Impala Skrevet 12. juni 2006 #141 Del Skrevet 12. juni 2006 Holder på med Cold Moutain av Charles Frazier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #142 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har akkurat begynt på Kreta-døgn. Jeg skal ikke på ferie i år, så jeg ville ha en bok som tok meg med på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juni 2006 #143 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har akkurat begynt på Kreta-døgn. Jeg skal ikke på ferie i år, så jeg ville ha en bok som tok meg med på ferie. ← er den skrevet av tove nilsen? si i så fall fra om den er bra, har den hjemme men har aldri lest den... :kgblunk: jeg har ligget i senga i tre timer nå og lest "rødhette" av unni lindell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #144 Del Skrevet 12. juni 2006 er den skrevet av tove nilsen? si i så fall fra om den er bra, har den hjemme men har aldri lest den... :kgblunk: ← Stemmer! Gi meg en dag eller to, så skal jeg komme tilbake med litt mer informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juni 2006 #145 Del Skrevet 12. juni 2006 spinone: flotters! jeg har forresten begynt på "orkestergraven" av unni lindell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #146 Del Skrevet 12. juni 2006 "Watership down" . Richard Adams (tror jeg...) og holder fremdeles på med "Orcs", eller den ligger på bordet og venter på å bli lest litt i i all fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 12. juni 2006 #147 Del Skrevet 12. juni 2006 Elskede barn av Marie Fredriksson. Jeg visste ikke noe annet om forfatterskapet hennes da jeg satte i gang enn at hun er populær. Desverre ble jeg litt skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #148 Del Skrevet 12. juni 2006 John Irving: Until I Find You. Skikkelig sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. juni 2006 #149 Del Skrevet 13. juni 2006 Akkurat nå leser jeg "False Prophet" av Faye Kellerman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. juni 2006 #150 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg holder på med Engelr & Demoner. rå spennende, så går jeg over til oppfølgeren -"DaVinchi Koden" og oppfølgeren av den igjen "Hellig blod, Hellig Gral" gleder meg kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 13. juni 2006 #151 Del Skrevet 13. juni 2006 "Stjerneskudd" av Sidney Sheldon. Nettopp påbegynt! Leste "Kjærlighetens masker" av samme forfatter, og den var veldig spennende, uvanlig slutt, romantisk, historisk, thriller. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 13. juni 2006 #152 Del Skrevet 13. juni 2006 "Golden Fox" - Wilbur Smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 13. juni 2006 #153 Del Skrevet 13. juni 2006 "Kulturforskjeller i praksis" av Eriksen og Sørheim. Pensumlitteratur ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. juni 2006 #154 Del Skrevet 13. juni 2006 Anne B. Ragde - Berlinerpopplene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 13. juni 2006 #155 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg holder på med Engelr & Demoner. rå spennende, så går jeg over til oppfølgeren -"DaVinchi Koden" og oppfølgeren av den igjen "Hellig blod, Hellig Gral" gleder meg kjempe masse! ← Jeg tror jeg ville sett litt nærmere på hellig blod, hellig gral. Se når den hadde 1.opplag. Jeg kan love deg at den ikke er noen oppfølger til Da-vinci koden. Den er en av Dan Browns KILDER til Da-vinci koden. Det er ikke en roman, men en skriftlig dokumentar. Anne B. Ragde - Berlinerpopplene ← Nettopp ferdig med den og har begynt på oppfølgeren. Ragde skriver så utrolig levende. Det er jo ikke all verdens som skjer i bøkene, men de er langt fra kjedelige. Om jeg til slutt kan få gi dere et boktips: Les "Skråninga" av Carl Frode Tiller. Den er faktisk en av Anne B. Ragdes favoritter. Jeg skjønner henne så godt. Den er råsterk og absolutt IKKE noen godnatt historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemsk Skrevet 13. juni 2006 #156 Del Skrevet 13. juni 2006 Er helt enig med Cherie ang Da Vinci koden og Hellig blod hellig gral! Noen har misforstått noe viktig her.... litt som den reklamen med han fyren i bokhandelen som står med et eksemplar av Ringenes herre og sier "nå har dem laget bok av filmen også..." Selv holder jeg på med Brudd av Karin Fossum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 13. juni 2006 #157 Del Skrevet 13. juni 2006 Anne B. Ragde - Berlinerpopplene ← Nettopp ferdig med den og har begynt på oppfølgeren. Ragde skriver så utrolig levende. Det er jo ikke all verdens som skjer i bøkene, men de er langt fra kjedelige. ← Leste Berlinerpopplene til pensum og gler meg sykt til eksamen er ferdig i morgen så jeg får lest Eremittkrepsene, kommer sikkert til å lese den ut på null komma niks. Har planer om å lese Da Vinci koden etter den, så se filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. juni 2006 #158 Del Skrevet 13. juni 2006 Akkuratt nå leser jeg Tove Nilsen: "Etter Kairo". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 14. juni 2006 #159 Del Skrevet 14. juni 2006 Tre søstre. Ny bokserie av bente Pedersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2006 #160 Del Skrevet 14. juni 2006 John Irving: Until I Find You. Skikkelig sovemedisin. ← ånei... den er jo så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå