Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er en av dem som kan lese flere bøker samtidig, så nå leser jeg:

"The Colour of Magic" - Terry Pratchett

"Good Omens" - Terry Pratchett og Neil Gaiman

"Pride and Prejudice" - Jane Austen

"The Chronicles of Narnia" - C.S. Lewis

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som kan lese flere bøker samtidig, så nå leser jeg:

"The Colour of Magic" - Terry Pratchett

"Good Omens" - Terry Pratchett og Neil Gaiman

"Pride and Prejudice" - Jane Austen

"The Chronicles of Narnia" - C.S. Lewis

Tenk å lese FIRE så BRA bøker på én gang! Du er heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Milla_*
Stieg Larsson 'Menn som hater kvinner'

Det kan godt være jeg har stavet navnet hans feil altså.

I går ble jeg ferdig med "luftslottet som srängdes" den tredje og siste boken om Blomkvist og Salander.

For en fantastisk leseopplevelse! Denne siste boken hadde et litt tngt midtparti med mange nye personbeskrivelser som var litt å holde styr på.denne boken ble veldig politisk. men for en slutt!denne trillogien vil jeg anbefale på det varmste :vin: skål for Salander,flotte unge dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I går ble jeg ferdig med "luftslottet som srängdes" den tredje og siste boken om Blomkvist og Salander.

For en fantastisk leseopplevelse! Denne siste boken hadde et litt tngt midtparti med mange nye personbeskrivelser som var litt å holde styr på.denne boken ble veldig politisk. men for en slutt!denne trillogien vil jeg anbefale på det varmste :vin: skål for Salander,flotte unge dame.

Boken er forhåndsbestilt og kommer dumpende ned i postkassa i november... på norsk.

Vurderte sterkt å kjøpe boka på svensk, men fant ut at denne boka skulle leses og forstås på en skikkelig måte. Dessuten trenger man noen lyspunkter så sent på høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og forhåndsbestilt Luftslottet som sprengtes, og gleder meg til å lese den i høst! De to første bøkene var fantastiske!

Ellers leser jeg Honningfellen om dagen, og gleder meg til 1212 som jeg snart får i posten, samt Norwegian Wood som jeg fikk i gave fra en god venn og lå i postkassen min i dag! Koselig overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...