Gjest Talula Skrevet 7. november 2007 #1661 Del Skrevet 7. november 2007 "Åpne Sår" av Margaret Atwood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 7. november 2007 #1662 Del Skrevet 7. november 2007 Menn som hater kvinner. Til nå synes jeg den er litt oppskrytt - får håpe den tar seg opp etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. november 2007 #1663 Del Skrevet 7. november 2007 Menn som hater kvinner. Til nå synes jeg den er litt oppskrytt - får håpe den tar seg opp etter hvert. Det gjør den. Første halvdel av boka er både forvirrende og litt småkjedelig. Men fra ca midten tar det seg opp og man skjønner mer av den første halvdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 10. november 2007 #1664 Del Skrevet 10. november 2007 Hot sex... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 10. november 2007 #1665 Del Skrevet 10. november 2007 Er akkurat ferdig med Balansekunst. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 10. november 2007 #1666 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Da Vinci- koden av Dan Brown.. Endret 10. november 2007 av Eføy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 10. november 2007 #1667 Del Skrevet 10. november 2007 Leser Hobbitten av J.R.R Tolkien. Kjempefin bok. Kunne bare ønske jeg leste den før ringenes herre filmene kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. november 2007 #1668 Del Skrevet 10. november 2007 Endelig: Stieg Larsson - Glasshuset som sprengtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. november 2007 #1669 Del Skrevet 10. november 2007 Leser Hobbitten av J.R.R Tolkien. Kjempefin bok. Kunne bare ønske jeg leste den før ringenes herre filmene kom. Ja, den er kjempefin Leste både den og LOTR lenge før filmene av Jackson kom, og er glad for det jeg, ja! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 10. november 2007 #1670 Del Skrevet 10. november 2007 Eh... og jeg leser nå Boktyven av Markus Zusak, som jeg prøver å haste igjennom for å begynne på Glasshuset som sprengte !!! (syns ikke Boktyven er det helt store, så langt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Eyed Susan Skrevet 10. november 2007 #1671 Del Skrevet 10. november 2007 Har akkurat lest ferdig "The witch of Portobello" av Paulo Coelho. Suveren bok som "leste seg selv"! Er nå i gang med "Kafka på stranden" av Haruki Murakami. Håper på nok en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 10. november 2007 #1672 Del Skrevet 10. november 2007 Endelig: Stieg Larsson - Glasshuset som sprengtes. "Luftslottet som sprengtes" mener du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. november 2007 #1673 Del Skrevet 10. november 2007 Nå lånte jeg Sophie Kinsella på biblioteket, den første shopaholic boka. Jeg husker ikke tittelen, men fornøyelig er den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. november 2007 #1674 Del Skrevet 10. november 2007 Menn som hater kvinner. Til nå synes jeg den er litt oppskrytt - får håpe den tar seg opp etter hvert. Den blir bedre. Jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 13. november 2007 #1675 Del Skrevet 13. november 2007 Den blir bedre. Jeg lover! Eller ikke, etter min mening. Totalt oppskrytt var min konklusjon... Nå begynner jeg på Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. november 2007 #1676 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har akkurat lest ferdig Glassdukkene av Jorun Thørring. Jeg ble ikke akkurat imponert, for å si det sånn. Enkel handling, språk preget av for mye namedropping (jada, det foregår i Tromsø, men du trenger ikke nevne navnet på enhver butikk i Storgata), og ikke minst: stereotype karakterer. Neste på lista tror jeg er Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl. Jeg må jo finne ut hva det er folk skryter sånn av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #1677 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg leser Wilhelm Meisters læreår av Goethe og Den guddommelege komedie av Dante. Begge er helt fantastiske, men det går litt treigt med den sistnevnte, siden den er skrevet på rimelig tung nynorsk - jeg må slå opp flere ord når jeg leser den enn når jeg leser engelske bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trude.lutt_* Skrevet 13. november 2007 #1678 Del Skrevet 13. november 2007 Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi. Fantastisk bok, det er lenge siden jeg har ledd så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 13. november 2007 #1679 Del Skrevet 13. november 2007 Vindens Skygge av Carlos Ruiz Zaifon, liker den veeeldig godt foreløpig! Den går ned på høykant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marengs Skrevet 13. november 2007 #1680 Del Skrevet 13. november 2007 Frokost på Tiffany's av Truman Capote. Har lest den mange ganger før, men syns bare den blir bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå