Gjest Hilde79 Skrevet 14. juni 2006 #161 Del Skrevet 14. juni 2006 "Rødhette" av Unni Lindell. Har nettopp begynt, pleier ikke lese så mye krim, men denne fristet. Så langt er den helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #162 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå leser jeg Historikeren av Elisabeth Kostova. Den er på ca 900 sider, og jeg er kommet til side 200, men synes den er kjempespennende. Handler om de mørke kreftene, Dracula osv.. Er ikke å anbefale på senga hvis man er aleine, jeg blei kjemperedd i går! :hår: Jeg er veldig glad i å lese bøker, og har lest en hel haug. Min favorittbok er nok Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. juni 2006 #163 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå leser jeg "Engler og demoner" av Dan Brown. Litt tung i starten men har tatt seg voldsomt opp.. nå er den spennende... er vel ca halvveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #164 Del Skrevet 14. juni 2006 Den siste Harry Potter, Sagaen om Isfolket, Angels And Demons og The Neverending Story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 14. juni 2006 #165 Del Skrevet 14. juni 2006 "Rødhette" av Unni Lindell. Har nettopp begynt, pleier ikke lese så mye krim, men denne fristet. Så langt er den helt grei. ← synes den var ganske kjedelig, jeg. hadde ikke noe problem med å legge den fra meg, som jeg vanligvis har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 14. juni 2006 #166 Del Skrevet 14. juni 2006 Er nettopp ferdig med Balansekunst (utrolig bra bok), og har nå kastet meg over Hundre års ensomhet av Gabriel Garcia Marquez. Deilig å lese skjønnlitteratur igjen etter en lang periode med eksamenslesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 14. juni 2006 #167 Del Skrevet 14. juni 2006 Den siste Harry Potter, Sagaen om Isfolket, Angels And Demons og The Neverending Story. ← Får lyst til å sluke isfolket enda en gang bare jeg ser du skriver det her. Skal du lese heksemesteren og sagnet om lysets rike også? Det er jo en serietrilogi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 15. juni 2006 #168 Del Skrevet 15. juni 2006 "Thereses tilstand" av Hanne-Vibeke Holst. Fikk den i gave i helgen og liker den kjempegodt! Blir nok til at jeg leser de to andre i føljetongen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. juni 2006 #169 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg leser 'Vindens skygge' av Carlos Ruiz Zafon. Halveis gjennom. Synes den er litt tung, og blander sammen navn på personer. Fin bok å lese på senga da jeg blir trøtt av den. edit:skrivefeil igjen Endret 15. juni 2006 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 15. juni 2006 #170 Del Skrevet 15. juni 2006 Åh, jeg elsket den boken, Loffen! Er veldig glad i Barcelona, så jeg følte boken tok meg tilbake dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 15. juni 2006 #171 Del Skrevet 15. juni 2006 nå driver jeg på "kennedys hjerne" av henning mankell. mankell er bra som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 15. juni 2006 #172 Del Skrevet 15. juni 2006 "Exile's Return" av Raymond Feist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. juni 2006 #173 Del Skrevet 15. juni 2006 synes den var ganske kjedelig, jeg. hadde ikke noe problem med å legge den fra meg, som jeg vanligvis har. ← Ja.... den tar ikke helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 16. juni 2006 #174 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg leser i likhet med loffen "vindenes skygge" har bare lest de 5 første sidenen eller noe, ble nettopp ferdig med hobitten så jeg trenger en liten eventyr pause før jeg starter med de 3 ringenes herre bøkene. Jeg synes vindenes skygge virker bra forløpig, men jeg har som sagt ikke kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. juni 2006 #175 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg leser i likhet med loffen "vindenes skygge" har bare lest de 5 første sidenen eller noe, ble nettopp ferdig med hobitten så jeg trenger en liten eventyr pause før jeg starter med de 3 ringenes herre bøkene. Jeg synes vindenes skygge virker bra forløpig, men jeg har som sagt ikke kommet så langt. ← ÅÅÅÅ, Vindens skygge er fantastisk!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 16. juni 2006 #176 Del Skrevet 16. juni 2006 Volvo lastvagnar av Erlend Loe. Har så vidt begynt på den. Pleier å like Erlend Loe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 16. juni 2006 #177 Del Skrevet 16. juni 2006 Har begynt på A wedding in December av Anita Shreve. Foreløpig (etter to kapittel) synes jeg den er ganske så bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #178 Del Skrevet 16. juni 2006 Jane Eyre, Focult's Pendulum(den blir jeg nok aldri å gjøre ferdig) og Witness to Hope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 16. juni 2006 #179 Del Skrevet 16. juni 2006 har nå begynt på "berlinerpoplene" av anne b ragde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #180 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg er akkurat ferdig med "med livet foran seg" av Emile Ajar, den er sånn bittersøt Eller så er jo Ciderhusreglene og åndenes hus veldig fine bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå