Pnin Skrevet 18. september 2007 #1541 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har lest "Fire dager, åtte år" som jeg har omtalt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. september 2007 #1542 Del Skrevet 20. september 2007 jeg er nettopp ferdig med de desperates cafe. skal begynne på sushi for nybegynnere. begge av marian keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 21. september 2007 #1543 Del Skrevet 21. september 2007 Nå skal jeg også lese Honningfellen av Unni Lindell. Får snart den nye til Anne Holt også, men har blitt litt skeptisk etter å ha lest et par kritikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 21. september 2007 #1544 Del Skrevet 21. september 2007 Nå er jeg på slutten av Vill lavendel, en nydelig bok som jeg skal lese en gang til! Selv om jeg er ganske frankofil av meg og kjenner Paris og Marseille hvor store deler av handlingen foregår, så tror jeg ikke den er bare for spesielt interesserte. Kort fortalt: Den handler om en bondedatter, Simone, fra en lavendelfarm I Provence. DA faren dør blir Hun sendt til Marseille for å jobbe på et nedslitt pensjonat. I Marseille oppdager Hun musikkteaterene, og finner veien til scenen. Derfra reiser Hun til Paris med mål om å bli en stor stjerne I underholdningsbransjen, hviket Hun klarer. Så kommer krigen, Tyskerne inntar Frankrike, og Simone slutter seg til motstandsbevegelsen. Nå ER Hun tilbake I Marseille under påskudd av å sette opp en forestilling der, mens Hun egentlig hjelper motstandsmenn UT av landet. Hun får dessuten opprettet en celle I Provence ved hjelp av sim familie og venner hjemme på gården. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 22. september 2007 #1545 Del Skrevet 22. september 2007 "Megleren" av John Grisham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 22. september 2007 #1546 Del Skrevet 22. september 2007 Harry Potter!!!!! Da den er ferdiglest skal jeg lese Tusen Strålende Soler av Khaled Hosseini....tror jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikromy Skrevet 22. september 2007 #1547 Del Skrevet 22. september 2007 Darfur - The ambiguous genocide. Av Prunier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Adele_* Skrevet 23. september 2007 #1548 Del Skrevet 23. september 2007 Den trettende fortellingen av Diane Setterfield Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 23. september 2007 #1549 Del Skrevet 23. september 2007 Norwegian Wood av Haruki Murakami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 23. september 2007 #1550 Del Skrevet 23. september 2007 Hører på "Kompani Orheim" på lydbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 23. september 2007 #1551 Del Skrevet 23. september 2007 "A Thousand Splendid Suns" av Khaled Hosseini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. september 2007 #1552 Del Skrevet 23. september 2007 Denise Rudberg - Jenny S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 23. september 2007 #1553 Del Skrevet 23. september 2007 Kakerlakkene - Jo Nesbø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. september 2007 #1554 Del Skrevet 24. september 2007 Svart bok av Orhan Pamuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 24. september 2007 #1555 Del Skrevet 24. september 2007 Har akk lest ferdig Krig og Fred av Tolstoi ( ), og er nå i gang med Don Quijote (herlighet, for en fyr!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 24. september 2007 #1556 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er akkurat ferdig med Pnin av Vladimir Nabokov, og jeg har skrevet litt om boka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 25. september 2007 #1557 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg leste "Vakre løgner" av Lisa Unger for en tid tilbake, og jeg har skrevet litt om boka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. september 2007 #1558 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har akkurat lest ferdig Isslottet av Tarjei Vesaas. Fantastisk bok. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boki Skrevet 26. september 2007 #1559 Del Skrevet 26. september 2007 nettopp ferdig med honningfellen,grei nok bok. i sommer har jeg lest menn som hater kvinner,jenta som lekte med ilden og ble for en ukestid siden ferdig med luftslottet som sprängdes av stieg Larsson.De bokene synes jeg er utrolig bra og handlingsmettet så,det skal litt til å matsche det. har begynt på Svart arv av Tamara McKinley,dette er en historisk roman.trenger noe annet enn krim nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 27. september 2007 #1560 Del Skrevet 27. september 2007 Leser Tusen Strålende Soler av Khaled Hosseini Nyyyyydelig bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå