Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Marilyn French: "min sommer med George"

-En godt skrevet bok om en kvinnes venting og forundring over en manns ustadighet og uforutsigbarhet med hensyn til avtaler og forpliktelse. Go for it!

:lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Havfruestolen' av Sue Monk Kidd eller hva det var hun het. Har bare lest 30 sider eller noe, men ser bra ut så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest melmidden

Grøftetildragelsesmysteriet av Thure Erik Lund. Har lagt den fra meg noen ganger tidligere, begynnelsen er rimelig seig, men den tar seg opp og er tidvis genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble akkurar ferdig med McLeans "Puppet on a Chain" - litt typisk krim, men grei nok. Ikke en av hans beste bøker.

Nå tenkte at jeg skulle gi en norsk bok en sjanse og startet Erlend Loes "L", men er utrolig lite imponert så langt. Hans skrivestil føles som om han prøver litt for mye, prøver å være moderne nok eller noe. Jeg har lest bøker der en lignende stil fungerer, men i den boken virker det bare litt kjedelig, ingenting der som intrigerer meg, underholder meg, gjør meg nysgjerrig, eller får meg til å føle noe.

Men har ikke gitt opp ennå, det er få bøker jeg ikke har lest ferdig og hvem vet, kanskje det blirr bedre etter hvert, har bare lest rundt 50 sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Sirkusbarn av John Irving.

Nettopp begynt - kommet ca femti sider inn i handlingen - men den begynner allerede å fenge, så det ser lovende ut :)

Elsker John Irving sine bøker - men noen av de er utrolig langtekkelige og kjedelige i starten.

Så når jeg har lest denne har jeg lest alle - da er det på tid ehan kommer med noe nytt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...