Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn som hater kvinner. Til nå synes jeg den er litt oppskrytt :sjenert: - får håpe den tar seg opp etter hvert.

Det gjør den. Første halvdel av boka er både forvirrende og litt småkjedelig. Men fra ca midten tar det seg opp og man skjønner mer av den første halvdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Hobbitten av J.R.R Tolkien. :)

Kjempefin bok. Kunne bare ønske jeg leste den før ringenes herre filmene kom.

Ja, den er kjempefin :)

Leste både den og LOTR lenge før filmene av Jackson kom, og er glad for det jeg, ja!

Kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... og jeg leser nå Boktyven av Markus Zusak, som jeg prøver å haste igjennom for å begynne på Glasshuset som sprengte !!!

(syns ikke Boktyven er det helt store, så langt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ferdig "The witch of Portobello" av Paulo Coelho. Suveren bok som "leste seg selv"!

Er nå i gang med "Kafka på stranden" av Haruki Murakami. Håper på nok en god bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lånte jeg Sophie Kinsella på biblioteket, den første shopaholic boka. Jeg husker ikke tittelen, men fornøyelig er den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som hater kvinner. Til nå synes jeg den er litt oppskrytt :sjenert: - får håpe den tar seg opp etter hvert.

Den blir bedre. Jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Den blir bedre. Jeg lover!

Eller ikke, etter min mening. Totalt oppskrytt var min konklusjon...

Nå begynner jeg på Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Jeg har akkurat lest ferdig Glassdukkene av Jorun Thørring. Jeg ble ikke akkurat imponert, for å si det sånn. Enkel handling, språk preget av for mye namedropping (jada, det foregår i Tromsø, men du trenger ikke nevne navnet på enhver butikk i Storgata), og ikke minst: stereotype karakterer.

Neste på lista tror jeg er Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl. Jeg må jo finne ut hva det er folk skryter sånn av. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser Wilhelm Meisters læreår av Goethe og Den guddommelege komedie av Dante. Begge er helt fantastiske, men det går litt treigt med den sistnevnte, siden den er skrevet på rimelig tung nynorsk - jeg må slå opp flere ord når jeg leser den enn når jeg leser engelske bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...