zhivago" av Boris Pasternak. Første inntrykket lover bra- forsetter dette ligger det ann til å bli en fantastisk leseopplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #1869 Del Skrevet 11. februar 2008 En Djevel I Prada. Enkel underholdning og morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 11. februar 2008 #1870 Del Skrevet 11. februar 2008 En bønn for Owen Meany er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Så du bør absolutt gi den en ny sjanse, bare du kommer gjennom det som er litt tregt i starten - så er den fantastisk. hmmm. kanskje jeg må tvinge meg selv til å fullføre den da :klø: jeg holder på med "Drageløperen" og ingen flere tårer av Joy Fielding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. februar 2008 #1871 Del Skrevet 11. februar 2008 Akkurat nå leser jeg Heksen fra Portobello av Paulo Coelho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiclet Skrevet 11. februar 2008 #1872 Del Skrevet 11. februar 2008 Begynner på "Den troløse" av Karin Slaughter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. februar 2008 #1873 Del Skrevet 11. februar 2008 En bønn for Owen Meany er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Så du bør absolutt gi den en ny sjanse, bare du kommer gjennom det som er litt tregt i starten - så er den fantastisk. Jeg slet også med denne, måtte gi meg etter knapt 50 sider, holdt på å sovne. Men den står i hylla her ennå, kanskje jeg skal gi den en ny sjanse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. februar 2008 #1874 Del Skrevet 11. februar 2008 Unni Lindell - Orkestergraven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1875 Del Skrevet 11. februar 2008 Drageløperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. februar 2008 #1876 Del Skrevet 11. februar 2008 Vigdis Hjort: "Om bare". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 13. februar 2008 #1877 Del Skrevet 13. februar 2008 "Skogen" av Tana French. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 13. februar 2008 #1878 Del Skrevet 13. februar 2008 "The Secret History" - Donna Tart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahlan Skrevet 13. februar 2008 #1879 Del Skrevet 13. februar 2008 På lydbok til og fra jobb hører jeg "Eremittkrepsene" av Anne B. Ragde Ellers leser jeg "Confessor" av Terry Goodkind "Mange Liv mange mestere" av Brian L Weiss "Dracula" av Bram Stoker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. februar 2008 #1880 Del Skrevet 13. februar 2008 Rut Maiers dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå