Kayli Skrevet 2. februar 2008 #1841 Del Skrevet 2. februar 2008 Marions slør av Roy Jacobsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 2. februar 2008 #1842 Del Skrevet 2. februar 2008 Ps! Jeg elsker deg av Cecelia et-eller-annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 2. februar 2008 #1843 Del Skrevet 2. februar 2008 Akkurat nå leser jeg The Notebook av Nicholas Sparks. Før det leste jeg Atonement av Ian McEwan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brokkoli Skrevet 3. februar 2008 #1844 Del Skrevet 3. februar 2008 en mummitrollbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 3. februar 2008 #1845 Del Skrevet 3. februar 2008 "Sepulchre" av Kate Mosse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirjo Skrevet 3. februar 2008 #1846 Del Skrevet 3. februar 2008 "Luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 3. februar 2008 #1847 Del Skrevet 3. februar 2008 "Et velsignet barn" av Linn Ullmann, riktig nok lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 4. februar 2008 #1848 Del Skrevet 4. februar 2008 I tykt og tynt av Emily Giffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. februar 2008 #1849 Del Skrevet 8. februar 2008 Marilyn French: "min sommer med George" -En godt skrevet bok om en kvinnes venting og forundring over en manns ustadighet og uforutsigbarhet med hensyn til avtaler og forpliktelse. Go for it! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septica Skrevet 8. februar 2008 #1850 Del Skrevet 8. februar 2008 "Bare Werner".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 8. februar 2008 #1851 Del Skrevet 8. februar 2008 Held framleis på med Verdenslitteratur i februar....håpar eg klarar å gjera kål på den denne månaden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra Skrevet 8. februar 2008 #1852 Del Skrevet 8. februar 2008 Din eneste venn av Jan Mehlum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2008 #1853 Del Skrevet 8. februar 2008 'Havfruestolen' av Sue Monk Kidd eller hva det var hun het. Har bare lest 30 sider eller noe, men ser bra ut så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 8. februar 2008 #1854 Del Skrevet 8. februar 2008 Holder fortsatt på med "Det annet kjønn" av Simone de Beauvoir. Og Snorre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sio Skrevet 8. februar 2008 #1855 Del Skrevet 8. februar 2008 Broderskapet av John Grisham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melmidden Skrevet 8. februar 2008 #1856 Del Skrevet 8. februar 2008 Grøftetildragelsesmysteriet av Thure Erik Lund. Har lagt den fra meg noen ganger tidligere, begynnelsen er rimelig seig, men den tar seg opp og er tidvis genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boki Skrevet 9. februar 2008 #1857 Del Skrevet 9. februar 2008 Ble ferdig med Bienes hemmelige liv av sue monk kidd i går.veldig bra bok,vanskelig å legge fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. februar 2008 #1858 Del Skrevet 9. februar 2008 Ble akkurar ferdig med McLeans "Puppet on a Chain" - litt typisk krim, men grei nok. Ikke en av hans beste bøker. Nå tenkte at jeg skulle gi en norsk bok en sjanse og startet Erlend Loes "L", men er utrolig lite imponert så langt. Hans skrivestil føles som om han prøver litt for mye, prøver å være moderne nok eller noe. Jeg har lest bøker der en lignende stil fungerer, men i den boken virker det bare litt kjedelig, ingenting der som intrigerer meg, underholder meg, gjør meg nysgjerrig, eller får meg til å føle noe. Men har ikke gitt opp ennå, det er få bøker jeg ikke har lest ferdig og hvem vet, kanskje det blirr bedre etter hvert, har bare lest rundt 50 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrizzBee Skrevet 9. februar 2008 #1859 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå leser jeg "Veien til Jerusalem" av Jan Guillou, nesten ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. februar 2008 #1860 Del Skrevet 10. februar 2008 Sirkusbarn av John Irving. Nettopp begynt - kommet ca femti sider inn i handlingen - men den begynner allerede å fenge, så det ser lovende ut Elsker John Irving sine bøker - men noen av de er utrolig langtekkelige og kjedelige i starten. Så når jeg har lest denne har jeg lest alle - da er det på tid ehan kommer med noe nytt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå