Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Morgan le Fay

Saman er ein mindre aleine, Anna Gavalda. Litt over halvveis kan jeg konstatere at det IKKE er min type bok.

Men jeg fikk Audrey Niffeneggers The Time Traveler's Wife i posten i dag, og har større forhåpninger til den. Ikke noe er så spennende som en usprettet bok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med The Time Traveler`s wife.

Likte den veldig godt! Alltid vanskelig å begynne på ny bok etterpå, men leser nå The Thirteenth Tale av Diane Setterfield. Lettlest og grei, men ikke super imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat ferdig med en Greene periode, leste tre bøker i råd, Brighton Beach sist, og elsket den! Minnet meg igjen hvorfor han er en av favorittene mine.

:)

Så nå leser jeg Doris Lessings bok om Afghanerens kamp for uavhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser "Luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson. Helt greit, men ikke veldig spennende. Holder også på med "Until I Find You " av John Irving som er veldig god synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Jekyll and Mr Hyde. - RL Stevenson. Fine fine boken! :hjerte:

En av mine favoritthistorier som barn, den bare satt i sinnet mitt da jeg en gang tilfeldigvis så den på tv som liten(Ved siden av sånt som reisen til jordens indre av Verne). Jeg opplevde historien som en historie for ærlighet. Der vi alle har en tendenserer til å vise den ene av to sider av oss, den gode framfor den dårlige, og alltid (må) gjøre det, vil Mr Hyde alltid være en skrekkens advarsel for hva vi gjør med oss selv, og være aktuell (selv om historien kanskje ikke akkurat er den mest voksne), og være en alltid pådriver for å hele tiden være mer ærlig. Sånn har iallefall jeg alltid opplevd den. Den er også koselig og spennende. Pliktlesning til alle barn!

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...