malle Skrevet 13. november 2007 #1681 Del Skrevet 13. november 2007 "Engler og demoner" av Dan Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. november 2007 #1682 Del Skrevet 14. november 2007 "Luftslottet som sprengtes" mener du vel. Hehe.. mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 14. november 2007 #1683 Del Skrevet 14. november 2007 "Luftslottet som sprengtes" mener du vel. Det mente selvsagt jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. november 2007 #1684 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har akkurat begynt på Black Girl/White Girl av Joyce Carol Oates. Jeg har aldri lest noe av henne før, men kjøpte denne på bakgrunn av en anmeldelse jeg leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. november 2007 #1685 Del Skrevet 14. november 2007 Det mente selvsagt jeg også... Er det egentlig så stor forskjell på et glasshus og et luftslott da? Jeg leser den sakte. Denne boken skal vare leeeenge (hvis jeg klarer det da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. november 2007 #1686 Del Skrevet 14. november 2007 Luftslottet som sprengtes dukket opp i min postkasse idag!! (og jeg angrer så på at jeg har lovd ei venninne at jeg skulle hjelpe henne med oppussing, vil mye heller være hjemme å lese! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 14. november 2007 #1687 Del Skrevet 14. november 2007 Nå holder jeg på med "Duften av appelsiner". grei nok, men ikke veldig minneverdig... Ellers har jeg nettopp lest Kongepudler, og skal igang med Kindereggeffekten! Uffattelig artig skråblikk på norsk "Adel", og skjønner godt at forfatteren er Anonym! To andre bøker jeg har lest nylig og vil anbefale er 11 minutter av Coelho, og "Vill Lavendel". Hva for en bok er den om luftslottet dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. november 2007 #1688 Del Skrevet 14. november 2007 Nå holder jeg på med "Duften av appelsiner". grei nok, men ikke veldig minneverdig... Ellers har jeg nettopp lest Kongepudler, og skal igang med Kindereggeffekten! Uffattelig artig skråblikk på norsk "Adel", og skjønner godt at forfatteren er Anonym! To andre bøker jeg har lest nylig og vil anbefale er 11 minutter av Coelho, og "Vill Lavendel". Hva for en bok er den om luftslottet dere snakker om? Det er tredje og siste bok i Stieg Larssons Milleniumserie. Luftslottet som sprengtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 14. november 2007 #1689 Del Skrevet 14. november 2007 Det er tredje og siste bok i Stieg Larssons Milleniumserie. Luftslottet som sprengtes Å! Jeg venter på en Larsson-bok fra biblioteket nå. Hva heter den 1. og 2.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. november 2007 #1690 Del Skrevet 14. november 2007 Bok 1: Menn som hater kvinner. Bok 2: Jenta som lekte med ilden. Flere kommer det dessverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. november 2007 #1691 Del Skrevet 14. november 2007 Nest sist Remarque Tre Kamerater. Hadde lest jo det før, men fant ut at det var mye bedre nå enn det var da jeg var 15, føltes mindre depressiv og mer nyansert Og nå endelig tenkte at jeg skal da lese en Coelho bok og leste Alkymisten i går kveld. Kan ikke si at jeg var så helt imponert, men det hadde jo en viss stil, og klarte å følge det gjennom hele boka, bare føltes litt for enkel av og til. Har ikke blitt noe Coelho fan helt ennå.. Blir et fint møte med bokhyllen i dag igjen å finne noe fint å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 14. november 2007 #1692 Del Skrevet 14. november 2007 Gjøre godt av Trude Marstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 14. november 2007 #1693 Del Skrevet 14. november 2007 Luftslottet som sprengtes her også! Jeg forhåndsbestilte den tidlig i sommer en gang, så jeg har ventet og ventet og ventet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 14. november 2007 #1694 Del Skrevet 14. november 2007 Nå leser jeg "Rødt og Svart" av Stendhal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 14. november 2007 #1695 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg hører Eremitt krepsene (lydbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. november 2007 #1696 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg leser "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Gud han skriver bra!! Må nok også lese de to siste. Klarer knapt å legge den ifra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. november 2007 #1697 Del Skrevet 14. november 2007 Alkymisten av Paulo Coelho. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. november 2007 #1698 Del Skrevet 14. november 2007 Ringenes Herre triologien av Tolkien. Nå er jeg ca halveis i to tårn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 14. november 2007 #1699 Del Skrevet 14. november 2007 Luftslottet som sprengtes her også! Jeg forhåndsbestilte den tidlig i sommer en gang, så jeg har ventet og ventet og ventet... Her også! Ble så glad da jeg åpnet postkassen og fant denne! Har avlyst alle planer for helgen - jeg skal nemlig bure meg inne og LESE! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkPerle Skrevet 14. november 2007 #1700 Del Skrevet 14. november 2007 leser nå karin fossum - de gales hus og siden eksamen er rett rundt hjørnet, biologi, samfunnskunnskap og religion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå