Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1781 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg leser Mytologier av Roland Barthes, Wilhelm Meisters læreår av Goethe og Ferdydurke av Witold Gombrowicz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe_81 Skrevet 31. desember 2007 #1782 Del Skrevet 31. desember 2007 For en flott tråd for oss som elsker bøker, og som vil ha litt inspirasjon en gang i blandt De tre siste bøkene mine er : Jenny - Jonas Gardell Nobels Testamente - Liza Marklund Bergskatt - Toril Brekke Og i morgen begynner jeg på "Entusiasme og raseri" av Ari Behn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2007 #1783 Del Skrevet 31. desember 2007 Nettopp lest ut Idas dans av Gunnhild Corwin. Trist, men flott og nydelig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 1. januar 2008 #1784 Del Skrevet 1. januar 2008 Siste fristelese - Val McDermid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 1. januar 2008 #1785 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå leser jeg Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. januar 2008 #1786 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå leser jeg Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl. Den er veldig bra. Jeg leser Francis Meyers lidenskap, av Henrik Langeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 1. januar 2008 #1787 Del Skrevet 1. januar 2008 Har akkurat slukt Menn som hater kvinner av Stig Larsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. januar 2008 #1788 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøver å komme gjennom "Til jeg finner deg"- John Irwing. Diger blekke på nesten 1000 sider. Den får være et avbrekk fra pensum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 1. januar 2008 #1789 Del Skrevet 1. januar 2008 Nettopp ferdig med Mikael Niemis bok Mannen som døde som en laks. Ok bok, men ikke halvparten så morsom som hans forgjenger Populærmusikk fra Vittula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. januar 2008 #1790 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva skal vi med stjerner nå? av Espen Olafsen. En trist og tankevekkende bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 2. januar 2008 #1791 Del Skrevet 2. januar 2008 Morgan le Fay Lagt til I går, 19:31 SITER(Trekkoppfuglen @ 01.01.2008 (19:30) ) Nå leser jeg Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl. Den er veldig bra. Jeg leser Francis Meyers lidenskap, av Henrik Langeland. Anbefaler du den boken? Jeg kommer sikkert til å kjøpe den uansett, men greit å høre hva andre mener om den. Har dessuten lagt merke til at jeg liker mange av bøkene du har lest og som du også liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. januar 2008 #1792 Del Skrevet 3. januar 2008 Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 3. januar 2008 #1793 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg leste nettopp ferdig Italienske sko av Henning Mankell. Den var bra, han skriver godt. Skulle egentlig ikke tro at handlingen var så givende, men likte boka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petzl Skrevet 3. januar 2008 #1794 Del Skrevet 3. januar 2008 A thousand splendid suns av Khaled Hosseini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 4. januar 2008 #1795 Del Skrevet 4. januar 2008 I julen har jeg lest: Maryam Keyes- Rachels ferie Ernest Hemmingway Og solen går sin gang I løpet av helgen blir jeg ferdig med Ernest Hemmingway Farvel til våpnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. januar 2008 #1796 Del Skrevet 4. januar 2008 Akkurat ferdig med Andres nød - Val McDermid, dette er knallbra bøker dersom man liker krim. Har nå de to første av Stieg Nilsson liggende, så starter vel p¨å den første i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 4. januar 2008 #1797 Del Skrevet 4. januar 2008 Livets valg - Erin Kaye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. januar 2008 #1798 Del Skrevet 4. januar 2008 Liza Marklund - Livstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 4. januar 2008 #1799 Del Skrevet 4. januar 2008 The Time Traveller's Wife av Audrey Wiffenegger. Anbefales sterkt! Overraskende, uvanlig, romantisk, morsom og trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 5. januar 2008 #1800 Del Skrevet 5. januar 2008 Den troløse - Karin slaughter skremmende virkelige beskrivelser.. urg So far so good.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå