Gjest Dolce Skrevet 3. desember 2007 #1721 Del Skrevet 3. desember 2007 Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladypisces Skrevet 3. desember 2007 #1722 Del Skrevet 3. desember 2007 En kald dag i helvete av Anne B Ragde En fenomenat erotisk roman!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. desember 2007 #1723 Del Skrevet 3. desember 2007 Leser om igjen "Stalins øyne" av Ingvar Ambjørnsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. desember 2007 #1724 Del Skrevet 3. desember 2007 Harry Potter og dødstalismanene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 3. desember 2007 #1725 Del Skrevet 3. desember 2007 "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Nydelig bok! Jeg leser Brick Wall av Monica Ali og Historikeren av Elisabeth Kutcheva eller noe sånt. Begge er sånn passe, derfor bytter jeg litt på. Leste nettopp "De fire og han som gjør galt verre" av Hans Henrik Follestad - hysterisk morsom parodi på Discworld og Ringenes Herre i ett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 4. desember 2007 #1726 Del Skrevet 4. desember 2007 Livets valg - Erin Kaye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 4. desember 2007 #1727 Del Skrevet 4. desember 2007 "ut å stjæle hester" av Per Petterson. Virker helt grei. Etterpå skal jeg begynne på " Menn som hater kvinner". Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 4. desember 2007 #1728 Del Skrevet 4. desember 2007 'Innsirkling' av Carl Frode Tiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ancalime Skrevet 5. desember 2007 #1729 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg ble oppfordret av noen på jobb til å lese 23-salen av Ingvar Ambjørnsen, så jeg er nesten ferdig med den. Vet ikke helt hva jeg synes om den for å være helt ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1730 Del Skrevet 5. desember 2007 'Innsirkling' av Carl Frode Tiller Hvordan er den? Ser den er blitt nominert til Nordisk Råds pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. desember 2007 #1731 Del Skrevet 5. desember 2007 Etter å ha spurt etter god krim her på KG fikk jeg anbefalt mye bra, og er nå igang med Val McDermids Sirenenes sang. Er ikke kommet veldig langt, men det er "motbydelig" bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 5. desember 2007 #1732 Del Skrevet 5. desember 2007 Er akk ferdig med både Vindens Skygge (fantastisk, les!) og Tusen Strålende Soler (vond historie, men skikkelig page turner, leste den ut på to dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2007 #1733 Del Skrevet 5. desember 2007 Er akk ferdig med både Vindens Skygge (fantastisk, les!) og Tusen Strålende Soler (vond historie, men skikkelig page turner, leste den ut på to dager) Vindens Skygge er en av de beste bøkene jeg har lest tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boki Skrevet 5. desember 2007 #1734 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg leser et kapittel om dagen i Jostein Gaarders roman Julemysteriet.koselig "julekalender"lesing . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 5. desember 2007 #1735 Del Skrevet 5. desember 2007 Er snart ferdig med Ringenes Herre - Atter en konge. Etter det skal jeg lese Havfruestolen av Sue Monk Kidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 5. desember 2007 #1736 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg leser Før frosten av Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 #1737 Del Skrevet 6. desember 2007 Stephen King; ...Atlantis. hva .... står for husker jeg plutselig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. desember 2007 #1738 Del Skrevet 6. desember 2007 Les "Litteraturhistorie" av Haarberg. - berre ca 200 sider igjen no!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 #1739 Del Skrevet 6. desember 2007 Stephen King; ...Atlantis. hva .... står for husker jeg plutselig ikke. Hjerter i Atlantis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. desember 2007 #1740 Del Skrevet 9. desember 2007 Veronica vil dø av Paulo Coelho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå