Rainbow Brite Skrevet 7. september 2007 #1501 Del Skrevet 7. september 2007 Holder på med Krig og Fred av Leo Tolstoj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 7. september 2007 #1502 Del Skrevet 7. september 2007 nå er jeg straks ferdig med "p.s. i love you" av cecelia ahern. chick-flick til tusen... litt søt, litt morsom, veldig forutsigbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 8. september 2007 #1503 Del Skrevet 8. september 2007 Berlinerpoplene av Anne B. Ragde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. september 2007 #1504 Del Skrevet 8. september 2007 Camilla Läckberg - Steinhuggeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 10. september 2007 #1505 Del Skrevet 10. september 2007 nå er jeg straks ferdig med "p.s. i love you" av cecelia ahern. chick-flick til tusen... litt søt, litt morsom, veldig forutsigbar. Ååå, den er søt. Jeg er nettopp ferdig med En ny sjanse i livet av Erin Keye. Nå venter jeg på at broderen skal bli ferdig med Tusen strålende soler av Khaled Hosseini så jeg kan få låne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 10. september 2007 #1506 Del Skrevet 10. september 2007 Akkurat ferdig med Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. En glimrende bok, men ble likevel en smule skuffet - sikkert fordi jeg hadde skyhøye forventninger. Skal begynne på Radges Eremittkrepsen, er det ikke det den heter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 11. september 2007 #1507 Del Skrevet 11. september 2007 Akkurat påbegynt After Jihad, av Noah Feldman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. september 2007 #1508 Del Skrevet 11. september 2007 Pondus - Sju lange og sju breie. Pondus er konge, ler så jeg griner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilutta Skrevet 11. september 2007 #1509 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er på slutten av "Extremely Loud and Incredibly Close" av Jonathan Safran Foer. Utrolig fin, trist og morsom bok. Etter det er jeg litt usikker. Vennene mine og familien min vil ha meg til å lese Jan Guillous Arn-serie, men jeg lurer på om jeg heller skal lese Harry Potter på nytt, jeg tenkte jeg måtte lese hele serien med en gang jeg var ferdig med HP & DH, men rakk det aldri. Får se hva det blir- men lese må jeg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. september 2007 #1510 Del Skrevet 11. september 2007 holder på med "enke for et år" av john irving. en murstein på ca 700 sider, så da har jeg litt å holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. september 2007 #1511 Del Skrevet 11. september 2007 Snart ferdig med Honningfellen av Unni Lindell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. september 2007 #1512 Del Skrevet 11. september 2007 Akkurat ferdig med Om skjønnhet av Zadie Smith. Litt kjedelig, litt bra, ble av en merkelig grunn fascinert av den. Begynte på Menn som hater kvinner av Stieg Larsson i går. De første 150 sidene er helt ok, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 11. september 2007 #1513 Del Skrevet 11. september 2007 Har akkurat begynt på Nilens hemmelighet av Wilbur Smith. Den ser foreløpig ikke ut til å være i nærheten av de andre bøkene i Egypt-serien hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 11. september 2007 #1514 Del Skrevet 11. september 2007 Har akkurat gjort meg ferdig med "In the Woods" av Tana French, som var ganske bra. Nå har jeg begynt på "La den rette komme inn" av Jon Ajvide Lindquist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 12. september 2007 #1515 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg er på slutten av "Extremely Loud and Incredibly Close" av Jonathan Safran Foer. Utrolig fin, trist og morsom bok. Etter det er jeg litt usikker. Vennene mine og familien min vil ha meg til å lese Jan Guillous Arn-serie, men jeg lurer på om jeg heller skal lese Harry Potter på nytt, jeg tenkte jeg måtte lese hele serien med en gang jeg var ferdig med HP & DH, men rakk det aldri. Får se hva det blir- men lese må jeg jo! Trilogien om Arn anbefales på det varmeste! Jeg drar dem fram fra bokhylla med jevne mellomrom, for de er så utrolig gode. Krig og konflikter i Midtøsten som vi kjenner til i dag, en gryende utvikling og maktkamp i Norden og framfor alt en fengslende kjærlighetshistorie og en ung gutts utvikling til mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 12. september 2007 #1516 Del Skrevet 12. september 2007 Har akkurat begynt på Nilens hemmelighet av Wilbur Smith. Den ser foreløpig ikke ut til å være i nærheten av de andre bøkene i Egypt-serien hans. Kjøpte denne på engelsk før ferien. Men som den første av Wilbur Smiths bøker, har jeg ennå ikke lest den ferdig. Ikke like fengende som de øvrige bøkene, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olapaloma Skrevet 12. september 2007 #1517 Del Skrevet 12. september 2007 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. Nett no les eg honningfellen av Unni Lindell. Har lest ferdig alle 3 bøkene til Anne B. Ragde om famelien Neshov. likte dei to første best Eremittkrepsene og Berlinerpoplene. venta på den siste og vart litt skuffa. ellers likar eg krim. Gunnar Stålesen er favoritt.Eg er ein lesehest og det går sterkt ut over husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 12. september 2007 #1518 Del Skrevet 12. september 2007 Akkurat nå leser jeg Havfruestolen av Sue Monk Kidd. Har nettopp begynt, så jeg vet ikke hvordan den er. Men jeg likte hvertfall Bienes Hemmelige Liv av samme forfatter kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 12. september 2007 #1519 Del Skrevet 12. september 2007 Kjøpte denne på engelsk før ferien. Men som den første av Wilbur Smiths bøker, har jeg ennå ikke lest den ferdig. Ikke like fengende som de øvrige bøkene, nei. Jeg liker ikke at Taita har blitt så... overnaturlig. I den første boken var han jo først og fremst en vitenskapsmann langt forut for sin tid, men nå har han blitt helt koko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 12. september 2007 #1520 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg liker ikke at Taita har blitt så... overnaturlig. I den første boken var han jo først og fremst en vitenskapsmann langt forut for sin tid, men nå har han blitt helt koko! Nei, det blir litt i voldsomste laget for meg også. Ble litt skuffet, for Wilbur Smith er en av mine favorittforfattere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå